Synnytyksen käynnistys oireita?

Täällä taasen EI MITÄÄN. Yllättikö? :grin Kävin tänään lenkillä, siivoilin, nukuin päikkärit ja leivoin, tuloksena YKSI harkkasupistus. Limatulpan irtoamisesta huomisaamuna 7 vuorokautta, taas kerran tulee todistettua, että minun kohdallani ei mitkään ennusmerkit pidä paikkaansa. Nukkunutkin olen erinomaisesti kuusi yötä putkeen viiden valvotun jälkeen, eli se myös siitä.
 
Miul ei oo limatulppaa ees tullut. Kellottelin pari tuntia ja otin ajat ylös, ni 18-10min välein tullut :D Nyt tais tyssätä, 25minsaan ei mitään. Alan sekoamaan kohta. Niin kovin toivois... Päätä särkee myös, verenpaineet ollu aina ok. Jospa kömpis pötkölleen ja toivois, et aamulla ollaan jossain muualla ku kotona.
Hyvää yötä ja jaksamista meille kaikille vielä vähän aikaa :)
 
Hei ja kokeilkaa sitä rentoutumista touhuumisen sijaan :) Miul ainaki levossa aina enemmä supistuksia ku liikkeel! :D
 
Rentouduttu on! Nukuin semmoset 2,5h päikkärit neuvolan ja kauppareissun jälkeen. Alkaa olla ärtymystä ilmassa kun haastoin miehen kanssa riitaa mitättömästä asiasta aamulla ja tiuskinu ja mököttänyt siitä lähtien. Pitäisi varmaan vähän tarkistaa omaa asennetta... seuraava neuvola sovittiin vielä viikon päähän 41+4. Ehkä tänään saunaan, ja jos nuo vaunut jo ihan oikeesti kasais loppuun asti.
 
Voimia marrasmöhkö!

Oon ite jo henkisesti valmistautunu että tää menee käynnistämiseksi mulla. Ei oo ollu ku harjotussuppareita ja niitäki melkosen vähän. Tuntuu ihan epätoivoselta aatella että kännistys itekseen ja valitin jo miehellekki että oon loppu elämän raskaana ku tää ei ikinä synny :D meinaa olla hermot tosi kireellä ja kaikki itkettää ja harmittaa. Ja oon kerinny käydä mielesä jo kaikki että ei kuitenkaan onnistu käynnistys ja pitää tehä sektio ja ääh.
 
^Ah, tuo on Siili just niinku minun ajatuksista.. Mitkään merkit ei ole pitäneet tähän mennessä paikkaansa, tänään mennään jo 40+6, eikä pariin päivään ole ollut pienintäkään vihjausta mahdollisesti lähestyvästä synnytyksestä, ei edes niitä harkkasuppareita.

Eniten harmittaa oma käytös, siinä vaiheessa kunhan tyyppi tavalla tai toisella joskus tulee ulos, saan kyllä hattu kourassa käydä kaikki läheiset läpi anteeksi pyydellen.. Tuntuu, että fiilis heittelee tunninkin sisällä laidasta toiseen, ensin ottaa kaikki ihmiset aivoon ja seuraavassa hetkessä on niiin yksinäinen olo, että on pakko hakea seuraa jostakin. Erityisesti mies joutuu kärsimään, varmaan raukka jo uskoisi minun jokapäiväiset äpinät ja itkut, joista ei mitään hyötyä kenellekään ole, saati että niiden avulla pääsisi synnyttämään. Ensi viikolla käynnistetään, ei ois enää kovin syvässä pienen syliin saaminen, joten pitäisi varmaan oikeasti koittaa tsempata ja lopettaa tämä hormonihirviönä oleminen. Tämmöinen on mulle niin epäluonteenomaista, että ihan yököttää itseäkin :oops:.

Tsemppiä kanssasiskot, jotka vielä kärvistelette odotellen, mä oon niin hengessä mukana!
 
Ite oon kans yleensä seesteinen ja tasaluontonen niin nyt tuntuu ku olis hulluksi tulosa :D mutta eiköhän tämä tästä, ainaki viimestään sitte ku on saatu lapsi maailmaan :)
 
Tsemppiä tositoimiin päässeille!! Täälläkin sama fiilis, että käynnisteleen joudutaan. Maanantaina sairaalaan jo aika, tosin nyt ensin tarkistukseen, näin käsitin. Siitä sitten parin päivän sisään antavat varmaan käynnistysajan. Ei mitään merkkejä ilmassa että viikonloppuna tapahtuisi mitään. No, oon sitten yrittänyt ottaa päivistä kaiken irti, mennyt minne huvittaa tai möllöttänyt jos siltä tuntuu :) Vikaa 'omaa aikaa', kai siitä pitää vaan yrittää nauttia.
 
Tsemppiä ja jaksamisia kaikille yliaikaisille, itse tiedän todella tuon tunteen! MUTTA voin lohduttaa että meidänkin tyttö syntyi vasta 41+3 ilman käynnistystä, sektioita ym. :) puolituntia ennen yliaikaiskontrolli aikaa ;D sormet ja varpaat ristiin että saatte pian pikkusenne syliin! Kärsivällisyys palkitaan! :)
 
Marraskuun alussa ei kellään muulla sitten tainnut mennä lapsi yli, tai ainakaan täällä ei tällaista vertaistukea ollut siinä vaiheessa näin paljon tarjolla. Olisin ehkä sitä kaivannut. Mutta hei te, jotka vielä vaan odotatte ja odotatte - I FEEL YOU. Tyttö syntyi 41+3 viikon käynnistysyritysten jälkeen sektiolla. Mitään merkkejä ei ollut aiemmin eikä käynnistystoimetkaan nostaneet oikein mitään. Pystyn tuskaanne samaistumaan. Palkinto on kuitenkin kaikille tulossa.
 
Tänään 41+3 mutta jos vaikka huomenna :) Päivän saldona aika monta tekstaria siitä, kuinka näin itsenäisyyspäivänä olisi hyvä päivä syntyä :D varmasti olisi ollut, mutta meni jo.
 
Tänään 41+2. Soittivat Oys:sta niin sain torstaille ajan kontrolliin. Tänään oli kans neuvola ja sanovat siellä että tod. näk. käynnistävät sillon torstaina. Sain neuvolasta luvan että ei tarvi enää mitata sokereita kun enää näin vähän jäljellä päiviä :D ei haittaa yhtään vaikka käynnistys itekseen mutta helpottaa oloa että on nyt päivä jota saa ottaa, toivon että kaikki menee vaan hyvin.
 
Täällä oli kontrolli tänään. Keskiviikkona aletaan käynnistelemään ellei ala tapahtumaan. Iiks... Tosin jo varoittelivat, että voi mennä usempi päiväkin ennen kun alkaa tapahtua. Vauvan painoarvio jännittää, tänään arvelivat 4200g.. Normipainon rajoilla kuulemma kuitenkin.
 
Mie tosiaa perjantaina meinasin soittaa kontrolliaikaa tälle viikolle ja hups, alkoiki supistukset sillo pe aamusta :D Itsenäisyyspäivän muksu ♡ Synnytyskertomusta ja muuta heti, kun jaksan naputella :) Illasta kotiin siskon ja veljen luo!
 
Täällä 41+1 ja perjantaina vielä neuvola-aika, kuulemma lauantaina voisi soitella kättärille jollei vielä ole alkanut tapahtua.
 
Takaisin
Top