Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia Odecca :Heartred
Tuosta jos selviät selväjärkisenä niin hatun nostot sulle :)

Tänään koittanut olla aktiivinen ja olla ajattelematta mitään synnytykseen liittyvää..
Ei oikein onnistunut, yllätys.. :p

Tänään on oireiden puolesta ollut aika laimeaa..:bounce

Se on nyt sitten LA! Aamu alko klo 6 vessassa käynnillä ja kamalalla menkkakivulla. Käväsin sit suihkussa ja juuri ennen suihkua valahti ihan vähän jotain kirkasta, oiskohan tiputellu lapsivettä... Nyt pötkötellessä tullut ihan lyhyitä noin 1 min kestosia supistuksia noin 5 min välein. On kyllä vielä niin keveitä sippareita, että liekköhän tekevät mitään. Oisko kellään alkanu synnytys tähän tyyliin? Nyt tässä oottelen, että lähenkö neuvolaan ysiksi vai kenties synnärille? (Toiveajattelua) :) Niin ja vauva tuntuu vähä liikahtelevan aina supistusten väliin. Taisivat herättää pienen. :)

Viimeks kun meni lapsiveet, niin alko kyllä sutjakkaasti tulemaan kunnon suppareita. Ehkä se ois sitten tänään SE päivä! (Taas toiveajattelua) :)

Voi, onpas jännää! Pidä meidät sitten ajan tasalla, jos pystyt!

Mä lähden neuvolaan.... toivon mukaan vika kerta ilman vauvaa.

Ai miten jännää brjo! tsemppiä!
itse vähän illalla oli semmoinen fiilis että yöllä satttais jotain tapahtua- oli paineet nousussa illalla, jotain limatulpan tapaista liikkeellä ja se olo...no nukkumaan jo ysiltä- ja viideltä alkoi jotain tuntua..mutta eipä sen kummempaa, kyllä tää taitaa käynnistykseen asti mennä.

Ihanaa Brjo! :Heartred
Nyt sitten vaan jännitetään kuinka nopeasti se sieltä tulla tupsahtaa :happy093

Tänään on jotenkin semmoinen fiilis etten jaksa miettiä, että mitä, missä, milloin..
Otan vain rennosti tämän päivän.

Käytiin miehen kanssa viime yönä kävelyllä ja omaksi yllätykseksi kävelin oikein reippaasti, niin että mieskin ihan hämmästyi, enkä edes hengästynyt pahemmin. Olisi tehnyt mieli tehdä pidempikin lenkki :p
Ehkä tämän vauvan olisi hyvä syntyä yöaikaa, jos mulla on kerran silloin parempi kunto ja enemmän energiaa :grin

Oi, ihanaa Brjo! :)jännittää ihan siun puolesta.

Nyt vähän oman tilantteen kertoiluja.. Käväsin vessassa ja ensin tyhjenty suoli ja pyyhkiessä ihmettelin ku jotain roikkuu alapäästä, ni limatulppa irtos :D nyt miekkii tiiän miltä se näyttää ja ku sitä pittää reppii sieltä että tulis kaikki ulos :D :D

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Toivottaan kovasti, että ruppeis tässä parin päivän sissään käynnistymään. :)ihan innoissani täällä :D

Mä tänään intoilen vain teidän muiden puolesta ja pidän vapaapäivän oman synnytyksen alkamisen ajattelusta :grin

Itselläni ei nämä säryt ja kivut ja jomotukset ym. oireilut johda mihinkään, niin ei niitä jaksa enää edes miettiä :p

Jospa se Gemini sitten alkaaki hämysti. Nyt ku et ajattele niitä ni menneeki vedet ;)

Jee!!! Hyvä brjo! :)

Vau, kuinka hienoa! Ihanaa että joillekin jo tapahtuu! :Heartred

Oon kyllä pikkuisen kade, mutta kai täältä tullaan aika pian perästä, toivon mukaan. :)

Oot vissiin brjo jo vauvan saanu? :) ♡

Takaisin