Miisa78
Näppärä viestien naputtelija
Herranjesta kun hyvä jos olen tiennyt olevan tuollaisia kuppikokoja olevan olemassa, puhuu nimim. A ja B-kupponen. Kyllä mä olen aikani isommista haaveillut, mutta ikä on tehnyt tehtävänsä ja näihin on tyytyminen. Onneksi on kaikenmaailman wonderbra-liivejä olemassa 
LittleMyy: Ok hyvä kuulla noista särkyjen syistäkin. Äsken oma neuvolatäti kommentoi vaan, että kuuluu asiaan.. Aika tyhjentävä vastaus
Nennahh:lle kiitos todellakin tsemppaavasta synnytyskokemuksesta! Kiva kuulla näitä hyviä ja ns helppoja kokemuksia. Aina pikkusen helpottaa omaan jännitykseen :)
-Eevi- Muakin huvittaa nämä valmistautumiseni synnytykseen tukanvärjäyksineen ja kulmat piti käydä laittamassa myös kosmetologilla. Ja jalkahoidon yhteydessä tosiaan laitettiin hienot turkoosit varpaankynnet. Hirrveen tärkeitä juttuja siellä sairaalassa

LittleMyy: Ok hyvä kuulla noista särkyjen syistäkin. Äsken oma neuvolatäti kommentoi vaan, että kuuluu asiaan.. Aika tyhjentävä vastaus
Nennahh:lle kiitos todellakin tsemppaavasta synnytyskokemuksesta! Kiva kuulla näitä hyviä ja ns helppoja kokemuksia. Aina pikkusen helpottaa omaan jännitykseen :)
-Eevi- Muakin huvittaa nämä valmistautumiseni synnytykseen tukanvärjäyksineen ja kulmat piti käydä laittamassa myös kosmetologilla. Ja jalkahoidon yhteydessä tosiaan laitettiin hienot turkoosit varpaankynnet. Hirrveen tärkeitä juttuja siellä sairaalassa

Ja nukkuminenkin siellä oli mitä oli. Se tässä vaan meinaa välillä jännittää, että jos myrkytys kovasti etenee niin synnytys pitää käynnistää, ja siihen on paikat vielä kuulemma melko epäkypsät. Voisi kuulemma tulla melko hankala synnytys 
Sitä ei kyllä voinut erehtyä muuksi luulemaan. marzi: toivotaan, että tämä tarkoittaa tilanteen etenemistä ihan tässä lähiaikoina