Keitin broilerin rintafileitä 2 kpl ja soseutin. Pakastin erikseen noin teelusikallisen kokoisina annoksina jääpalamuotissa. Alotin nyt näin erikseen, mutta kun nää on syöty niin tarkoitus on tehdä valmiita kasvis-liha ruokia. Mulla oli vielä kasviksia kuutioina pakkasessa omina kuutioina niin oon sekotellu niistä annoksia. Hedelmä-marja osastollakin on vielä kuutoita jälellä ja niistä oon tehny välipala tai iltapala smoothieita korvikkeen kanssa. Nyt on vielä syöty päivällisenä pussi hedelmä-marja sekoituksia, mutta vähitellen ne saa siirtyä välipaloiksi ja päivälliseksi myös kasviksia.Miten oot muuten ite tehny kanan (tai muut lihat)? Keittäny? Soseutatko kasvisten joukkoon vai erikseen, kun sulla on kuutioitua?
Me tultiin päiväkodin vauvaryhmästä, eikä muita siellä taaskaan ollut, joten poika sai jälleen leikitystä kaikkien edestä :) Tykkäsi kyllä ja nauraa krikatti.
, hyvin startannut Nutrilet dietti meni vähän pyllylleen, sillä en kehdannut kieltäytyä, olisi ollut tosi epäkohteliasta.

), niin näkee painon kehityksen. Keskikäyrällä menty koko ajan.