Synnytyksen jälkeiset oireet

Mulla tuli kolmet menkat jo synnytyksen jälkeen, sitten vähän häröö siinä kierrossa ja taas jatkuu normina. Meinasin itekin jo tehä testiä, mutta imetyksen piikkiin menikin.
 
Mun menkat ei oo vieläkään alkaneet ei sillä ei kyllä ole ikäväkään :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla oli apteekin oma testi. En ostanu ku yhden ku ei mun pitäny olla raskaana. Sitte kävin seuraavana päivänä ostamassa vielä sen cb:n digitaalisen testin. Musta vaan oli hienompaa ku siinä pissatikussa luki jotta "Raskaana" :grin Sit mä otin siitä kuvan ja lähetin mun mutsille ja faijalle molemmille kuvaviestit :grin Faija varmaan arvosti tosi paljon.. :laughing021
 
Mä ostin jonkun halvimman monipakkauksen testejä. Tuolla ne loput odottaa kaapissa seuraavaa tarvetta... Mut yllättävän pian ne menee vanhaks, parissa vuodessa!
 
En oo testaillu kun ei oo oireitakaa ja en usko et ees oon, varmaan se vuoto johtunu siitä et limakalvot ollu vähän rikki. Ei oo siis menkat alkanu, eikä haittaa!! Mulla ois minipillerien alotuspakettiki tuolla mut en oo sitäkää viittiny alottaa kun en jaksais mitää menkkoja :D jälkitarkastuksessa lääkäri tokasi vaan tosi töykeesti "miks et?" Kun sanoin et en varmaa alota vielä hetkeen niitä, tosin sillon syy oli se että en halunnu imetystä vaarantaa et jos maidon heruminen hidastuis tai jatkuvan vuodon takia maito maistuis erilaiselta, kun oli muutenki vähä tissikiukkuamista just sillo.
 
Mulla oli tossa pari kuukautta sitten ihan älytön hiustenlähtökausi ja nyt sit pukkaa uutta hiusta. Kiva tietty että kasvavat takaisin, mutta näyttäähän se hupsulta kun otsasta puskee sentin pituista karvaa ylöspäin :P
 
Mulla sama.. Tooooosi urpon näkönen otsatukka homma nyt menossa ja se on semmosta hamppua että se joko sojottaa ylöspäin tai on liimaantuneena otsanahkaan :shifty: On ollu jo pitkään ja tuntuu ettei noi karvat kasva tosta pituutta yhtään. Etenki ku oma tukka on väriä "maantie" ja värjään sinimustalla niin oon entistä kaljuuntuneemman näkönen jos vähänkään pääsee juurikasvu näkymään ku otsalla on tommonen ohut hiuskerros... :bag:
 
Eikä mulla kans:D tossa otsalla kasvaa semmosia parin sentin tupsuja, hahha vähän pöljän näköstä!!! Miten en oo aikaisemmin huomannut :'D
 
Mullakin pölj tupsuja naaman ympärillä. :bored: Toisaalta hyvä niin. Aloin jo pelätä kaljuuntuvani kokonaan.
 
Ja kynnet on menny. Onko muilla vai onko mulla henkilökohtainen kalkinpuute? Viikko+ sitten rupesivat repeileen, ekaa kertaa miesmuistiin, varmaan siihen reiluun vuoteen.
 
Et ole ainoa, näköjään kuuluu kuvioon että tissitakiainen vie loputkin vitamiinit ja kivennäisaineet mutta se mennee pian ohi nimim ne kasvavat taasen


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Menkat alkoi eilen... Ja huhheijaaa tulee muute sit koko 17kk edestä mitä tässä nyt taukoo oli.. Kuukuppi käytössä nii 3 semmosta täyttä oon tyhjänny tänään kun yli jo tulee.. Normisti riittäny aamu ja ilta tyhjennys. Ihan vähän vaan hutjakka olo ollukkii tänään >.<
 
Mulla ei oo vielä alkanu ja just tota pelkään että sitä sit tulee tulvimalla...toisaalta on ollut kyllä oikein kiva että eivät ole alkaneet :-) tähän voisi tottua ;-)
 
Mulla oli yhdet ja aika niukat olivat


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla ei ole alkanutkaan vielä. Eli viimeisen 38kk aikana on ollut yhdet menkat. :P (lisäksi kaksi jälkivuotoa ja yksi keskenmeno, joista yhteensä tulee kyllä 4kk päivittäistä vuotoa)

Ja joo, ei harmita vaikka hetken pysyisi vielä poissa. :D
 
Takaisin
Top