Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä lisäksi rappukäytävässä haisee tupakka. Se on tosi häiritsevää. Ainakin yksi vanhempi ( ihan herttainen vanhapoika) polttaa sisällä. On tehnyt niin sina. Mut tänä syksynä toi röökihaju on yltynyt. Päättelin, et joku muukin polttaa kenties sisällä.
Olenko törkee, jos otan asian esille yhtiökokouksen yleosissä asioissa? Kohteliaasti tietekin. Isännöitsijän mukaan polttamista sisällä ei voi kieltää mut voihan siellä kai tuoda esille, että se on tosi häiritsevää.
Meillä käänty 3-kuisena tyttö selältä mahalleen, mutta mun mielessä se oli tosi aikaista, kun vertasin esikoiseen - esikoinen oli varmaan noin 5 kk, kun kääntyi. Nyt just sitten reilu 5-kuisena tyttö on ekoja kertoja puolivahingossa kääntynyt mahalta selälleen - ennen tätä ei oo osoittanut hirveesti intressejä siihen, halunnut vain puuhailla mahallaan. Kyllä se sieltä tulee, kun aika on. :) Viihtyykö mahallaan?Hei te joilla 4kk menny tai just menossa niin joko vauvat kääntyy masulta selälle tai selältä masulle? Meidän vauvakerhossa meidän tyttö on ainut 4kk- joka ei käänny ja mä oon nyt joka pv harjotellut sitä leikkimatolla. Meillä 4kk tulee 9.11.täyteen.
Juurikin se jälkimmäinen.Miksi?Jotkut sanoo, että lopetti kerrasta, eikä ikinä enää röökiin koske...
Jotkut muut sanoo, että se rauhottaa hermoja ja siksi vetää yhden tai kaksi..
Mä en ota. En oo koskaan ottanu. Jengi sairastelee jo pelkästä rokotuksestakin. Ja mun mutsi tuli kipeeksi vaikka oli rokotus.Otatteko influenssarokotteet? Mies sairastuu helposti kaikenlaisiin flunssiin ja tyttö vielä alle 6 kk joten ei rokotetta saa. Olis varmasti hyvä jos mies ja minä otettais.
Meillä ei käänny mihinkään. Pari kertaa jotain kk sitten kääntyi vahingossa mahalta selälle. Ei edes viihdy mahallaan juurikaan.Meillä tulee kans 4kk ens vkolla. Bataattiostoksille!Hei te joilla 4kk menny tai just menossa niin joko vauvat kääntyy masulta selälle tai selältä masulle? Meidän vauvakerhossa meidän tyttö on ainut 4kk- joka ei käänny ja mä oon nyt joka pv harjotellut sitä leikkimatolla. Meillä 4kk tulee 9.11.täyteen.

Hei te joilla 4kk menny tai just menossa niin joko vauvat kääntyy masulta selälle tai selältä masulle? Meidän vauvakerhossa meidän tyttö on ainut 4kk- joka ei käänny ja mä oon nyt joka pv harjotellut sitä leikkimatolla. Meillä 4kk tulee 9.11.täyteen.
Meillä myös tää kolmas oli pahin, mutta maha ei ainakaan vielä ole ollu kipeä. Kakkaa tullu kyllä paljon. Kuume oli korkea ekana iltana.
Käytä Tähti-73 vauva lääkärissä jos pitkään jatkuu. Voihan se jo olla muutakin kuin Rotasta johtuvaa.
Mä en ota. En oo koskaan ottanu. Jengi sairastelee jo pelkästä rokotuksestakin. Ja mun mutsi tuli kipeeksi vaikka oli rokotus.
Rokotus ei estä tavallista flunssaa ja oli rokotettu tai ei, niin ne nuhakuumeet tulee ihan niin kuin ennenkin. Rokote itsessään ei sairastuta. Sivuvaikutuksena tulee yleensä pistokohdan arkuus. Influenssa on aivan toisenlainen tauti. Jos sen on joskus kokenut, niin tuskin jättää rokotetta ottamatta. Se tuntuu ehkä sellaiselta kuin olisi ollut kivitettävänä kauttaaltaan, joka paikkaan sattuu. Lisäksi hirveä päänsärky ja korkea kuume. Näiden jälkeen vielä ne kaikki jälkitaudit. En kyllä itseäni enkä omaa lastani tälle taudille altista, kun vaihtoehto on olemassa.Mä en ota. En oo koskaan ottanu. Jengi sairastelee jo pelkästä rokotuksestakin. Ja mun mutsi tuli kipeeksi vaikka oli rokotus.
Marraskuun eka. Blääh. Onko muita, joiden mielestä m-kuukaudet, marraskuuja maaliskuu, ovat vuoden raskaimpia?
Meillä ollaan 5kk eikä vielä käännytä. Ihan normaalia. 6kk kohdalla vasta pitää huolestua. Me saatiin ohjeeksi leikityttää enemmän matolla. Ja itse hokasin et lelukaari silloin pois ja lelut viereen. Heti alkoi jo yläkroppa kääntymään mutta persaus ei tuu vielä perässä. Yritystä on joten veikkaan et tällä viikolla pyöritään. Käsien kordinaatio taas on jo tosi hyvä.Hei te joilla 4kk menny tai just menossa niin joko vauvat kääntyy masulta selälle tai selältä masulle? Meidän vauvakerhossa meidän tyttö on ainut 4kk- joka ei käänny ja mä oon nyt joka pv harjotellut sitä leikkimatolla. Meillä 4kk tulee 9.11.täyteen.
Tästäkin linkistä näkee vähän osviittaa siitä, että yksilöllistä on ja nämäkin ovat vielä varmaankin jotain keskiarvoja: http://www.mll.fi/vanhempainnetti/tietokulma/kasvu_ja_kehitys/0_1-vuotias/ :)Hei te joilla 4kk menny tai just menossa niin joko vauvat kääntyy masulta selälle tai selältä masulle? Meidän vauvakerhossa meidän tyttö on ainut 4kk- joka ei käänny ja mä oon nyt joka pv harjotellut sitä leikkimatolla. Meillä 4kk tulee 9.11.täyteen.
Marraskuun eka. Blääh. Onko muita, joiden mielestä m-kuukaudet, marraskuuja maaliskuu, ovat vuoden raskaimpia?
juu mie myös. Ja inhoan talvea. En talvella mee vapaaehtoisesti ulos. Olis helpompaa olla karhu
Yks syy miks en lapsia halunnu on just se ettei vois vähempää kiinnostaa mennä talvella ulos palelemaan johonkin leikkipuiston reunalle. Mies saa meillä hoitaa sen kun talvesta tykkää.
:arghh: