Synnytyksestä toipuminen

Menkat tullu joulukuusta lähtien ja ei oo vielä kierto tasanen. Mulla on vasemmalla puolella (munasarjoissa??) 5-6cm kokone kysta ja se ei meinaakkaa puhjeta (mietittii leikkaustakin) ja nyt kun viime menkat oli niin poltti ja kävi kippeetä vasemmalle puolelle, mutta se sitte hävis kun menkatkin loppu.. hmh..
 
Mä en ole ottanut nyt hormonaalista ehkäisyä, joten toisaalta ihan kiva nähdä että kroppaa toimii edes jotenkin. Toivottavasti tulisi säännöllinen kierto niin pikkusisaruksen yrittäminen olisi vähän helpompaa, sitten kun sen aika on. :rolleyes:
 
Eipä ole menkkoja kuulunut, synnytyksestä kohta 5 kuukautta. Täysimetän tosin vielä, eli ihme ei ole, mutta silti olin ihan varma, että kuulun siihen kategoriaan naisia, joilla alkaa menkat kuukausi synnytyksen jälkeen säännöllisinä :p.
 
Minäkin imetän, tosin täysimetystä vain 2 kk, sen jälkeen ehkä 95 %... :D ja kiinteät aloitettu 4 kk lähtien, mutta silti poju on päivisin tissillä 1-2 h välein ja öisinkin 4 kertaa, mutta niin vaan alkoi menkat 6 viikkoa synnytyksestä, kun vielä täysimetin. :) meikä on vissiin joku hormonihirviö :D

Mutta niin kuin Autumn totesi, säännöllinen kierto auttaa pikkukakkosen suunnittelussa :wink
 
Mulla alkoi täysimetyksestä huolimatta tammikuussa menkat ja heti tosiaa säännöllisenä. Minipillerit ei ollu mulle passelit, joten ilman hormonaalista ehkäsyä mennään.
 
Takaisin
Top