Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Metsän rauhallisuutta ei voi rahalla ostaa :) Mulle metsä on aina tärkeä paikka, sinne voi mennä ihan vain muutoinkin kävelemään ja vaikka istahtaa kuuntelemaan lintujen laulua:Heartred

MS74 :) Et sä metsästä punkkeja saa, hirvikärpäsiä korkeintaan. Oon kerran saanut punkin ja se tuli heinikolta - Helsingissä:wtf:

Meillä voi punkit hakee tästä kerrostalojen pihalta. Niitä on tällä seudulla ihan hirveesti. Isovanhemmat asuu rivarissa lähellä ja mamman käsivarsissa joka kerta punkki kun tonkii puutarhassa. Meidän koirassa niitä oli kokoajan vaikka kuljettiin vaan katukivetysten viereisiä nurmikoita. Mustikan varvuissa on punkkeja.

Komppaan Napua. Kultainen keskitie rules... Tosin pupellan itse liikaa sokeria - varsinkin suklaata söisin kilokaupalla...

Systerillä todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta. Kulkee kuulemma suvussa??? Pitäis vissiin käydä itsekin verikokeessa... Netistä kun googlasin oireita niin ne voi olla lähes mitä vaan. Väsyttää kyllä ja hiuksia irtoilee, mutta saattaapi johtua imetyksestäkin. Saamattomuuden tunne? No, aina. Pikemminkin riittämättömyyden tunne!

Turvotusta viluttaa mielialan laskua yms yms ja jos on aikomus tehdä lapsia niin arvot pitää olla kohdillaan ja lääkitys nostaa heti välittömästi kun plussaa. Voi aiheuttaa vauvalle kehityshäiriöitä.

Aurinkolasisuosituksia vauvalle? Babiatorseista kokemusta? Niissä ei oo niskaremmiä. Oisko hyvä olla?

Meillä voi punkit hakee tästä kerrostalojen pihalta. Niitä on tällä seudulla ihan hirveesti. Isovanhemmat asuu rivarissa lähellä ja mamman käsivarsissa joka kerta punkki kun tonkii puutarhassa. Meidän koirassa niitä oli kokoajan vaikka kuljettiin vaan katukivetysten viereisiä nurmikoita. Mustikan varvuissa on punkkeja.

Huhhh:wtf: Asutko rannikon saaristossa?

Aurinkolasisuosituksia vauvalle? Babiatorseista kokemusta? Niissä ei oo niskaremmiä. Oisko hyvä olla?

MS74 :) Hihh...miten sattui, mies on nyt ostamassa aurinkolaseja, niissä on kuminauha...vielä tarkemmin en tiedä minkälaiset ne on... Lastentarvikeliikkeestä kuitenkin, kuten muutkin matkalle tarvittavat mm. rattaat. Tuolta me ostetaan: lastentarvike.fi

Ootte sit lähdössä matkalle?:rolleyes:

Huhhh:wtf: Asutko rannikon saaristossa?

Turun keskustasta vajaa 4km lähiössä mutten ymmärrä miks niit on niin paljon täällä. Turun yliopisto teki jotain tutkimustakin mihin piti ilmotella punkkihavaintoja. Mökki meil on tästä 20km meren rannalla ja sieltä naapuri sai viime kesänä borrelioosin.

Turun keskustasta vajaa 4km lähiössä mutten ymmärrä miks niit on niin paljon täällä. Turun yliopisto teki jotain tutkimustakin mihin piti ilmotella punkkihavaintoja. Mökki meil on tästä 20km meren rannalla ja sieltä naapuri sai viime kesänä borrelioosin.

Hähhh...:wideyed: Täällä ei oo ees "hämmästys" nappii:singing::wtf
:smiley-angry017

Hahh, ette voi uskoa ( enkä itsekään), kuulin mieheltä, että hänen äiti (anoppi) on nyt purnannut mun painoa...:wideyed::eek:
On kuulemma huolissaan:eek:

Hahhh, sanon mä:mad::joyful:
Miten voi normaalipainoisesta olla huolissaan, olisi vaikka itsestään edes vähän huolissaan, kun painaa 100kg.
:3some

Kyllä marjastus ja sienestys on melko turvallista. Jos asuu rannikolla, niin voi ottaa rokotuksen puutiaisaivokuumeeseen. Borrelioosin estoon riittää punkkitarkastus päivittäin. Kävin raskausajan loppuun asti sienestämässä ja toukokuussa aloitan uudelleen. Ei ole punkkeja näkynyt.

MS74 :) Hihh...miten sattui, mies on nyt ostamassa aurinkolaseja, niissä on kuminauha...vielä tarkemmin en tiedä minkälaiset ne on... Lastentarvikeliikkeestä kuitenkin, kuten muutkin matkalle tarvittavat mm. rattaat. Tuolta me ostetaan: lastentarvike.fi

Ootte sit lähdössä matkalle?:rolleyes:

Ei me mihkää lähetä. Mutta kohta alkaa kevätaurinko paistaa ni tarvii ajoissa olla.

Ei me mihkää lähetä. Mutta kohta alkaa kevätaurinko paistaa ni tarvii ajoissa olla.

Mekin testailtiin Julboja just yks päivä Nissenillä. Ihan mukisematta ei neiti niitä suostunu käyttää xD Pitää vissiin testata eri merkkejä, ennen ku ostaa. Toiset sopinee/istunee paremmin ku toiset

Meillä lapset ei oo aurinkolaseja käyttänyt ennenkuin se on ollut tyylikästä ja ikää Ollut sen verran:) yhdelläkään vauvalla tai taaperolla ei ole lasit päässä pysyneet kanssa tai ilman niskakumilenkkiä:)

Täällä lasit hankittu ja rattaat,sekä kantoreppu :) Wautsi kun on hienot :)

No niin, nyt se on virallista, mä olen ehdokkaana kunnallisvaaleissa! :D En ole kertonut perheen ulkopuolella KENELLEKKÄÄN ehdokkuudesta, eli katotaan mitkä reaktiot on kun muut kuulevat asiasta. :D Aika monta hämmästystä varmasti tulee.

Janna75 :) Missä vaalipiirissä olet ehdokkaana?

Mikä suositus aurinkolaseille on ihan kotinurkilla, vauvoille / lapsille? Entä aurinkorasva? Eikö keväällä juuri ole UV-säteily voimakkainta. Etenkin, mikäli lähtee hiihtämään, niin lumi heijastaa sitä.

Kevät tosiaan on tulossa...nyt kun oltiin vaunulenkillä, niin yhden talon pihassa istui vanhempi rouva ottamassa aurinkoa, lasit päässä ja paita auki kirjaimellisesti :)

Takaisin