Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varmaan varsin hämmentävää tuo sängynkastuminen.. itse nukun nykyään pyyheliina persiin alla, pitäis varmaan ottaa patjansuojus mukaan arsenaaliin- kerran mullakin vedet menneet ennen supistuksia, mutta ei mitenkään lainehtimalla - just niin että sängystä noustessa holahti housut märäksi. siitä noin puolentunnin sis alkoi supparit, heti kovina ja baby maailmassa 7h päästä. kyllä sitä molskahdusta nytkin toivoisi, niin paljon nopeampaa se touhu ainakin mulla oli verrattuna pelk suppareilla alkaneisiin- mutta en sängyn kastumista..ei millään jaksais ruveta uusia patjoja hommaamaan!o_O
että vesienmeno vaikka kasvimaalle kuivana päivänä- niinkun kaksi kärpästä yhdellä iskulla:grin- kiitos!

Tänään ehkä pakko muistaa laittaa patjansuoja omaankin sänkyyn! Juuri uusittu patjat ja oli astetta hintavammat hankkia niin ei kiinnosta kyllä uusia ihan heti..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tällä kertaa mä suojasin sängyn, ja hyvissä ajoin (no ehkä vkolta 35). Viimeks taisin ehkä joskus ihan lopussa jonkun viritelmän tehdä, en ees muista enää... Nytkin suurin syy on ehkä uus petari, mikä tosin mennee vaihtoon kun mies ei sitä koe hyväks...

Mä olen pari kertaa jo herännyt aamulla pikkarit hieman kosteana (onneksi vaan pikkarit), vaikka mielestäni pissahätä ei edes ole ollut mikään järkyttävän kova enkä ole nähnyt mitään vessassakäymisunia. Niin onko tästä sitten seuraava vaihe, että oikeasti kusen sänkyyn? :eek: Mä en halua! Mä en ole edes lapsena tehnyt sitä. Mitään isompaa karkailua ei (vielä) onneksi ole ollut.

Alkaa puskemaan tuleva uniin... näin unta että olin juhannusmarkkinoilla pojan kans, ja mun meni vedet siellä. Jostain syystä mun olis sit pitäny mennä ampparilla, mutta mihinkäs mä sit pojan laitan. Äidilläni työpaikka siinä melko vieressä, soitin hakemaan pojan. Ja mä siellä torilla kykin käsi haaruksissa ku meinas pää tulla jo esiin :eek: Sit mietin laitoksella että kait mä voin vastasyntyneen kans "kotiutua" mökille, juhannuksen viettoon... :p
Poika tosin ennusti et vauva tulee juhannuksen jälkeisenä sunnuntaina... Hmmm :rolleyes:

Täällähän alkaa useamman vauva ilmoitella lähtövalmiudestaan. :)

Ite en ees mitenkään ole varautunu, että lapsivedet menis kun on kahdella aikaisemmallakin kerralla jouduttu synnärillä puhkaisemaan kalvot.

Eilen yhdentoista aikaan kun yritin saada unta rupes supistelemaan jonkun verran, mutta loppu noin tunnin-parin sisään. Olo oli myös todella huono, eikä Renniestä ollut oikein apua. Nyt on taas ollut vähän kehno olo.
Tuntuu välillä, että ihan kiusallaan kaikki oireet hävinny mitä lähemmäks laskettua aikaa pääsee.

Tää lähti nyt taas käyrille. Ihan jo vtuttaa. Eilisestä asti ollu maha taas ihan kivikova ja kipeä. En tunne supistuksia sen läpi enkä pahemmin liikkeitäkään. Selkää myös särkee taas tosi lujaa mutta sen syyn voi heittää vaikka arvalla.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Mulla taas vähän enempi kipeitä supistuksia mutta jotenkin jo asennoitunut, että viikon päästä Tää tulee käynnistämällä ulos. Masentavaa.

Käyrät oli ok. Lääkäri tutki ja kysyi saako vähän pyöräytellä josko tilanne lähtis etenemään kun paikat on otolliset. Jos ei etene niin aamulla käynnistetään. Painoarvioksi sanoi yli 4kg, ehkä jopa 4,3kg .... nyt jännittää niin, että millä saan sen ulos ?!?

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Ohhoh! Mä meen kyllä kanssa kohta pyöräyteltäväksi... Ei vaan jaksa enää tehdäkään mitään, kun maha painaa niin kovin. Ja kun esikoinen tuli 39+4 niin en kyllä olis uskonut, että menee oikein reippaasti yli lasketun. Plaah. Odottavan aika on pitkä ja raskas. Ja oon varmaan kohta ihan vainoharhainen, kun kaiken tulkitsee nyt jotenkin synnytykseen liittyväksi :)

Mulla on ehkä vähän irronnut limatulppaa. :) Ainakin sopii täysin kuvaukseen, tosin sitä oli niin pieni määrä, että en tiedä lasketaanko varsinaisesti limatulpaksi.

Muuten ei sitten mitään uutta olekaan, ja vähän tuntuu että menee ainakin laskettuun aikaan, snif! Ei jaksaisi odottaa, että pikkuinen on täällä. Appivanhemmatkin tulee pian kaupunkiin (asuvat ulkomailla), ja haluaisin niin että synnytys hoituu sitä ennen (ja varsinkin ennen kuin palaavat takaisin jo rv41!).

Annisla, nyt piettään siulle peukut pysyssä, että alkas tapahtumaan! :)

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Ollu jatkuvaa pääkipua sen 2kk jo, koko raskauden ollu muttei joka viikko ennen ku vasta nyt lopusta. Eikä oo verenpaineet koholla, pissa puhas, turvotusta on ja näköhäiriöitä mutta ei oo raskausmyrkytystä.
Painoarvion yhteydessä lääkäri ohjas pään magneettikuviin, eikä mahollista laskimotukosta ollu eikä muitakaan poikkeavuuksia. Lääkäri sano, että vauvalla ei oo mittään hättää päin vastoin, mutta miun oman hyvinvoinnin takia parempi käynnistää. Pahenee vaan nää pääkivut. :/ni siks kyllä paremmaks katon miekkii että saa vauvan maailmaan jos nää pääkivutki vaan hävviis. :)

Heti muistinkin sun "oudon" pääkipus, kun aloin lukemaan :Heartred

Toihan on ihan hyvä ratkaisu, kun näillä viikoilla mennään, mitä sitä turhaan peukaloita pyörittelemään ja odottelemaan, että sun olo entisestään pahenee :)

Juu. Niinpä, sitä neuvolan tätiki sano, että voi sen lähetteen sinne käynnistykseen tehä, ku ollaan jo alottelemassa 39. viikkoa. :)nyt vaan pittää malttaa ootella millon tulee aika postissa, jos eivät soita sitä.
Ehkä vaan se eniten tuossa käynnistyksessä mietityttää, ku kaikki sannoo että saat ootella päivistä viikkoihin ennenku tapahtuu mittään?! :o jospa se nyt ei ihan niin hiasta ois.

Pidetään peukkuja, että kuuluisit niihin, joilla se sujuu vähän helpommin! :thumleft

Itsekin ilman käynnistystä toivon tämän synnytyksen alkavan, mutta mieluiten ehkä kuitenkin se käynnistys, jos tilanne sitä vaatii. Siinä ainakin tietää etukäteen valmistautua henkisesti koitokseen :)

Kiitos :)kyllä sitä toivon itekki että sujus vähän joutusammin mutta kuhan ei millää älyttömällä syöksyllä kuitenkkaa :D
Niinpä :)siulle peukkuja, että alkas itestään! Eihän tässä oo meijän LA:n ku 2 viikkoa. :)

Takaisin