Tähden perheellä on ollut kaikin puolin hyvä reissu, kiva juttu!
Täällä jouduttiin Tukholman risteily vetämään vähän puolikuntoisena koko perhe, kaikki vuorollaan sairastuttiin sitä ennen flunssaan. Minireissu meni kuitenkin mukavasti, eikä shoppailukaan lähtenyt käsistä

(olin siis todella ilmeisesti puolikuntoinen...

). Pikkutypy oli niin iloinen matkustaja ja viihtyi joka puolella. Muumidisko tosin oli niin myöhään, että siellä hän sammui rintareppuun musan pauhatessa ja isoveljen sen sijaan ottaessa kaiken irti. :) Tukholmaan sattui ihanan aurinkoinen sää, joka antoi fiilistä keväästä.
Alkavalla viikolla meillä onkin sitten se ylimääräinen 10 kk kasvukontrolli, vaikea sanoa, katsotaan, mitä tuleman pitää. Tyttö kyllä pääasiallisesti syö hyvin, välillä isojakin annoksia ja monenlaista. Sormiruokaakin. Kalasta tykkää myös, lohi valmistuu hänelle samalla kun muullekin perheelle. Öljyä on päivittäin lisäilty ruokaan. Isompirakeista ruokaa vaihdellen vähän kakistelee, mutta lienee normaalia. Ongelma on nyt se, ettei suostu syömään purkista nk. lämpimiä valmisruokia... Useampaa olen kokeillut, eikä syö. Kyllä mä teen, ei siinä mitään, mutta ois kiva, että joskus maistuis purkkiruokakin, vaikka reissun päällä, ettei tarvi vaan hedelmäsoseilla ja puurolla vedellä. Ens viikolla saadaan myös alkaa kokeilla hapanmaitotuotteita, jee!
Touhua on tytöllä hirveesti! Nyt voi sanoa, että on kontannut lyhyitä matkoja, vaikka eniten liikkuu sellaisella ryömimisen ja konttauksen välimuodolla. Viime viikolla alkoi nousta pystyyn ja taputtaa. Nyt pystyyn pitää päästä koko ajan, totta kai myös nukkumaan mennessä. Pulina käy ja kädet heiluu, pystyssä tulee parhaimmat riemunkiljahdukset :)