Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olisko ollut fuerteventura tjsp , mies varas matkat mä vaan vilkaisin että hotelli on ok:) allinclusive. Lomaa kotiäidille ruoanlaitosta:)

Hyvä! :) All incl. tosiaan paras ja sinäkin saat lomaa.. :) :grin

Siellä te siemailette viiniä ja kuoharia miehen kanssa ja kuhertelette samalla:Heartred Oh..lalalaaa:notworthy Lapset leikkii Bamsen kanssa ;)

Me ollaan viime vuodet otettu just vaan All.Incl. koska ei tarvi etsiä ruokapaikkoja tai itse kokata...Miehen tyyliin kuuluu tuoda aamiaisella tai sen jälkeen shampanjaa vuoteeseen tai terassille....siitä se päivä lähtee hyvin vauhtiin, hihh:grin:thumleft

Me lennettiin orlandoon kun neiti nro 7 oli 2kk lennot meni yllättävän hyvin vaikka pitkät olikin(vaihto oli nykissä) ja muutenkin meni kaikki hyvin. Mut mä en meinannut päästä kotiintultua aikaerorasituksesta kun vauva lli niin pieni että söi vielä öisin ja en siis saanut sitä kunnon yöunta missään vaiheessa jotta olisin päässyt suomen fyymiin. Siksi ei olla enää haluttu lentää niin pitkälle ett tulis paljon aikaeroa(no on sinne kalliimpaakin lentää ja perhe koko kasvanut) kanariansaaret kelpaa hyvin:)

JustMom, totta. Aikaerorasitus, eikä sekään helpota pitkää lentoa. Sama se on Thaimaaseen, aika vaan toiseen suuntaan.

Olisko ollut fuerteventura tjsp , mies varas matkat mä vaan vilkaisin että hotelli on ok:) allinclusive. Lomaa kotiäidille ruoanlaitosta:)
Lähteeks teillä koko remmi reissuun? Ei oo varmaan ihan halpaa. Vai onks teillä jotain alennuskuponkeja :joyful:?

Me oltiin vauvan kanssa tänään poliisiasemalla, kun ollaan sitä passia hakemassa. Ekan passin kun hakee, niin täytyy käydä henk.koht. paikalla.

Passin pitäisi tulla viikossa-parissa. Sitten oltais sen puolesta valmiita reissuun :) Eipä vaan ole mitään varattuna... Tosi paljon tekisi mieli lähteä talvella jonnekin lämpimään edes viikoksi, mielummin kahdeksi. Ei vaan ole tietoa, onko miehen mahdollista pitää lomaa.

Murrimur :) Minnepäin te menette, jos mies saa lomaa?:rolleyes:

Me käytiin vilkas keskustelu miehen kanssa siitä, että hän ei taida saada lomaa, että jäisi hoitamaan lasta mun jälkeen, joten sovittiin, että olen pidempään kotona, kuin oli suunnitelma:p Mä sanoin heti, että juu sopii -tottakai:p Elämän parasta aikaa:grin:p

Periaatteessa mun mies voisi jäädä hoitaan lasta, mutta se tilanne vois vaarantaa tärkeät asiakassuhteet...eikä hän koe sitä nyt järkeväksi, vaikka mielellään olisi hetken kotona, kun on painanut töitä putkeen sen 20vuotta, eikä ole sairastellutkaan tms. Pahinta olisi vaarantaa firman asiakassuhteet, joten näillä mennään :grin

Lähteeks teillä koko remmi reissuun? Ei oo varmaan ihan halpaa. Vai onks teillä jotain alennuskuponkeja :joyful:?

Hihh :) Juu lähtee... jos mun mieheltä kysyisit, nin naurais, koska hän haluaa "mällätä" silloin, kun lomalle lähtee!!:p Hän tykkää, että tehdään aivan kaikkea, mitä ei kotona voi ja eletään sit, kuin kuninkaat:joyful: Drinkkiä virtaa ja kalleinta tulee jne...Hihh, joudun aina vartioimaan rahapussia koko matkan ajan...

No, mutta kivaa riittää ja se tärkeintä:grin
:hug007:hug007:laughing025:hug007

Sirpa40 :) Luulin sun tarkoittavan koko remmillä meitä täällä palstalla, kun moni menossa... Siksi vastasin tohon sulle :)

Joo ei se halpaa ole matkustaa tällä remmillä/) meitä lähtee kaikki muut paitsi 3 vanhinta. Niillä omat työt ja opiskelut . Jäävät talovahdeiksi:) matkaavat sitten omia reissujaan omassa kaveriporukassa tms(18v lähdössä miamiin ens kesänä ystävän kanssa)

Murrimur :) Minnepäin te menette, jos mies saa lomaa?:rolleyes:

No varmaan kanssa jonnekin Kanarialle. Esikoisen kanssa oltiin aikoinaan Teneriffalla, ja se oli ihan superhelppo kohde lapsiperheelle. Kävelytiet hyvät kulkea rattailla, ilmasto sopiva, paljon tekemistä, pieni aikaero, sopivan lyhyt lento....

Mä itse "oikeesti" haaveilen trooppisemmista kohteista. Rakastan sellaista kuuman kosteaa ilmastoa + kristallinkirkkaita merivesiä, jotka on niin lämpimiä, että on mukava uida ja snorklailla. Oon nuorempana käynyt mm. Havaijilla, Aruballa, Bahamalla ja Malediiveilla. Vastaaviin kohteisiin haluan vielä joskus, tavoitteena ainakin Mauritius ja Vietnam, haaveena myös Seychellit ja Fidzi!

Mutta joo tosiaan, Kanaria on nyt tässä elämäntilanteessa ihan kelpo vaihtoehto. Kun vaan pääsis vähän talvea pakoon :)

Mä itse "oikeesti" haaveilen trooppisemmista kohteista. Rakastan sellaista kuuman kosteaa ilmastoa + kristallinkirkkaita merivesiä, jotka on niin lämpimiä, että on mukava uida ja snorklailla. Oon nuorempana käynyt mm. Havaijilla, Aruballa, Bahamalla ja Malediiveilla. Vastaaviin kohteisiin haluan vielä joskus, tavoitteena ainakin Mauritius ja Vietnam, haaveena myös Seychellit ja Fidzi!

Mutta joo tosiaan, Kanaria on nyt tässä elämäntilanteessa ihan kelpo vaihtoehto. Kun vaan pääsis vähän talvea pakoon :)

Murrimur :) Sä olet käynyt siellä, josta mä haaveilen kovasti...Bahamas olisi joskus nähtävä ja haaveilen trooppisesta saaresta, jossa sinisenkirkas vesi -laguuni :) Oi joi oi..:singing::joyful:

Malediivella on niitä "Diiva" huoneistoja veden päällä, siis mä en tiä, paitsi ne näyttää siltä :joyful:

Meillä taas jää nyt lapsen tulon takia kaikki matkustelu pois. Tykätään miehen kanssa kaupunkilomista ja ne ei sovi pienille lapsille. Meistä kumpikin inhoaa kuumaa ja turhan päiväistä auringossa makaamista. Kaupunkilomilla ollaan aina tiiviiseen tahtiin koluttu kaupungit ja niiden nähtävyydet läpi. Esim New Yorkin reissulla käveltiin noin 10km päivässä Manhattania kaupunginosa kerrallaan läpi. Arkkitehtuuri kiinnostaa joten edelleenkin vituttaa pilalle menny Barcelonan reissu. Jäi sitten sekin kaikki näkemättä + elinikänen haave päästä forumulakisoihin. Loppuelämä menee nyt sitten kotona tai töissä lasta hoitaen.

Muokattu viimeksi:
Meillä taas jää nyt lapsen tulon takia kaikki matkustelu pois. Tykätään miehen kanssa kaupunkilomista ja ne ei sovi pienille lapsille. Meistä kumpikin inhoaa kuumaa ja turhan päiväistä auringossa makaamista. Kaupunkilomilla ollaan aina tiiviiseen tahtiin koluttu kaupungit ja niiden nähtävyydet läpi. Esim New Yorkin reissulla käveltiin noin 10km päivässä Manhattania kaupunginosa kerrallaan läpi. Arkkitehtuuri kiinnostaa joten edelleenkin vituttaa pilalle menny Barcelonan reissu. Jäi sitten sekin kaikki näkemättä + elinikänen haave päästä förmulakisoihin. Loppuelämä menee nyt sitten kotona tai töissä lasta hoitaen.

Eclipse :) Totta:wink Lapsen kanssa matkustelu jää meilläkin vähäiseen, muutoin oltais jo käyty 3-4kertaa etelässä tähän mennessä:happy::wink Siis ilman lasta.

Oon nuorempana käynyt mm. Havaijilla, Aruballa, Bahamalla ja Malediiveilla. Vastaaviin kohteisiin haluan vielä joskus, tavoitteena ainakin Mauritius ja Vietnam, haaveena myös Seychellit ja Fidzi!
:)

Murrimur :) Minkämoista oli Malediiveilla? :rolleyes: Mitä ruokia sieltä löytyi ravintoloista jne... entä uitteko paljon meressä?:rolleyes:

Meillä taas jää nyt lapsen tulon takia kaikki matkustelu pois. Tykätään miehen kanssa kaupunkilomista ja ne ei sovi pienille lapsille. Meistä kumpikin inhoaa kuumaa ja turhan päiväistä auringossa makaamista. Kaupunkilomilla ollaan aina tiiviiseen tahtiin koluttu kaupungit ja niiden nähtävyydet läpi. Esim New Yorkin reissulla käveltiin noin 10km päivässä Manhattania kaupunginosa kerrallaan läpi. Arkkitehtuuri kiinnostaa joten edelleenkin vituttaa pilalle menny Barcelonan reissu. Jäi sitten sekin kaikki näkemättä + elinikänen haave päästä forumulakisoihin. Loppuelämä menee nyt sitten kotona tai töissä lasta hoitaen.
Me kans tykätään kaupunkilomailla ja kävellään sillon tosi paljon. Nyki ja Barcelona koluttu. Nykiin haluttas uudestaan. Mies kärventyy heti auringossa ja mäkin saan sitä riittämiin kävelles.

Me kans tykätään kaupunkilomailla ja kävellään sillon tosi paljon. Nyki ja Barcelona koluttu. Nykiin haluttas uudestaan. Mies kärventyy heti auringossa ja mäkin saan sitä riittämiin kävelles.

MS74 :) Minkälainen hotelli teillä oli NYC:ssä?:rolleyes: Entä Barcelonassa, siellä kai aika Eurooppalainen meno..

Mites itse Sirpa40, meinaatko reissata jonnekkin? :) Kyllä sulla kai varaa on lähtee johonkin päin maailmaa... ;=D :joyful:

Eclipse, minä kyllä olen matkustanut lastenkin kanssa ihan sinne, minne itsellä tekee mieli, myös kaupunkilomia. Ilmeisesti heille ei suuria traumoja jäänyt, kun tykkäävät aikuisenakin samantyyppistä matkoista.

MS74 :) Minkälainen hotelli teillä oli NYC:ssä?:rolleyes: Entä Barcelonassa, siellä kai aika Eurooppalainen meno..
Mä bongailen lentoja ja hotelleja netistä ja räätälöin matkan itse. Hotellit ei oo koskaan 4-5 tähden vaan ennemmin nautin siitä kun teen hyvän löydön keskeiseltä paikalta. Molemmissa pienet huoneet mutta siistit ja nykyaikaset. Wc/suihku pitää olla huoneessa. Nykin ja Barcelonan lisäks näin on reissattu Milanossa, Tokiossa, Edinburghissa, Bremenissä, Lontoossa....

Mä bongailen lentoja ja hotelleja netistä ja räätälöin matkan itse. Hotellit ei oo koskaan 4-5 tähden vaan ennemmin nautin siitä kun teen hyvän löydön keskeiseltä paikalta. Molemmissa pienet huoneet mutta siistit ja nykyaikaset. Wc/suihku pitää olla huoneessa. Nykin ja Barcelonan lisäks näin on reissattu Milanossa, Tokiossa, Edinburghissa, Bremenissä, Lontoossa....
Me kans aika harvoin käydään valmiilla pakettimatkoilla. Mieluummin suunnitellaan koko reissu ite; varataan reittilennot, valitaan hotellit, mahdollisesti vuokrataan auto jne. Tykätään reissata monipuolisesti, välillä lämpöä ja tropiikkia, välillä taas kaupunkilomia ja esim. roadtrippeja.

Mä myös aina etin hotellit ja lennot netistä mistä halvimmalla sai. En käytä matkatoimistoja koska siinä joutuu aina maksamaan extraa eikä siellä valikoimissa yleensä ole parhaimpia ja keskeisimmällä paikalla olevia hotelleja. NYssä meillä oli hotelli vastapäätä Madison Square Gardenia joka on Penn Stationin päällä josta taas pääsee metrolla tai lähijunalla ihan minne vaan NYkissä. Oon onnistunu löytämään sika hyviä tarjouksia neljän tähden hotelleihin sekä Lontoossa että Berliinissä. Barcelonaankin oli varattuna keskeiseltä paikalta metroaseman vierestä hyvällä tarjouksella viikoksi tasokas hotelli mutta se jäi käymättä. Varaukset pitää tehdä tietty ajoissa vähintään 3kk mieluummin puol vuotta ennen matkaa niin silloin noita lentoja ja hotelleja saa halvalla.

Takaisin