Synnytykseen viittaavat oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja EkM89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Synnytykseen viittaavat oireet... mitä ne on :D no toisaalta "vasta" mennään rv 39+5 huomenissa. Kai se sitten niin on että eka vauva tulee lasketun ajan jälkeen. Mua ei asia sinänsä ahdista, mutta jännitys meinaa käydä sietämättömäksi.

Nni, mulla alkaa kans olemaan hermo kireellä, ku olo ei oo enää mikään hyvä. :/

Eetla, kurjaa et sulla on samoja fiiliksiä mut jotenki lohdullista mulle etten oo ainut joka alkaa olla ihan kypsä tähän odotteluun :oops:

Viime yönä nukuin taas huonommin ku pitkään aikaan ja tänään ollu koko päivän maha enemmän ja vähemmän pinkeenä. Välillä tuntuu siltä, ku tulis kipee supistus mut sit se loppuu ennen ku edes alkaa. Kai se on vaan elettävä päivä kerrallaan ja luotettava siihen, että tää joskus osaa tiensä ulos. Mielellään ilman mitään pakkokeinoja..

Kyllä mä uskon, et säki kerkeet ennen mua. :D Mulla ei oo mitään merkkejä näkyvissä eikä tuntuvissa...

Nni mulla on samat olotilat. Toissayö meni parin tunnin unilla ja tänä yönä kukun tekemässä liikelaskentaa. Onneksi liikkeet sentään tuli täyteen! Alkaa mielikin jo tehdä tepposia...

Kyllä mä niin toivon, että te pääsette mahdollisimman pian synnyttämään. Voin vaan kuvitella, kuin pahasti mulla alkaa mennä kuppi nurin jos mennään edes päivällä lasketun yli :meh:

Me lähdettiin miehen kans extempore mökkireissulle 1,5h päähän. Huomenna olis ohjelmaa esikoisen ja äitini kans ja sen jälkeen syömään anopin luo. Ja sit sunnuntaina esikoisen nimipäiväkahvittelut mun vanhemmilla. Tytölle lupasin leipoa kakunki. Et jos nyt vaan sopis mahdollisimman paljon menoja ja ajattelis oikein kovin ettei tänä viikonloppuna ehdi synnyttää, nii auttaisko se?

Ei täälläkään. :D Meille on tulossa jopa viikonloppuvieraita, kun ei mitään kerran tapahdu. :D Tosin mun sisko ja hänen poika, et ei sen vieraampia. :)

Mulla kun ei ollut kanssa mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä niin päätin alkaa pesemään ikkunoita ja urakalla pyykkiä. Yksi ikkuna jäi pesemättä kun päätin viedä ensin pyykit narulle. Siellä sitten alkoi lapsivettä lorahdella. Jäi muuten kämppä ihan sekaisin kun tuli äkkilähtö. :D

Täytyy sit vaan pysyä pessimistisenä :grin

Koko illan supisteli epäsäännöllisesti, mut tuntuvasti. Tää vasta ärsyttävää onki, ku koko ajan vaan odottaa sitä seuraavaa supistusta ja että se ois edellistä kipeempi. Hulluksihan täs tulee! Jos kuitenki koittais nukkua, olo on ku ois humalassa :grumpy:

Pakko tulla tännekki kommentoimaa :)

Itellää ei ollu kans mitää oireita mihkää suuntaa. Rv 41+2 huomasin et maha laskeutunu toosi paljon ! Samana päivänä nous pien turvotus nilkkoihin, sormii ja mies sano, että selkä olis ollu kans vähä turvoksissa ? :o ja harjotussupistuksia tuli 41+2 päivällä jonku verran, mikä mulle 'epänormaalia' :D

Noh, isäntä kellistämää, että jos lähtis tulemaa :''DD ja illalla pien levoton olo ? Ei oikee uneta, kello melkee yks yöllä (41+3) ja säännölliset supparit samoin tein !

Mutta kumminki aika 'oireetonta'. Mut jälkipuintina hauska miettiä :)

Ja nyt laittakaa isännät hommii, jos hommii vaa ite pystyy ;) sillä lähtee millä on tullukki :'D

Tsemppiä nyt niille, jotka vielä joutuu kärvistellä ! :)

Munkin täytyy sen verran kommentoida että synnytystä edeltävän päivänä kävin salilla tekemässä pikkutreenin, kavereiden kanssa kahvilla keskustassa (joten tuli käveltyä) ja miehenkin kanssa puuhailtiin joten ehkä joku noista edesauttoi tai sitten kaikki yhdessä :joyful:.

Mulle sano ihan neuvolan lääkäri että seksi on ainut noista josta on oikeesti todisteita, että edesauttaa synnytyksen käynnistymistä :D

Takaisin