Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sirpa:) Siis jos mies OIKEASTI rakastaa sua niin, kyllä hän maksaa! :grinRaha on vaan rahaa.

Mun mies maksaa kaikki laskut ja lisäksi antaa kaikki omat kulttuurisetelit vapaaseen käyttöön ( mulla myös töissä niitä), ja ostaa mulle kaupasta aina, mitä haluan, tarvin/ pyydän. Meikkejä tai vaatteita ei osta, koska kiellän, mutta tuo ties mitä hemmottelua karkkeja myöden:grin Viikonloppuna joskus siideeriä/shampanjaa :grin

Huoltaa autot ja imuroi kodin ( 2krs. iso asunto ), usein laittaa tiskitkin. Mitä vielä keksin...niin jatkuvasti on varaamassa ulkomaanmatkoja, jotka mä joko tyrmään tai hyväksyn. Aina vaan luxus/ All Inclusive matka, nuorena me mentiin ihan tavallisillekin ulkomaanmatkoille.

Mun mies ei ole ihan tavis, hän esim. ei halua pukeutua hienosti, vaikka varaa siihen olisikin:p

Niin ja nyt, hoitaa nipottamatta vauvaa ja välillä syöttää öisin. Pesee kakat ja kylvettää... :)

Mulla on kyllä maailman paras mies, eikä ihme, että naimisiin suostuin:Heartred:love7

Pah... Mie taas haluan tissini takas. :woot: Nää hemmetin utareet painaa ja kun oon muutenkin selkävaivainen niin pahentaa tilannetta. Mulla tissit kasvo pikku D - > F. :wideyed:

Hihh, mun tissit ei muuttuneet koko raskauden aikana mihinkään -eikä jälkeenkään...:wideyed: Samat tissit, kuin oli 16vuotiaana:joyful:

Sirpa:) Siis jos mies OIKEASTI rakastaa sua niin, kyllä hän maksaa! :grinRaha on vaan rahaa.

Mun mies maksaa kaikki laskut ja lisäksi antaa kaikki omat kulttuurisetelit vapaaseen käyttöön ( mulla myös töissä niitä), ja ostaa mulle kaupasta aina, mitä haluan, tarvin/ pyydän. Meikkejä tai vaatteita ei osta, koska kiellän, mutta tuo ties mitä hemmottelua karkkeja myöden:grin Viikonloppuna joskus siideeriä/shampanjaa :grin

Huoltaa autot ja imuroi kodin ( 2krs. iso asunto ), usein laittaa tiskitkin. Mitä vielä keksin...niin jatkuvasti on varaamassa ulkomaanmatkoja, jotka mä joko tyrmään tai hyväksyn. Aina vaan luxus/ All Inclusive matka, nuorena me mentiin ihan tavallisillekin ulkomaanmatkoille.

Mun mies ei ole ihan tavis, hän esim. ei halua pukeutua hienosti, vaikka varaa siihen olisikin:p

Niin ja nyt, hoitaa nipottamatta vauvaa ja välillä syöttää öisin. Pesee kakat ja kylvettää... :)

Mulla on kyllä maailman paras mies, eikä ihme, että naimisiin suostuin:Heartred:love7
Voiks olla totta??? :wideyed:

Pah... Mie taas haluan tissini takas. :woot: Nää hemmetin utareet painaa ja kun oon muutenkin selkävaivainen niin pahentaa tilannetta. Mulla tissit kasvo pikku D - > F. :wideyed:

Mulla kasvoi C:stä suht isoon D:hen ja voi miten ne olikaan ihanat-RIP tissit.:smiley-ashamed005
No,joo onhan tuo F melko iso mutta lähtötilanne sulla on kyllä mun mielestä ihanteellinen.

Täällä peräänkuulutan, että kommunikaatio on tässä elämässä tärkeintä...

Ihan kaikessa ihmissuhteissa, ( etenkin parisuhteessa), sen pitää toimia, jollei kommunikaatio toimi, niin romukoppaan vaan! :devil10

( Mä pistä esim. Neuvolan romukoppaan, eikä täällä nöyristellä, hihh )

Vautsi, hyvin pyyhkii teillä! :smiley-angelic006

Siis samaa, kuin aina ennen:grin Ollaan toistemme parhaat ystävät! Myös rakastavaiset! Rakastetaan tulisesti, myös tapellaan tulisesti, koska asiat pitää selvittää, niitä ei saa koskaan jäädä hautomaan.

Ei ole mitään ihmeellistä:Heartpink Rakkaus on tärkein ja se sana, jonka Tähtipölyä tänne lanseerasi:Heartpink
:wav

Siis samaa, kuin aina ennen:grin Ollaan toistemme parhaat ystävät! Myös rakastavaiset! Rakastetaan tulisesti, myös tapellaan tulisesti, koska asiat pitää selvittää, niitä ei saa koskaan jäädä hautomaan.

Ei ole mitään ihmeellistä:Heartpink Rakkaus on tärkein ja se sana, jonka Tähtipölyä tänne lanseerasi:Heartpink
:wav
Ai helmikorut...? :cat:

Siis sillähän ei oikeesti oo varaa muhun...:happy112

Siis sillähän ei oikeesti oo varaa muhun...:happy112

Sirpa :) Tee miehelle selväksi asiat. Ei se oo mistään kotoisin, että olet alakynnessä. Kyllä miehellä on varaa suhun, jos oikeasti rakastaa! Myös pitää muistaa, elämä on välillä arkea, mutta sitäkin voitte piristää - yhdessä :)

Tasa-arvoisuus ennenkaikkea:singing::signs003
:talk017

Meillä maksetaan kaikki puoliks. En osais olla toisen rahoilla.
Samaa mieltä. Mekin maksetaan yhteiset menot puoliksi. Molemmilla on omat tilit ja sitten yhteiselle tilille molemmat siirtää kuukausittain aina yhtä paljon yhteisiä kuluja varten. Palkat meillä on saman suuruiset, mutta mulle on varallisuutta ehtinyt kertyä enemmän, koska olen melkein 10 vuotta vanhempi.

Samaa mieltä. Mekin maksetaan yhteiset menot puoliksi. Molemmilla on omat tilit ja sitten yhteiselle tilille molemmat siirtää kuukausittain aina yhtä paljon yhteisiä kuluja varten. Palkat meillä on saman suuruiset, mutta mulle on varallisuutta ehtinyt kertyä enemmän, koska olen melkein 10 vuotta vanhempi.

Titti :) Täälläkin kaikki menee puoliksi, jos tehtäisiin lopputilinpäätös laskelmineen.

Se, että mies maksaa kaiken, ei tarkoita, että elää toisen kustannuksella/ rahoilla.

Sirpa yökkii kohta mutta kerron kuitenkin,että meillä mies maksaa ihan kaiken. Hän itse pyysi,että jään kotiin lasten kanssa kun oli aika miettiä esikoisen kanssa mitä tehdään mammaloman jälkeen. Olihan se mulle itsetutkiskelun paikka,uskallanko jäädä kokonaan taloudellisesti toisen varaan mutta otin riskin ja toistaiseksi kaikki on mennyt hienosti.
Tosin mun tilannetta helpottaa vähän se,että jos mies sattuu löytämään jonkun nuoren italiattaren ja heittää meidän pihalle,mulla on Hesassa velaton asunto sekä sen verran rahaa sivussa,että pääsen lasten kanssa aloittamaan elämän rauhassa.

Toi on fiksua, et ei jäis tyhjän päälle, jos jotain sattuisi. Vaikka yhdessä on tarkoitus olla tosissaan, voi silti pitää oman omaisuutensa, jos sellasta on. Mullakin oma asunto. Ei ole kylläkään velaton valitettavasti :)

Ö

Sama täällä. (d...h). Ja en ole viitsinyt edes laskea paljonko raskaus- ja imetysaikana on liiveihin menny. Auts! Saas nähä millaset lätyt jää jäljelle, kun imetys loppuu ;)

Me maksetaan puoliksi juoksevat kulut mut mä oon maksanut asuntolainan lyhennystä, koska asunto on mun ja tienaan enemmän. Mies pistää rahaa säästöön yksiön vuokran verran kuukausittain, että voi sit maksaa seuraavan kämpän käsirahaa. Se oli ihan persaukinen kun tavattiin. Sinänsä näillä ei oo enää niin väliä kun ollaan naimisissa ja kaikki on käytännössä yhteistä. Ja kun mies jää hoitovapaalle niin mun pitää kyllä maksaa melkein kaikki, kotihoidontuella ei paljoo juhlita. Jos me erottais niin mä jäisin kyllä aika rankasti miinukselle, jos mies siis vaatis sen lainmukaisen osituksen puoliksi. En tosin usko että sen ylpeys antais periks sellaseen vaikka oltais miten riidoissa. Ja meillä on kyllä aika stabiili suhde, ei oo tää vauvavuosikaan toistaseks horjuttanut, eikä toisessa ärsytä melkein mikään. :)

Takaisin