Synnytykseen viittaavat oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja EkM89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi toimii aina. :)
Meillä ei toiminu.. :( oikee pettymys, kun maanantaina jo päätin et tänään ois oltava vielä kasassa, kun on menoo. Vähän sil ajatuksel et katotaan miten käy, mut täs sitä edelleen yhtenä kappaleena porskutellaan. Höh.

Mä oon jättänyt yhden liikuntaharrastuksen ns telakalle hetkeksi, mutta vakavasti mietin menisinkö huomenna vielä treeneihin. :rolleyes: Vähän lonkat kyllä kipeät, kun oon tänäänkin ravannut portaita ees taas ja suunnitelmissa mennä kuntosalille vielä illalla (ei tässä oo muutakaan tekemistä :cool: ), mutta saa nähdä mikä olotila huomenna. Toi maanantain meno on tosi kiva, tai itse asiassa kaks menoa, että sikäli toivoisin, että EI nyt tulis etuajassa, mutta nähtäväksi jää...

Mä kans harkitsen vakavissani lähtee juoksee portaita edestakas, alkaa vähän jo tympii. Nyt ei oo ees mitään tärkeitä menoja minnekkään, niin tuskinpa vaan lähtee tulemaa. Ois vaan niiiin passeli ollu tähän päivään, kun vettä tulee ja on himskatin tylsää! :D ois edes jotain tekemistä saanu illaks. ;)

:D Mä penkkiurheilen telkkarin välityksellä. Ja toi mun porrasjuoksu ei ollut siis vars. urheilusuoritusta, vaan olin rakennuksessa, jossa piti mennä portaita ees taas. Nauratti, kun yks naishenkilö puuskutti ja totes, että onpa hänellä huono kunto ja sit katsoi mua ihan :eek:, että "millanen kunto sulla on, kun sä et oo ees hengästynyt" :grin Kieltämättä itseäkin ihmetyttää, vielä näin siitepölyaikana, mutta ihmeen hyvänä kunto on kyllä pysynyt.

Muokattu viimeksi:
Mun on tarkoitus mennä synnyttään ensi perjantaina. Se on mun syntymäpäivä niin olis ihan paras lahja ikinä enkä tarttis enää koskaan mitään muuta lahjaa. :) Tänään on kyllä ollut vähän nippailuja ympäri mahaa ja harkkasuppareita jokseenkin paljon ja ne on aiheuttanut enemmän tukalaa oloa kun ennen. Tosin voi johtua tuosta lämpöisestä kelistä nämä. (Täällä Ylöjärvellä ei siis ole tänään satanut vaan on ollut poutaa ja ajoittaista aurinkoa ja lämpö noin 20 astetta.) Oon niin onnellinen kun ei tartte olla tämän mahan kanssa kesän kuumimmilla helteillä...

Joo, Helsingissä on ollut tänään myös tosi lämmintä. Mulla oli pitkät housut ja pitkähihainen paita, oli ihan liikaa.

Mulla ei oikein oo mitään kesämekkoa tai -housuja, jotka menis nyt päälle, enkä halua enää ostaa. Paitoja olis kyllä ollut, mutta en tajunnut katsoa lämpömittaria ennen lähtöä, katsoin vaan, että on pilvistä ja mahtaakohan sataa. No, olikin aika kuuman painostava ilma, että t-paita olis ollut parempi vaihtoehto... Mulla oli varmuuden vuoksi siis myös villatakki ja huivi mukana. :cool:

Mulla oli sellainen ihan tavallinen joustava hame, jossa on vähän korkeampi vyötärökaistale. Käytän sitä siis ihan muutenkin. En oo oikein tähän raskauteen ostanut mitään mammamallin vaatteita. Muutamia tähänkin kauteen sopivia on ollut jemmassa, mutta kun esikoinen oli talvivauva niin vaatteet on enemmän talvipainotteisia. Nyt ei oikein villamekkoa/tunikaa viitsi päälleen vetää. :D

Mulla olis just niitä villamekkoja. :grin Yritin jotain capreja, mutta eivät mee ees reisistä. :eek: En mielestäni ole turvonnut, mutta kaipa sitten lantio on levinnyt niin paljon, että ei vaan mee päälle. Aattelin optimistisena, että pitäis jättää vaan vetskari auki. No ei ihan. :shifty::angelic: Pohkeista olis vielä mennyt.

Aloin tässä muuten miettiä, että missäköhän mun kesävaatteet on. Muutossa pakkasin ne jonnekin, mutta yhtäkkiä ei olekaan mitään mielikuvaa, että minne! Siellä olis nimittäin ehkä just muutama tollanen hame, tarkemmin ajatellen... Nilkat ja jalkaterät on kyllä kuin pullataikinaa ja todella paksut, mutta kaipa niitä vielä hetken kestää katsella. Nyt oon käyttänyt ihan vaan tennareita, kun voi käyttää tukisukkia ja housuja.

Mä muutama päivä sitten kokeilin yhtä ihanaa hametta, jonka sain viime kesänä vedettyä päälle avaamatta vetoketjua tai nappeja, mut nyt jäi joku 15cm väli, että olis edes saanu napit kiinni :hilarious: en mä tienny et mä niin paljon oon levinny! :smiley-ashamed005

Tänään olin äitin kans kaupassa pyörimässä kolme tuntia ja sen jälkeen 3,5h siivousurakka. Siihen päälle kaksi jännää lätkämatsia. Että jos ei sillä edistystä tapahdu nii ei sit kai millään! Vauvan liikkeet tosi hitaita, mut voi luoja et ne sattuu mahaan. Tiedä sit pyöritteleekö päätään vai porautuuko alemmas, mut lähes joka liikkeen aikana tuntuu kamala puukonisku alapäässä :grumpy:

Mies on kaverinsa läksiäisissä ja menee niiden kanssa ilmeisesti baariinki vielä. On kyllä ajokunnossa, ku autolla meni ja käskin hänen olla selvänä niin pitkään että lapsi on syntynyt. Olisi kyllä niin ihanaa, että saisin hänelle tämän illan/yön aikana soittaa, että tules kotiin niin lähdetään synnyttämään :nailbiting:

Pelattiin tänään miehen ja esikoisen kanssa jalkapalloa, mut sekään ei saanut mitään tuntemuksia ajalliseksi. Juostessa tuntui vähän ilkeelle alapäässä, mut ei mitään muuta. :D

wp_ss_20160521_0001.png
Mekoista kun oli puhe, ni mä pengoin eilen vaatekaappia ku oli niin tuskastuttavan kuuma päivä ja löysin viime keväänä turkista ostetun mekon mistä en sit tykännykkää, ku oli nii iso. Nyt se olikin sit oikein sopiva tän masun kanssa, kun laitoin vielä vyön. :)

Täällä alko lupaavasti (taas) supistelee ja nyt tuntuu tosi kovana paineena ja jomotuksena alaseläs, ajoittain pienenä kipunakin. Oiskohan äskönen sauna laittanu hommaa etenee! :D

Huomenna ois päivällä mätsärit mihin suunnittelin meneväni koiran kanssa, mut katsotaan! Jokainen ilta näyttää olevan täynnä toivoo ja sit se lässähtää! :| yritän tässä miettiä et uskallanko ottaa lääkettä vai en, jos sitten käynnistyykin _oikeesti_

Nätti mekko! Ja en nyt enää toivottele, että jospa ens yönä jotain tapahtuu, ettei sun tarvii sit taas aamulla tulla raportoimaan, että siihen tyssäs. Että sanon, että "ei varmaan kyllä taaskaan tapahdu mitään", josko sitten voisit tulla huomenna laittamaan raporttia, että sairaalassa ollaan. :wacky:

Jes jes, tapahtuukohan täällä nyt oikeesti! Supistellu kolme tuntia ja joka kertaa kovemmin. Alko jo siltä tuntuu et parempi olo kun kävelee vaan supistusten aikana, sen verran kovilta tuntuvat ja kävely helpottaa. Jotenkin en uskalla sanoa, että "aiheuttaa kipua" koska odotan jotain ylimaallisen kamalia kipuja. :D suolikin tyhjeni aika vauhdilla äsken supistusten välissä.

Silti edelleen olo, et tää kuitenki tyssähtää kohta..

rosmarinaa, mikä tilanne? Uskaltaako kannustaa? :grin

Mies tuli puoli tuntia sitte kotiin, enkä mä oo nukkunu vielä yhtään. Vartin välein sais nousta pissalle ja vauvalla oli joku joogahetki pari tuntia putkeen. Hitaita rauhallisia liikkeitä melkeen lakkaamatta. Ottaa nyt kunnolla ilon irti siitä, että on viikon ollu tosi rauhallinen :joyful: sukkapuikkokivut on yhä ihan järkyttäviä ja sillon tällön tuntuu painetta/nipistystä myös peräsuolessa :help

Takaisin