Synnytykseen viittaavat oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja EkM89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Odette! :Heartred

iinamalle peukut pystyssä, että pääset hommiin vielä tämän päivän aikana! :)

Eipä tästä nukkumisesta mitään tuu.. supistuksia tulee harvoin mut ne on sen verta kivuliaita, et ei niiden aikana nukuta :P

On kyllä tuhannesti rankempi kokemus mitä odotin! Itkin ja ulvoin tuolla ja 5 kätilöä lähti kärrää mua synnytysosastolle kun vauvan sykkeet laski niin alas ja mä olin jossai horkassa :o alko ihan yhtäkkiä ryminällä semmoset supistukset.
Nyt makoilen synnytysosastolla mut viime tutkimuksessa oli vasta 6-7cm auki. Äsken sain epiduraalin ja nyt pitäis vihdoin koittaa jos sais vähän unta :) kyllä tää tästä

Huh, tiedän tunteen. Toivottavasti saat iinama nukuttua! :Heartred hengessä mukana täällä yläkerrassa!

iinamalla taitaa jo nyytti olla kainalossa? :)

Täällä yrittää kauheesti supistella koko mun hereilläoloajan, mut joko ne hiipuu ennen ku kunnolla alkaa tai sit tulee vaan sellanen tunne, kun olis jatkuva kivuton supistus päällä. Ne supistukset, jotka sit tulee kunnolla nii on kyllä tosi tuntuvia ja napakoita, mut ei voi kipeiksi vielä sanoa. Selässä, pakaroissa, reisissä ja alavatsalla tuntuu kauheita menkkakipuja pitkin päivää. Mistä ihmeestä mä revin noille supistuksille voimaa, että mäki pääsisin vihdoin hommiin :sorry:

Nni, lähtö saattaa tulla yllätten ja synnytys saattaa olla nopea. Mulla harkkasupparit oli kypsyttäneet paikkoja hyvin ja sitten kun oikeet supistukset alkoi niin se oli menoo. Mulla meni noin neljä puoli tuntia vesien menosta siihen kun poika oli sylissä. :) (Tulikin just mieleen, että on se synnytyskertomus vielä kirjoittamatta...)

En oo vielä saanut raporttia omalta osalta kirjoitettua, nukuin äsken 2,5h ja tajusin vasta äsken miten väsynyt olin. Vaikka pommin olis räjäyttänyt vieressä, ei mitään havaintoa. :D Päästään huomenna kotiin, et naputtelen vaikka kotikoneelta, niin menee helpommin kuin kännyllä.

Toivottavasti iinamalla jo vauveli ulkona! En viitsi lähteä tuonne alakertaan haahuilemaan. B-)

Jelppis, sitä mietinkin että kauanko uskallan olla kotona jos nämä kivut ja supistukset olisi saanut paikat kypsymään niin paljon, että vauva tulee vauhdilla ulos kipeiden supistusten alettua :woot:

Vauvan liikkeet saa taas aikaiseksi ihan kamalia kipuja alapäähän. Tuntuu, kuin joku kääntelisi veistä kohdunsuulla. Äsken tuli jo niin kova kipu, että pääsi itku :bag:

41+1 on nyt. Täytyy potkia mies ylös tietokoneelta ja lähteä kävelylle. Joku pakottava tarve nyt on päästä lenkille. Pieni toivonkipinä siitä, että nää kauheet kivut avais kohdunsuuta ja sitä kautta antais supistuksiin voimaa. Vauva möyryää ku viimistä päivää :grin

Takaisin