Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vähän tuli puun takaa itellekin tämä lähtö. Saas nähdä onko pitkät hetket osastolla edessä ennen kuin vauva malttaa ulostautua. Mies onneksi pääsi mun äidille yöksi parin kilsan päähän sairaalasta, niin ei tartte 65 km väliä suhata edes takas.

Kiva kuulla että on ollu hyvvää vointia :)itellä ollu vauva aika hiljanen koko päivän. Mie kyllä oottelen sitä vesien menoa, ni jospa sitte paremmin alkas tapahtumaan.

Pihla, kyllähän ne tietyn ajan päästä antaa tippaa, jos ei ala ite supistukset vesien menosta. :)toivotaan ettei montaa päivää mee, kun saatte vauvan syliin. ♡

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Jotenkin sitä kuvitteli, että kun vedet menee niin se on menoa sit, mutta ei näköjään, pelottelivat että ylihuomiseenkin saattaa mennä. No mutta eipähän mennyt yliajalle ja kesäkuun vauva saadaan, se on nyt varma. :)

Tsemppiä odotteluun kaikille, toivotaan että synnytykset käynnistyisi nyt oikein urakalla juhannuksen kunniaksi! Mä painun yöpuulle keräämään voimia mahdolliseen koitokseen. :)

Pihla, ihan varmasti tuli puun takaa, kun kesken treenien menee vedet :oops:
Ja ihan viimesilläsi vielä jaksanut treenata, mahtavaa :grin
Todella hyvä juttu, että miehes pääsi noin lähelle sairaalaa, kun saattaa synnytykseen tulla vauhtia minä hetkenä hyvänsä.

Toivottavasti sinä ja miehesi saatte levättyä, jännittävät ajat edessä :)

Hyvä pihla! toivotaan että lähtee vauhtiin! kunhan hetken ensin lepäilet!

Täällä alkaa henkinen lähtö tehdä tuloaan..supistukset voimistui ysin aikoihin-ja nyt tulee tiuhaan, 2-4min vaan väliä..ajattelin puoleenyöhön sinnitellä, mutta saa nähdä. tekee tiukkaa saada tekstiäkään muodostettua..ihan kunnolla saa puuskuttaa. sitä verilimaa haluaisin nähdä ennen lähtöä- en ala takaisin enää tulemaan.

jospa kävis niin että sitä saa mitä tilaa- nopeaa toimintaa? niin varautunut siihen hitaaaaaseeen etenemiseen. mutta nää supparit ei rauhaa anna:confused:

Kyllä se taitaa lambille vielä tänä yönä vauva tulla. :) ja pihlalle kovasti tsemppiä kans koitokseen!

Oijoi Lambi!
Vaikuttaisi siltä, että se on menoa nyt!! :eek:

Siis kohtahan tää näyttää siltä, että mä oon täällä yksin raskaana juhannuksena :grin

Eikä siinä siis tietty mitään, kun itselläni on LA maanantaina, mutta silti! :p

Elähän Gemini vielä manaa omasta puolestas! :)eihän sitä tiiä vaikka oisin mieki vielä :D

Onpas täällä tapahtumaa! Vaikka ite keikunkin kesä-heinäkuun taitteessa, voisin kans kyl jo... Ainoat tuntemukset mtä tulee on ne, kun vauva venyttää vatsanahkaa okein urakalla. Eikös täältä ole melkein kaikki jo synnyttäny tai synnyttämässä?

Nii, ketä meitä muuten on vielä yhessä kasassa? :D

Nii miekkii :D

Eipä vielä täällä päässä ole yhen ainuttakaan supistusta koko raskaudessa tullu koettua tai sitten on ollut jtn niin pientä etten ole tajunnut sen olevan supistusta .. laskettu aika oli eilen :'D
(limatulppa oli ainut ns vahva merkki, että jtn tapahtunut tuolla alapäässä ..) että kyllä varmaan itsekkin tulee kitkuteltua juhannuksen yli tämän masun kanssa :D

Mä oon vielä ihan yhdessä paketissa! Apua, kun tapahtuu yhtäkkiä kaikilla, mäkin haluan! :D

Mullakin oli illalla nyt ekaa kertaa kunnon voimakkaita harjoitus(?)suppareita ja suht jatkuvasti muutaman tunnin ajan niin että mietin jo pitäisikö yrittää jotain kellottaa, mutta nyt ne kyllä tuntuu laantuneen. Voi nyyh, odotin niin että joko nyt lähtisi synnytys käyntiin.

Ainakin sain miehen tekemään mulle synnytys-CD:n valmiiksi. :p

Mä olisin valmis jakautumaan vaikka heti. Mutta sit mies ja sen työkaveri etenkin, meinaa ettei nyt vaan saa sit vielä synnyttää. Lähempänä loppukuuta tai mieluiten sit siellä heinäkuussa (kun on työmaa mikä pitää saada valmiiks tän kuun loppuun ja...) Totesinkin tuossa että jos sit vaikka vähän enne joulua, onpa sit prkle muutamat projektit ainaki äijillä valmiina. Stana!

Onhan meitä vielä sitte muutama jakautumatta. Eiköhän se tuu meillekki vielä ajallaan lähtö :D toivottavasti pian!

Sanko, sano että ei se siusta oo kiinni millon synnytys käynnistyy, että siinä saapi herrojen projektit sitte olla ku aika tullee. Ärsyttää ihan siun puolesta.

No niinpä! Ihan on jopa tarjottu mukaan nippusiteitäkin niin paljon ku tuntuu että tarvii. Ja nyt seksistä on turha edes haaveilla, saunominenkin on hieman kyseenalaista ja sainpa tuossa jo "kieltävän" kommentin ku harkittin siivoavani huomenna... Eikä sillä että tää odotus olis ollu mulle tuskasta, mutta kyl pikkuhiljaa alkaa huumori loppumaan noista kommenteista.

Voin kuvitella miten pa*kaa siulla on. Eihän tuommosta pitäs ees kesttää, varsinkaan viimesillään raskaana. :o
Voimia ja jaksamista siulle! ♡

Mulla taas on just toisin päin, kun tämän olisi pitänyt muiden mielestä syntyä jo viime viikolla... o_O
Mieskin vain jankuttaa, että mun pitäisi alkaa synnyttää ja puhelua ja viestiä tulee pitkin päivää.
Tuntuu, että kaikki ympärillä painostaa, vaikka loppujen lopuksi mitään en voi minäkään tehdä kuin toivoa, että syntyisi ajoissa ennen muuttoa..

Minäkin täällä vielä. Lohduttavaa kuulla että Pihla on jo sairaalassa kun meillä on sama laskettu aikakin. Jännää! :)

Mulle satelee "joko" kyselyitä päivittäin mutta ei ne onneks mua ärsytä. Kukaan ei syyllistä tai painosta millään lailla vaan on jännityksessä mukana.

Käytiin ilta-ajelulla supistusten toivossa (lauantaina autossa ollessa supisteli tosi kipeästi) mutta ei siitä ollut mitään hyötyä. Supisteli kylläkin kuten koko ajan muutenkin, muttei mitenkään erityisen kipeästi. :/

Takaisin