Imettäminen vie yllättävän paljon energiaa ja varsinkin ekoina kuukausina on muistettava tankata sekä ruokaa että vettä reilusti. Jos muistan oikein niin lisäruokatarve oli jopa 600kcal.Täällä ei näköjään jääny paino-ongelmaa, BMI 21,5 tällä hetkellä ... oon yllättynyt. Tarttee varmaan alkaa syömään vielä enemmän ja jumpata lihaksiin voimaa, ettei aivan kuihdu.
Nyt puolen vuoden jälkeen, kun kiinteät on aloitettu niin pitää alkaa sitten laittamaan taas ruokavalio takaisin normitilaan tai alkaa ahteri levitä. Oonkin tehny itteni kanssa sopparin et joulun saa nyt herkutella oikein kunnolla ja sit sen jälkeen alkaa paluu arkeen. Ja jos sais vaikka laihduttuakin. Raskautta edeltävään aikaan nähden tilanne on - 4kg mutta bmi on reilusti yli 30 eli pudotettavaa on paljon jos haluaa. Tosin mä viihdyn kyllä sellaisena kuin oon, mutta ikä tuo pian tullessaan ongelmia jossei joko kunto parane tai läski pienene.

Muokattu viimeksi:
Me paketoidaan täällä pojan kanssa Joululahjoja ja hänestä on tosi kivaa, kun paperit rapisee :) 

Selvisin (puistattaa ajatellakin, jos olisi ollut jotain intiimivaivaa...) ja mulla kaikki hyvin. Vein terkkarille suklaarasian kiitokseksi yli 12 vuoden yhteistyöstä. Kolme masuvauvaa hän on mun kanssa kasvattanut ja odottanut. Liikututtiin ehkä molemmat. 

Miten paljon voi viisaudenhampaita tulla/ olla?