Meillä harrastetaan noin kerran viikossa joskus vain kerran kahteen viikkoon ja se ei riitä mulle! Siis tämä vauvahan on minun ja tämän miehen ensimmäinen yhteinen vauva. Aiemmin nämä raskausajat, synnytys plus vauva-aika imetyksineen ja kärsinyt kroppa ei ole haitannut yhtään minun ja silloisen miehen seksielämää. No vähän harmittaa kun tällä alkoi tök-tök-tökkiä jo mun odotusaikana petipuuhat. Siis harveni kerrat ja kaikki sextalk jäi ym. No toki ne ei oikein sovi kuvaan jossa toinen on isomahainen, mutta ois nyt jotain keksinyt tilalle. Taisin kitistä tästä jo silloin ja joo, puhua puhua puhua pittää, tiedän. Mutta siis mahasta pääsin eroon, vauva syntyi, paikat on kondiksessa, mutta nyt näyttää, että tämä imetys toimii tunnelman tappajana kun se ennen oli se maha (?). Vai onko ne nämä imetysliivit? Ärsyttää niin vietävästi. Minusta tulee niin turhamainen nipo puutteessa etten kestä itekään. Minä kärsin! Tuun vaan kiukkusemmaks kun kirjotan tästä. Onneks ei ollu suunnitelmissa tehdä kuin tämä yks baby tuon mammanpojan kanssa. En kestä tämmösiä selibaatteja. Siis oikeesti, mitä tapahtu??