Kyllä tää aika vaan menee nopeesti. Tyttö täyttää tänään jo 10kk. Johan täs pitää alkaa kohta suunnittelemaan 1v juhlia. Ainakin jos aikoo tilata sinne jotain. Juhlat nyt on lähinnä vielä isovanhemmille ja muille tutuille. Synttärisankari on varmaan tyytyväinen kun saa maissinaksuja ja leikitetään

Pitääkin alkaa testailemaan uusia reseptejä. Tän vuoden alusta alotti uus gluteeniton leivonta lehti ja kaikki mitä oon tähän mennessä ehtiny kokeilla niin ovat olleet todella hyviä. Täs pitäs kyllä olla painon pudotus projekti menossa, mutta tippuu sit hitaammin.
Mites teidän muiden kirppisshoppailu? Lähteekö koskaan ns lapasesta?

Kävin just tytön vaatteet läpi ja totesin et mul on esim 20kpl 74cm bodyja oottamassa tai 14kpl pitkähihasia paitoja 80cm koossa jne jne jne. Eli tytöllä on vaatteita vaikka kahdelle ipanalle jakaa noin 3 vuotiaaksi asti. Tosin nyky ruokailulla vaatteita saa vaihtaa usein ja se asia tuskin paranee vaan pahenee lähivuosina kun opettelee syömään itse. Mulla on itellä nyt kirppispöytä vielä 2 viikkoa, mut sit pitää kyl pistää itteni kirppiskieltoon vähäksi aikaa. Tai käydä muilla kuin lapsikirppiksillä. Harvoin mä mitään ittelleni löydän. Viimeks ostin höyrykattilan.