Eclipse, sulla on sit vähän paskaa takapihalla...?
Meidän mutsi paukahtaa käymään! Vikan kerran tuli muutama vko sitte, ku olin pari timmaa nukuttanu vauvaa päikkäreille, sit nukahti vaunuihin takkahuoneeseen. Mä menin nukkuu makkariin. Mutsi kolkuttelee tunnin päästä, koira alkaa haukkuu, mä herään, käyn oven raosta murahtaa mutsille, sit vauva herää. Illalla soitin mutsille, et nyt tänne ei tulla sopimatta aikaa etukäteen. Se muka loukkaantui, mut seur.pvänä laittoi viestin et voiks tulla...
Mä laitan puhlin äänettömälle aina ku vauva nukkuu sisällä. Ihan sama mitä kohtauksia muualla sit tapahtuu. En aio olla päivystävä lääkäri, jos mutsille jotain yhtäkkiä sattuu. Sulla ei Eclipse oo sisaruksia, joille vanhukset voi soittaa? Ja, mitä ajattelit tehdä, jos joku hätä puhelu tulee? Mun mutsi kyl soitti mulle ku faija sai kohtauksen 15v sitten. Ei osannu soittaa hätäkeskukseen omassa shokissaan. Enkä tie miks ei soittanu broideille, mäkin satuin vaan oleen käymäs kotipaikkakunnalla. Mä sit soitin hätäkeskukseen, olin kaupassa. Ambulanssi oli just ennen mua porukoilla. Mediheli pelasti faijan hengen, mut pyörätuoliin se joutui.
Janna, mun faijalla oli aivoverenvuoto, raju ja seuraukset oli pahinta laatua. Se leikattiin kun heräs muutaman pvän jälkeen koomasta. Mies muuttui ihan toiseksi. Tietty halvaantuminen vitutti, mut sit oli käytösongelmia myös. Myöhemmin tuli aivoinfarkteja. Jos sun faijalla on niitä nyt ollu, niin ei varmaan lopu tohon. Vuodot yleensä kyl leikataan, jos ovat leikattavissa paikoissa. Tai en tie nykyään taas, jos ei ole kyse työikäisestä hlöstä. Nyt kandee pitää yhteyttä isääsi, vakavalta kuulostaa.