Synnytys lähenee

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Huli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt tullu jopa puolen tunnin ajan harjotussuppareita vähä väliä ja välil nipistelly alavatsaa.. Enteilisköhä jotai.. :grin No illalla saunomaa ja jos vähä peittoja heiluttelis et rupeis enemmi tapahtumaa :rolleyes: Miehelläki huomenna vapaapäivä ni hyvi voitas lähtä synnyttämää :grin

Jee, toivottavasti heidi pääset tosi toimiin!!!

Hyvä hyvä, toivottavasti voimistuuvat vaan...

Höh, ei ois pitäny saunassa eile käydä ku sen jälkee loppu kaikki supistelut ja tuntemukset :confused: Nyt aamulla tullu vaa näitä harjotussuppareita sillon tällön.. Pöh!

No höh, mie jo toivoin et olisit päässy tositoimiin yöllä:sad001

Nii mieki mut unessa vaa pääsin :grin Mies oli nähny unta et vedet meni ja lähettii synnyttämää :grin Eiköhä tää kiusaa miuta sen pari viikkoa vielä ja käynnistyksee mennää.. :mad::grin

Mulla oli ihan järkyttävän kipeä jalkoväli eilisestä iltapäivästä asti. On ollu muutenki jo kokoaikasta nuo liitoskivut, mut nyt siis jotain ihan älytöntä. En pystyny loppuiltana kuudesta eteenpäin, ku makaan sängyssä etsien hyvää asentoa ja mies hoiti kodin ja esikoisen iltahommat. Kaks kpl tonnista paratabsiaki otin eikä juuri helpottanu yötä..
Siinä illalla sit makoilessa kuulu kahteen eri kertaan selkeä nestemäinen naps mahan sisältä (ei siis poks) ja mää näin kans yöllä sit unta, että limatulppa tuli ja vedet meni. Mutta ei, unta se oli vaan!

Mulla kanssa kuulu jonkun viikon verran ennen sektiota mahasta sitä napsumista, pojan syntymän jälkeen tulin siihen tulokseen että mulla ainakin se napsuminen johtui varmaan vauvan polvien napsumisesta. Vieläkin napsuu muutamia kertoja päivässä ainakin toinen polvi..

Joo miekin oon nyt monena yönä nähny unta et lähtö synnärille tulis, mut kun ei niin ei!!!
En muista edelliseten aikaan et olisin hirveesti näitä synnytystunia nähny ennakkoon? Jännä homma, toivottavasti tää tarkoittas et tää haluu tulla itekseen ulos:rolleyes:

Eikös kalvot voi paukkua, juurikin tälleen loppuraskaudesta, oon ainakin ollu siinä käsityksessä?

Huii ku äske tuli kova kipu ja tuntu et koko värkki repee kahtia! Iski kauhee paniikki et mite sitä kestää kaikki supistus ja synnytyskivut :grin Jotaki nipistelyy mahassa ja tota mahan kovettumista tulee jonki verra nytte.

Nämä harjotussupparit säikyttelee, ne menevät aina vaan kipeämmiksi. Ei edelleenkään voi sanoa siis tosissaan kipeäksi, mutta niin. Monet sanoo että tiedät itse kun aika on lähellä. Ei vaan vissiin minulla, olo on yllättävänkin pirteä ja olen siivonnut koko päivän. Viikkoja nyt 38+0, eikös se tämän jälkeen ole jo hyvinki suotavaa syntyä?

Mulla on tota limatulppaa tainnu irtoilla jo parisen viikkoa, tai ainakin luulet et et se on sitä kun on sitkeempää tavaraa kun valkovuoto :D Mutta muuuten ei mitään synnytykseen viittaavaa..

Miullakaa ei edelleenkään mitää synnytykseen viittaavaa.. Argh! Paitsi käyny nyt pelottaa kauheesti koko synnytys ja mite kestää kivut yms.. :smiley-ashamed004 Ja huomenna taas neuvolaan, huooh..

Ei täälläkään mitään merkkejä.. Supistuksetki on muutaman päivän ollu pois, ihan joitaki yksittäisiä saattaa tulla. Ja terkka vielä meinas, että vaatii kunnon supistukset, että tämä lähtee laskeutuun.. Voihan se tapahtua nopeestikki sitte, ku tapahtuu, mutta aika epätodennäkösenä pidän.. Harmittaa ihan pirusti! Minä ku treenasin itteni niin huippukuntoon synnytystä varten, ni ei.. Jos nyt viikon aikana ei tapahdu mitään, ni sektioaika on sit varmaan 41+3 tai 41+4.
Ja kun tämä menee sektioon, ni se sit meinaa, että tulevatki menee eli en koskaan saa kokea alatiesynnytystä. Oon asennoitunu sektioon ja hyväksynyt sen, mutta silti tiedän, että tulen olemaan pettynyt sektiosynnytykseen... No kumpa säästyisin tällä kertaa pitkältä toipumiselta ja synnytyksen jälkeiseltä masennukselta..

-Stardust- Pidetään peukkuja! Itseäni myös pelottaa, että kärsinkö miten pahasta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, kun mulla on jonkin verran masennustaipumusta muutenkin. Onneksi oon oppinut elämään kohtuu hyvin noiden huonompien kausien kanssa, enkä ole tarvinnut lääkitystä vuosiin. Pelottaa kuitenkin, että mitä hormoonihuurut ja lapsentulo saakaan aikaan.

Takaisin