Sirpa40
Sukkela juttelija
Siitä gavisconista tulee sivuvaikutuksena kova vatta. Siis saattaa tulla ja meillä ilmeisesti näin on. Eilen itkeskeli ja ojenteli itteään. Eilen aamulla tuli yks pehmee kikkare, ei muuta. Yleensä on kakannu illalla. Tänään aamupvällä saa luumua sitte. Eilinen alkuyö meni taas rauhallisesti, kerranko sillä tutti oli hukassa. Ja sit klo 24 tutti hukassa ja 5.30 söi ja 8:15 heräs. Meni nukkuu klo 20. En nyt Janna muuten tiedä johtuuks levollisempi alkuyö siitä lääkkeestä vai siitä et menee aiemmin nukkuu.
Joka tapauksessa tollainen rytminpoikanen olis nyt tekeillä.
Se gaviscon, ei siitä muuta sanottavaa hyötyä ole ollu, paitsi ettei oo oksentanu. Ylimääräiset maidot tulee ylös. Mä oon antanu puolet maidosta ennen soseita, niin pahin nälkä on veks ja vauva keskittyy paremmin syömiseen. Sit toisen puolen annan soseiden jälkeen ja ne tuppaa tulee ylös. Niin se lekuri sanoi, et maito sieltä ekaks tulee ylös. Vauva muuten painoi 7,4 kg siellä. Lääkäri sanoi et on iso poika ja tarvii paljon ruokaa!
Joka tapauksessa tollainen rytminpoikanen olis nyt tekeillä.
Se gaviscon, ei siitä muuta sanottavaa hyötyä ole ollu, paitsi ettei oo oksentanu. Ylimääräiset maidot tulee ylös. Mä oon antanu puolet maidosta ennen soseita, niin pahin nälkä on veks ja vauva keskittyy paremmin syömiseen. Sit toisen puolen annan soseiden jälkeen ja ne tuppaa tulee ylös. Niin se lekuri sanoi, et maito sieltä ekaks tulee ylös. Vauva muuten painoi 7,4 kg siellä. Lääkäri sanoi et on iso poika ja tarvii paljon ruokaa!

Toivottavasti taas nukkuu parin tunnin päikkärit niin kuin yleensä tähän aikaan niin päästään miehen kanssa kattoon uus Bourne. On meillä vuokrattuna Bad moms, jos uni ei maistu, niin katotaan se eka, kun ei oo räiskintää.

Kaveri vaan sanoi, että helppoa oli...kilot vaan karisi, hihh