Itse asiassa mietin tätä ja niin se varmaan onkin. Tänään ei ollu puklannu yhtään, mutta kun iltapvällä otin rinnalle, niin tuli puklut melkein heti. En ollu aamupvän jälkeen himassa, ni sain vaan korviketta. Kaveri sanoi et kananmuna ja maito veks ekaks, et ne yleensä aiheuttaa ekaks yliherkkyyttä.
Mittasin vauvan kuumeen tänään peräsuolesta, ni oli 37,5. Et kyllä sillä lämpöä on ollu koko vkon. Hitto, kun pitäis luottaa vaistoihin, eikä muiden vähättelyyn. Mittasin mä kyllä viikollakin, mut kainalosta ja se näytti 36 ja jotain. Mut vauvan pää on tuntunut lämpöiseltä, mun mielestä. Et joku flunssa sillä on, tai voi varmaan olla se vesirokkokin? Se voi kai tulla ihan vauvalle näin lievänäkin? Vesikelloja ei ole, mut pieniä punaisia täpliä vähän päässä. Joka voi olla kyllä ihan vauvaihottumaakin. Vauva on tällä vkolla laittanu käsiä päänsä päälle. Oon miettiny et onko sillä pää kipeä vai onko se vain "löytäny" päänsä. On ehkä ollu kipeä?
Vissiin annan nyt panadolia tarvittaessa ja odotan et tää menee ohi, vai? Ja mittailen kuumetta. Ootteko nukuttanu ulkona, jos vauva on kipeä? Mä ajattelin etten nyt nukuttaisi.