Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä synnyttämässä oleville! :)

Mulla oli normaalia hieman kipeempi kestosupistus koko yön ja kävin 4 kertaa vessassa. Nukuin suht hyvin kuitenkin. Nyt ei taas mitään perus harkkasuppareita kummempaa. Ei limaa tai muutakaan. En jaksais enää odottaa! Plaah..

Mä pääsin saliin tarkempaan seurantaan kun vauvan syke oli niin korkea. Nyt onneksi normaali ja iltapäivällä varmasti aletaan tippaalaittaa kun "murusesta" ei hyötyä ollut. Lääkäri kopeloi paikkoja ihan kunnolla ja nyt on jopa 4 supparia tullut salissa. Eiköhän tämä vielä tänään synny :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mie tuossa söin ja sain toisen murun kielen alle. Eivät oo vielä kertaakaan tarkistaneet kohdunsuuta. Tullee hyvin kyllä suppareita, ja nyt ne jopa koskkee! Että ei onneks varmaan mee huomista käynnistellessä ja saatas tännään jo vauva kainaloon ;)
Hyvältä ruppee jo siullaki kuullostammaan ellenolivia! :)

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Kivaa synnytystä synnyttäjille! :) On se palkinto sitten vaan niin koko touhun arvoinen. :Heartred

Voimia kaikille synnyttäville <3 pistäkäähän nyt kunnon loppurysäys muutkin käyntiin :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Tsemppiä synnyttäville! :)

Täällä ei ole mitään uutta. Ajattelin unohtaa koko synnytyksen ja keskittyä vaan ottamaan rennosti. Toivon kyllä että yliaikaiskontrolliajan saisin jo tän viikon perjantaille eikä mene viikonlopun yli (maanantaina olis 41+6), kun mahan olotilasta veikkaisin pojan olevan tosiaan suuri.

Tsemppiä kaikille synnyttämässä oleville!! Se on hurjaa touhua, mut palkinto ei tosiaan voisi olla parempi <3 Jaksamista myös viimeisille metreille niille, joiden pienet viihtyy masussa vielä!

Täällä tehty sisätutkimus, ni kaulaa ennää jonku verran ja vaan edelleen sille sormelle auki. Prkl että turhauttaa. Ei ois ees pitäny pyytää tarkistusta.

Kolmas cytotecin muru saatu, koskkee muttei tuu yhttään niin pitkiä suppareita. :o kyllä jos eivät tee tännään ennää mittää ni mie vaajin kyllä jo vaikka tippaa lisäks tai kalvojen puhkassuu.

Tsemppiä synnyttämässä oleville. Täällä on ollut tänään monenlaista kipuilua ja huonoa ja erityisesti kävellessä on todellisia tuskia. EIpä kuitenkaan mitään säännöllistä. Huomenna rv 41+0 neuvola, josko siellä saisi tietoa sitten tietoa yliaikaiskontrollista.

Nyt en jotenkin usko enää koko synnytykseen, keskityn vain selviämään huonosta olosta.

Mä vietin tän päivän naistenklinikan päivystyksessä, koska olo on sietämätön ja en ole nukkunut viime torstain jälkeen juur yhtään, yhden yön kohtalaisesti ja yks päivä vahiongossa 3h päikkäreitä, muuten unet ollut 1-2h koko yön aikana ja sekin pätkissä. Lantio on aivan romuna ja sektioarpi, lisäks vauvan liikkeet melkein loppuneet. Olisivat ottaneet sisään ja käynnistäneet, mutta liian monta käynnistettävää jo sisällä, laittoivat siis kotiin. Lähtiessä lääkäri ja kätilö anto kouraan uni ja kipulääkereseptit ja totes et illalla syöt nämä, nukut hyvin ja aamulla tulet klo 10 tänne ja laitetaan ballonki ja jos sillä ei käynnisty niin sit leikataan, eli tää lähtee huomenna synnyttämään vihdoin <3 Tuo ballonki on tosiaan ainoa keino, jolla mua saa yrittää käynnisttää ronkkimisen lisäksi. Lääkkeillä ei saa, koska takana on sektio ja arpi on ohentunut ja tuon mun sairauden takia ei saa puhkoa kalvoja kun siinä on tartunta riski. Jännittää ihan sikana.

Ja miulla ei oo tapahtunu koko päivvään 12h mittään.. että eiköhän tässä ainakkii huominen vielä mene. :/koskkee vaan pirusti.

mulla on siitä viime torstaista asti supistellut päivittäin, välillä tulee kauankin säännöllisesti pitkiä ja kipeitä mut sit ne aina loppuu, saas nähä miten huominen menee.
Hirmuisesti tsemppiä sinne jenni89

Tsemppiä siullekki odecca!!

Voi että, tosi moni saa vauvan ihan justiinsa! :) Onnea kaikille!

Itsellä on nyt vatsa sekaisin, limatulppaa vähän irronnut ja jotain polttavan selkäkivun tapaista ekaa kertaa.... Ei kylläkään säännöllisiä supistuksia. Mutta toivon kyllä, ettei enää kestäisi kauaa. Haluaisin niin, että appivanhemmat ehtis nähdä vauvan ennenkö lähtevät takaisin ylihuomenna, mutta ei tässä oikein taida olla enää aikaa. He ovat kyllä tulossa uudestaan piakkoin käymään sitten kun poju on varmasti maailmassa.

Mä heräsin just siihen et multa meni vedet ja pikkarit on ihan täys limatulppaa, kuinka hiton paljon sitä voikin tulla, luulin et sitä on aiemmin jo tullut paljon, noh olin väärässä, sitä riittää. Nyt kolottelee jo mut ihan viel ei supista kunnolla eli tais luonto hoitaa ton käynnistämisen :D

Hyvä että näin kävi odecca! :)
Mie sain yötä vasten eka panadolin kipuihin mikä ei todellakkaan riittäny, pyysin 1 maissa lissää lääkettä, ni antovat kipupiikin pakaraan. Se autto ja sain nukuttuu. Koko yön se vissiin supisteli, ku tässä sitä taas kärvistellään kivuissa.
Jospa tänään jo pääsis hommiin!

Koitahan jenni89 päästä tosi toimiin. Odottavan aika tuossa kohtaa on niin turhauttavaa, mutta onneksi se unohtuu kun saa vauvan syliin. Tsemppiä ja voimia synnyttäjille viimeiseen koitokseen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin