Synnytyksen jälkeiset oireet

Ei oo täälläkää alkanu menkat vielä, eikä haittaa.. Paitsi ehkä miestä kun mun halut on hukassa. Minipilleri resepti löytyy ja on alotuspakkauski mutta en vielä oo alottanu kun en todellakaa jaksais sitä koko aikasta vuotamista.

Just eilen mies tokaisi, että muistanko kun puhuttiin niistä pariskunnista joilla seksi loppuu lastensaantiin, niin me ollaan kuulema nyt yksi niistä. Mietin pienessä mielessäni että tuonko pitäis nyt auttaa mun haluihin..tai haluttomuuteen..:finger:

Meillä joka helvatan pusun ja halin jälkeen mies toteaa että haluais mua niiiiiiin paljon. No onpa kiva kun itseä ei sitte vähääkään huvita. No ei pussailla ja halaillakaan nyt sitte niin paljon kun heti herää miehellä toiveet seksistä.

Vittu, jos minä oon repiny perseeni tämän meidän rakkaushetelmän vuoksi niin minä myös päätän milloin se on tarpeeksi parantunut miestä varten. :@ Sama vika pääkopalla, sekin vaatii aikaa parantua. Silloin kun sitä loppukeskustelua kätilön kanssa käytiin niin hän sanoi että: "ne halut voi olla vähän hukassa mutta pitää muistaa että äitiyden lisäksi on myös nainen ja jossain vaiheessa voi kokeillä vaikka ei niin huvittaiskaan." Arvatkaapa minkä neuvon mies muistaa parhaiten koko synnäriajalta?!??!?!

Edit, hommasin miehelle jo raskauden aikana oman lelun, jotta voi purkaa paineitaan. Eihän se sama asia ole kuin aito tavara, mutta osoittaa myös miehelle, etten ole unohtanut hänen tarpeitaan, vaikka itse olin koko raskauden lähes frigidi. Ei kiinnostanut yhtään ja pienikin ehdottelu sai ahdistamaan kahta kauheammin.

En minäkään pystyisi antamaan, jos ei ole haluja, alkaisi vaan ahdistamaan.

Edit, täällä oli mies varmaan pari viikkoa synnytyksestä jo tuommonen, että alkoi samantien kähmimään kun pussattiin tai halattiin. Että ihan samanlaisia ne kaikki ukot on! Sitten se jossain vaiheessa vaan luovutti... Voi raukkaa! Mut siis on meillä nyt muutaman kerran jotain sutinaa jo ollut, mutta kyllä ne kerrat voi yhden käden sormilla laskea :)

Meillä on varmaan 2-3 krt viikos sutinaa. Mulle riittäis harvempi tahtikii, mut ei tuo mahdotonta mulle oo. Mies haaveilee et pääsis kumiukoista mut en vielä viiti alottaa pillereitä kun ne vaikuttaa vähän mielialaan yms. Kuitenkin kaheksan vuotta käytin ni vähä taukoa

On meilläkin ollut kerran synnytyksen jälkeen ja se teki kyllä niin kipeää että seuraavaa odotellaan kyllä..

Meillä oon minä se joka enemmän haluaa! Toinen raukka tekee pitkää päivää ja hoitaa hevoset siihen päälle ja minä lasken, ihan oikeesti lasken montako kertaa nyt ollaan tehty sitä synnytyksen jälkeen... pikkusen paineita toiselle!

Mun mies on kärsivällisesti odottanut millon olen valmis. Mitään vähempää en edes olettais, jos yhtään ois painostanu ni ois kyl saanu sellasen saarnan ja todnäk entistä pidemmän seksitauon. Mut tää onki erityisen ajattelevainen ja epäitsekäs tapaus.

Meillä harrastetaan noin kerran viikossa joskus vain kerran kahteen viikkoon ja se ei riitä mulle! Siis tämä vauvahan on minun ja tämän miehen ensimmäinen yhteinen vauva. Aiemmin nämä raskausajat, synnytys plus vauva-aika imetyksineen ja kärsinyt kroppa ei ole haitannut yhtään minun ja silloisen miehen seksielämää. No vähän harmittaa kun tällä alkoi tök-tök-tökkiä jo mun odotusaikana petipuuhat. Siis harveni kerrat ja kaikki sextalk jäi ym. No toki ne ei oikein sovi kuvaan jossa toinen on isomahainen, mutta ois nyt jotain keksinyt tilalle. Taisin kitistä tästä jo silloin ja joo, puhua puhua puhua pittää, tiedän. Mutta siis mahasta pääsin eroon, vauva syntyi, paikat on kondiksessa, mutta nyt näyttää, että tämä imetys toimii tunnelman tappajana kun se ennen oli se maha (?). Vai onko ne nämä imetysliivit? Ärsyttää niin vietävästi. Minusta tulee niin turhamainen nipo puutteessa etten kestä itekään. Minä kärsin! Tuun vaan kiukkusemmaks kun kirjotan tästä. Onneks ei ollu suunnitelmissa tehdä kuin tämä yks baby tuon mammanpojan kanssa. En kestä tämmösiä selibaatteja. Siis oikeesti, mitä tapahtu??

Happy feel 4 u.. Okei mies oli kokovartalopenis suurimman osan raskausaikaa ja sen jälkeenkin joten meidän tilanteita ei voi verrata mutta tiedän että se harmittaa vietävästi, mä olisin raskausaikana voinut harrastaa seksiä jatkuvasti nyt kohta 5 kk synnytyksen jälkeen päädyin kerran epähuomiossa p..maan tuota miestä ja mietin että voi luoja kun on tylsää ( kelasin kauppalistat kuuntelin vauvan tuhinaa ja odottelin sen heräämistä ) meilläkin joskus oli kun suhde oli jossain kuosissa aktiivinen ja vilkas seksielämä, nyt ei voi sanoa kuin luojalle kiitos me ollaan Suomessa niin ei tarvi keksiä verukkeita miksi en haluaisi seksiä kun oikeasti kerta viikossakin sitä vaniljajyystöä joka on niin nähty tekisi tiukkaa suorittaa.. Eikä palautumisessa ole mitään vialla ei vaan kiinnosta ei.
Kyllähän siihen pitäisi panostaa puolin ja toisin ja harmillista että monesti haluttomuuskaudet menevät ristiin jolloin kuiva kausi voi kestää pitkäänkin kuten n 4 kk :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Susta tais ihan konkreettisesti tulla Äiti-ihminen sun miehen silmissä kun se on nyt saanu seurata masuajan ja imetykset yms.

Mashnu mua pelottaa just tuo! Sillä on niin läheiset välit omaan äitiinsä ja hyvä niin. Eikös jossain sanottu että jos mies kohtelee äitiään hyvin niin se on hyvä vaimolleenkin/naiselleen? Mutta en minä tänmöstä halua...

Lisäys: Mju, se vaniljajyystökin kelpais ensihätään, ehkä pitemmän päälle alkaisin valittamaan siitäkin.

Mutta että kun yhteen pitäis muuttaa ja seksielämä on tämmöstä niin eikö tämä ole ihan riittävä peruste kyseenalaistaa koko muutto? Minä ainakin odotan, että homma toimii ennen kuin kannan yhtään kukkaruukkua mihinkään suuntaan. Meillon vaan tää yks elämä ja minun pillu meinaa surkastua tämmöseen elämiseen :-(

Muokattu viimeksi:
Onko se sun mies saanu jotain traumoja synnytyksestä vai mikä sillä on? Kyl munkin mies sanoi synnytyksen jälkeen, että kyllä siinä halut meni noin pariksi viikoksi sen näyn jälkeen, kun pikkupää pongahti kalukukkarosta ulos. Mutta niinh, pariksi viikoksi... Kannattais ehkä vaan kysyä, mikä sillä on... Voihan sitä vaivata joku ihan pikkujuttu, joka on paisunu liian suuriin mittasuhteisiin. Kyllähän mieskin voi olla herkkä olento :)

No eihänse poloinen kerennyt siihen synnytykseen niin välttyi ainakin niiltä traumoilta. Luulenpa vaan, että hän on oikeesti niin kiireinen ja kovin stressaantunut. Kun hän viimein pääsee sänkyyn asti niin on puoliunessa jo matkalla sinne. Ei siinä viitsi kiusata toista kun rytmihäiriöissään vieressä pyörii :/ Damn! Ratkaisu olisi: vähemmän töitä. Mutta kun... tuo on just sitä vanhaa kansaa (kyllä vaan näitä jurrikoita vielä piisaa savossa ainakin) että puhuukin "lähdöstä saappaat jalassa". V***u mitä soopaa...Kun eihän täällä työtä tekemällä rikastu kukaan ja jos rikastuu niin ei niitä rikkauksia mukaan oteta ;-) Mua niin pistelee! Kettuillessani tilasin uuden teeveen, uudet rattaat, maksan matkan helsinkiin&lintsille mun exälle ja tyttärille kun en ite halua roosaa vielä isolle kirkolle viedä... Siis siinähän näkee sen rahan arvon, ei kiinnosta minua, kiertoon vaan niin saadaan tämä talous nousuun.

Joo..tarviiko minun enää tähdentää miten turhautunut miä oon..? Kaalimato.com sinne happy mennyt on...

Takaisin