Kivaa reissua! :) ja paljon lämpöä :)No hyvä kuulla että toisellakin vastaavaa vaikkei se kivaa olekkaan. Meillä olis reissuun lähtö ens maanataina, arvatenkin menkat sitten alkaa sinne, voihan kökkö!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kivaa reissua! :) ja paljon lämpöä :)No hyvä kuulla että toisellakin vastaavaa vaikkei se kivaa olekkaan. Meillä olis reissuun lähtö ens maanataina, arvatenkin menkat sitten alkaa sinne, voihan kökkö!
No hyvä kuulla että toisellakin vastaavaa vaikkei se kivaa olekkaan. Meillä olis reissuun lähtö ens maanataina, arvatenkin menkat sitten alkaa sinne, voihan kökkö!
8 nuorinta ja me vanhemmat. Isot tytöt jää talovahdeiksi:)Kurjaa Justmom, et osuu just reissuun.
Mutta mukavaa reissua teiän perheelle! Lähteekö kaikki?
No hyvä kuulla että toisellakin vastaavaa vaikkei se kivaa olekkaan. Meillä olis reissuun lähtö ens maanataina, arvatenkin menkat sitten alkaa sinne, voihan kökkö!
Ensimmäiset Nutrilet keitot ja pirtelöt nautittu eilen ja aamulla oli jo kevyempi olo! :) 

Hyvä suunnitelma sulla Tähti!:)
Meillä molemmat lapset flunssassa,nenää saa olla jatkuvasti pyyhkimässä. Tyttö oli yöllä ihan mega kuuma ja tuskaisen oloinen mutta onneksi panadol tehosi ja olo selvästi helpottui.

Täällä ollaan taas lääkärille jonottamassa. Mä tällä kertaa. Neljättä viikkoa on yskä ja neljään päivään en oo haistanu enkä maistanu mtn. Itsenäisyyspvä meni nukkuessa.
Vauva täyttää sunnuntaina 5kk. Sormiruokailut voi vissiin aloittaa? Soseet menee vieläkin vaihtelevasti, välillä kitisee ja kiemurtelee, välillä on suu auki. En oo saanu selvää johtuuko siitä ettei tykkää jostain mausta vai onko iso nälkä vai jano vai mikä. Sen verran oon paikantanu et jos soseiden jälkeen antaa vielä maitoa ni se nu tulee ylös. Eli annan maidon ekaks tai sit soseiden yhteydessä. Mut joka vaatekappale tuntuu olevan bataatissa, joka on vaavin pääruoka. Päärynäsose aloitettii vkl aikana, samoin kesäkurpitsa. Banaania voi vissiin kans antaa ja mustikkaa? Täytyy keittää mustikat.
Gavisconia en oo antanu kolmeen päivään, ei oo kyl oksennellutkaan. Nukkuu yöt tosi hyvin. Kerran herää syömään.
Täällä ollaan taas lääkärille jonottamassa. Mä tällä kertaa. Neljättä viikkoa on yskä ja neljään päivään en oo haistanu enkä maistanu mtn. Itsenäisyyspvä meni nukkuessa.
Vauva täyttää sunnuntaina 5kk. Sormiruokailut voi vissiin aloittaa? Soseet menee vieläkin vaihtelevasti, välillä kitisee ja kiemurtelee, välillä on suu auki. En oo saanu selvää johtuuko siitä ettei tykkää jostain mausta vai onko iso nälkä vai jano vai mikä. Sen verran oon paikantanu et jos soseiden jälkeen antaa vielä maitoa ni se nu tulee ylös. Eli annan maidon ekaks tai sit soseiden yhteydessä. Mut joka vaatekappale tuntuu olevan bataatissa, joka on vaavin pääruoka. Päärynäsose aloitettii vkl aikana, samoin kesäkurpitsa. Banaania voi vissiin kans antaa ja mustikkaa? Täytyy keittää mustikat.
Gavisconia en oo antanu kolmeen päivään, ei oo kyl oksennellutkaan. Nukkuu yöt tosi hyvin. Kerran herää syömään.
Lähinnä sen takia käyn lukemassa ja joskus kommentoinkin tätä 40+ ketjua kun epä täällä ole kuin yks 35+ ketju ja sekin on ensi synnyttäjille.
Joku vaan ihmetteli tuolla aijemmin.
Ja toinen juttu. Vittu mulla tiputtelee jälkivuotoa (?) vieläkin. Synnytyksestä on 5,5 viikkoa. Eiks tää ny jo pitäisi olla loppunut?!
Meil ei välillä soseitten syönti huvita myöskään niin oon aina siinä vaiheessa heittäny ne pulloon ja korviketta perään. Joka kerta on sitten tyytyväisenä syöny vellinä eväänsä. Eli joskus ei vaan lusikalla syönti nappaa.
Meillä aloitettiin tällä viikolla lihat ym. Nyt on kaks päivää saanu kuution broileria kasvisten joukkoon. Oon muutenkin hedelmä-marja osastolta maistattanut kaikkia mahdollisia Hipp ja Ellas Kitchen pusseja. Tykänny on kovasti eikä mistään näytä tulevan allergiaa. Kokeiltiin myös neljän viljan puuroa. Ei oikein tykänny ja puklaili sen jälkeen. Mut tärkeintä ettei tullu reaktioita. Et testattu on nyt lähes kaikki.
Muutaman päivän ipana on huutanut iltaisin vaikka ei tunnu olevan mitään syytä. Välillä rauhoittuu kun saa pieraistua/töräytettyä kakan, välillä vain tissi lopettaa huudon. Tissilläkin saattaa sitten "painia" ja maiskutella, eli ihan kuin ei olis oikein nälkäkään mut se lohduttaa ja jotenkin on epämukava olo. Ehdin jo pohtia olisko mun syömässä safkassa jotain uutta ja erikoista, mut ei tuu mieleen mitään. Jostain luin et lehmänmaitoallergia vois oireilla noin (pulauttelee, kakkii paljon ja kakka haisee pahalta, huutaa ja vääntelehtii), mutta mä en käytä maitotuotteita kovin paljoa - lähinnä kahvimaitoa ja juustoa leivän päällä. Homejuustoja ja keksejä oon kyllä syöny muutamana päivänä...
Lauantaina on tytön nimenantojuhla. Kummeista vain puolet pääsee paikalle![]()
Kauanko on vauvoilla kestänyt siitä kun oppii konttausasennon siihen, että pääsee liikkeelle? Täällä typy hytkyy eestaas konttausasennossa ja huutaa. Etenkin jos kaatuu kyljelleen. Harmittaa parkaa. Voi ku pian nyt oppis ni ei tarttis rutista...![]()