Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
en osaa siihen vastata. Mutta tuosta valmistuksesta siis; hommaa vuokkoset vaaleanpunaisia siteitä, ne kastellaan hyvin vedellä ja kääritään elmukelmuun, sitte pakkaseen. Sieltä sitten saapi ottaa jäisenä käyttöön, mutta kääri se side johonkin, esim talouspaperiin( mä oon käärinyt kahteen papruun ettei tuu liian jäistä fiilistä). Sairaalassa ne oli hyvä laittaa sellaiseen kertakäyttöiseen pesulappuun. Mutta varo tosiaab ettet saa mitään paletumaa sinne down there 
En tiiä aurallisesta migreenistä, mut 2007 mulle lääkäri vai apteekkari sanoi, että Jasminelle-minipilleri ja Jadelle-kapseli (saatan muistaa nimet väärin; kapseleita oli yhtä merkkiä ja minejä kolmea) on saman valmistajan vastaavat tuotteet eri muodoissa.Aika jännä et mä söin minipillereitä ja mulle sanottiin ettei oo vaihtoehtoja kun ne tai kierukka. Kysyin siis tosta kapselista ja laastarista, mut oli kuulemma ettei kumpikaan tuu sopiin mun aurallisen migreeniin kanssa.