Synnytyksen jälkeiset oireet

Hmmm.. ehkä se on tää uusi vastuu mikä tuli elämään. Meillä ainaki mies on ollu aika stressaantunu ku ei oo töitä entiseen malliin, eli ei sitä rahaakaan oo niin paljoa. Ja kuitenkin hän haluaa perheensä elättää ylpeydellä.
 
No tuo vastuunlisäys voi olla yks stressin (lisä)aiheuttaja myös. Mutta onhan toi tottunut kun itsellään on jo kaks teiniä. Siihen tuo on joutunut kans totutella ettei ole se yksi ja ainut perheenelättäjä. Minä oon yli 10 vuotta pyörittänyt omaa perhettä ja sen taloutta enkä ole riippuvainen miehestä (muuta kuin siitä munasta :-D ) Syökö se sitten tuon itsetuntoa, voi olla kun miettii että hällä on aika vanhanaikanen katsantokanta asioihin. Minun pitää yrittää ite virittää säätimet sinne nyrkin ja hellan väliin vissiin ;-) dingdong noin niinku roolileikkimielessä!
 
Ostat sellasen oikeen sisäkön mustan pikku mekon, valkoisen pitsiessun ja hilkan päähän ja sipsuttelet menemään. Muistat sitten niiailla ja pyllistellä sopivasti mieheen päin ;-)
 
Joo, minä oon miettinyt että kait tässä joutuu äärimmäisyyksiin menemään. Sit jos se valittaa selkäsärkyä tai väsymystä niin on poliisilla pokassa pitelemistä kun ranskalainen sisäkkö pahoinpiteli miehen..
 
No kun tää tulee kalliiks! Puran turhautuneisuuttani shoppaamalla. Metsästin Roosalle loppuunmyytyjä potkupukuja maailman ympäri verkkokaupoista. Toinen löyty kanadasta toinen käytettynä ebayn kautta Ranskasta. Hinnat nousi aika suolaisiksi. Mies lentäis perseelleen jos tietäis!
 
Täytyy laittaa ;-) on tämäkin yhtä elämätä... kerkesin jo siskoillekin purnata tästä. Siitä kun on aikaa kun mulla on ollu vauva ja aikas monta vuotta on tuota sinkkuiluakin takana niin mulla ei meinaa olla sitä kärsivällisyyttä nimeksikään :-)
 
Lukeekohan tuo mies tätä foorumia (onkos tämä salaisen puolella ees) kun heti maanantai-iltana oli tunkemassa saman peiton alle? Vai onko se vaan niin, että naamasta sen näkee..? Mutta kun minua ei milloinkaan ole näin karkeasti loukattu niin minäpä tyttö käänsin selän ja nukuin :eek: Joo vaan, semmonen mielialan swing tällä kertaa. Mutta asia on nyt korjattu. Voin taas todeta, olen pikkumainen ja ehkä vähän lapsellinen. Parannan tapojani :-D
 
Mun iho on karseessa kunnossa, mulla on järkyttävät pussit silmien alla, hiukset on aivan elottomat ja oon lihonu 10 kiloa. Kui ihmeessä tästä suosta noustaan??
 
Eilen olin varma et nyt alko menkat kun ihan kirkkaan punaista vuotoa pyyhkiessä.. No se jäi siihen. Nyt tässä mietin et pitää vissii raskaustesti ostoksille mennä, kun pari viikkoa sit oli alavatsa kipuja (ovulaatio????) ja ehkäisynä toimii keskeytetty yhdyntä.
 
Jos huomenna kävis ostamassa, en jotenki jaksa uskoo et raskaana oisin :D mut siis mulla ei ole alkanu imetyksen takia vielä ollenkaa ne.. Nii sekin saattaa tuon tehdä, mut jotenkii aattelis et kai ne alkais kunnolla jos ovat tullakseen?
 
Takaisin
Top