Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JustMom10 :) Sä oot nero:p Tuo saattaa olla, tosin olisi neljäs lapsenlapsi

JustMom10 :) Tähän vielä, että oon anopin kanssa jutellut, että toinen saa tulla heti perään ja tietty ois kiva, jos sattuisi tuleen sisko..:drunken_smilie :joyful:

Hihh, anoppi taas!:arghh::facepalm:
Tehnyt löydön, elikäs taas hatun hankkinut pojalle....väriltään pinkki - kudottu pitsihattu -OMG!:facepalm:

Mistä nää tyttöjen asut tarttuu hänen käsiinsä:sad001 Ei kehtaa ees kritisoida...

Vai onko tää jotain uutta muotia, josta en käsitä:wideyed:? Minusta hän tietää itsekin, ettei tuota hattua tosiaan tule käytettyä...
:schoked025

Hehehehe,hyvät naurut sain tästä ja myös lohdutusta,etten ole ainut,jolla on latvasta vähän laho anoppi.:p

Tähtipölyä :) Vieläkö te ootte siellä jenkkilässä:cool05?:rolleyes:

Meidän etelänreissu siirtyi keväälle, kunnes poitsu on vähän isompi ja mies saa paremmin lomaa töistä:p

Ensi kesänä luultavasti matkustetaan pojan kanssa Ranskaan, sillä tiedossa on sukuhäät:angel12:dance018

Nyt vähän harjoiteltiin matkustamista laivalla Ruotsiin ja hyvinhän se sujui...vaativin osuus oli matkalaukkujen raahaaminen:sick009

Tikut osuu silmiin kaapista sillai satunnaisesti:grin Jemmassa siis onlaughing4 Mutta kyllä vielä tovi pitää odottaa, poitsu täyttää kahden päivän päästä 4kk:happy090

Meillähän tyttö tulee kohta myös 4kk ja mä jo odottelen et alkais kuukautiset,niin pääsis toivomaan vielä yhtä ihmettä.:wink

Tähtipölyä :) Vieläkö te ootte siellä jenkkilässä:cool05?:rolleyes:

Meidän etelänreissu siirtyi keväälle, kunnes poitsu on vähän isompi ja mies saa paremmin lomaa töistä:p

Ensi kesänä luultavasti matkustetaan pojan kanssa Ranskaan, sillä tiedossa on sukuhäät:angel12:dance018

Nyt vähän harjoiteltiin matkustamista laivalla Ruotsiin ja hyvinhän se sujui...vaativin osuus oli matkalaukkujen raahaaminen:sick009

Joo,meillä on vielä muutama päivä lomaa jäljellä. Ihana on ollut seurata varsinkin meidän poikaa,hän on nauttinut täysin rinnoin isän jakamattomasta huomiosta. Isihän on yleensä töissä,niin nyt on ollut kokoajan hänen. Mä kelpaan vain hätätapauksessa muutoin mies saa tehdä ihan kaiken.:)
Juu,sitä tavaraa riittää kyllä raahattavaksi ja kenellekään tällä palstalla tuskin tulee yllätyksenä,et tää mamma on 'hiukan' shoppaillut vaatteita.:eek:

MS74 :) Ennen raskauttako keräilit ? Ette usko, että mä löysin pienet siniset puhtaat pojansukat lenkkipolulta 25vuotta sitten ja nyt ne on omalla pojalla jalassa:Heartred:joyful: Silloin ajattelin, että se oli enne ja poika tulee:happy: Niin kävi.
Eikun tällä viikolla. Laitoin kirpparille joskus meneviin 56 kokoset mitkä jäi ei enää mahdu ja mitä en haluu säästää. Isommistakin koista totesin joistain etten tuu ikinä käyttää tytöllä.

Hihh, anoppi taas!:arghh::facepalm:
Tehnyt löydön, elikäs taas hatun hankkinut pojalle....väriltään pinkki - kudottu pitsihattu -OMG!:facepalm:

Mistä nää tyttöjen asut tarttuu hänen käsiinsä:sad001 Ei kehtaa ees kritisoida...

Vai onko tää jotain uutta muotia, josta en käsitä:wideyed:? Minusta hän tietää itsekin, ettei tuota hattua tosiaan tule käytettyä...
:schoked025

Mun anoppi on taas sellainen että pojalle pitää olla sinistä ja tytölle punaista, muuten jotenki niiden luonne kärsii siitä! Kauhee haloo nousi siitäkin kun kastenauha oli vihreä eikä sininen. Me ei kuulemma anneta tytön olla tyttö eikä pojan poika. Ei niin, me annetaan lasten olla lapsia! Mua ärsyttää suunnattomasti toi anopin ajatusmaailma, että lapsi kärsii jotenkin jos kulkee "väärän värisissä vaatteissa"..Varsinkin kun taapero on iältään 1v9kk ja poika 1kk..He edes tiedä mikä on tyttö ja poika.

Ristiäiset meni hyvin. Poika nukkui koko tilaisuuden ajan ja sen jälkeenkin oli ihan tyytyväinen :)

Satru, ihan minun tytöistäni on tullut naisia, vaikka pienenä kulkivat serkkupojan vanhoissa vaatteissa. Ei naiseus kärsinyt. Kovin kolhu tuli siitä, kun tajusi, ettei pääse liigaan pelaamaan jääkiekkoa idoleidensa kanssa, vaikka olisi miten taitava pelaamaan. Lopetti sitten kokonaan jääkiekon pelaamisen.
Pojalle ajattelin kyllä pukea myös punaista. Miksi poikien pitäisi olla aina synkkiä?

Meidän esikko, tyttö, peri myös siskoni 3:n pojan jäljiltä vaatteet ja hyvin poikavoittoisissa kulki ekat vuotensa:) mutt niin neiti on nyt 2-kymppisenä:)

Ei teitä vauva haaveisia, sektioituja yhtään jännitä tai mietitytä raskaus sektion jälkeen? Siis ne riskit? Vaikkakin pieniä prosentteja mutta kuitenkin? Itse vaan kovin pohdituttaa:(

Eikun tällä viikolla. Laitoin kirpparille joskus meneviin 56 kokoset mitkä jäi ei enää mahdu ja mitä en haluu säästää. Isommistakin koista totesin joistain etten tuu ikinä käyttää tytöllä.
Mä tein just saman. Sain muutaman pussillisen poikien vaatteita joista puolet lähtee kyllä kirppikselle suoraan. Tiedän, että en tule niitä tytölle ikinä pukemaan päälle, joten en aio niitä säilyttää kaapin täytteenä.
Mä muuten vannoin raskausaikana että minähän en välitä mitä vaatteita tyttö pitää ja vaaleanpunaisia vaatteita en sille pue päälle. Arvatkaa kuinka sit loppujen lopuksi kävi :hilarious: :rolleyes: Tai ihan vaaleanpunaiset vaatteet on edelleen out, mutta pinkkiä, violettia yms kyllä löytyy. Vauvajuhla asuna oli vaaleanpunainen body mustilla pilkuilla ja musta tyllihame. :p Nyt oon innostunu ettimään Aliexpressistä Minni hiiri vaatteita. Tosin suurin osa kivoista on 80+ koossa mutta onpahan sit valmiina :hilarious: Perusvaatteet etin kyllä edelleen kirpparilta, mutta kiinnitän kyllä enemmän huomiota kuoseihin. Rumat nyt vaan yksinkertaisesti jää käyttämättä. Likalla on nyt niin paljon vaatteita tässä koossa et vauvapyykkiä ei tarvii ees joka viikko pestä. Kirppikseltä ostettuna niihin ei siltikään ole mennyt rahaa satastakaan. :eek:

Mun anoppi on taas sellainen että pojalle pitää olla sinistä ja tytölle punaista, muuten jotenki niiden luonne kärsii siitä! Kauhee haloo nousi siitäkin kun kastenauha oli vihreä eikä sininen. Me ei kuulemma anneta tytön olla tyttö eikä pojan poika. Ei niin, me annetaan lasten olla lapsia! Mua ärsyttää suunnattomasti toi anopin ajatusmaailma, että lapsi kärsii jotenkin jos kulkee "väärän värisissä vaatteissa"..Varsinkin kun taapero on iältään 1v9kk ja poika 1kk..He edes tiedä mikä on tyttö ja poika.

Ristiäiset meni hyvin. Poika nukkui koko tilaisuuden ajan ja sen jälkeenkin oli ihan tyytyväinen :)
Meillä taas anoppi tilaa kalliita vaatteita joista puolet jää käyttämättä ja osan pyydän palauttaa. En tykkää että joku muu päättää minkälaisen takin puen lapselle syksyllä kysymättä multa.

Meidän esikko, tyttö, peri myös siskoni 3:n pojan jäljiltä vaatteet ja hyvin poikavoittoisissa kulki ekat vuotensa:) mutt niin neiti on nyt 2-kymppisenä:)

Ei teitä vauva haaveisia, sektioituja yhtään jännitä tai mietitytä raskaus sektion jälkeen? Siis ne riskit? Vaikkakin pieniä prosentteja mutta kuitenkin? Itse vaan kovin pohdituttaa:(
Mua ei jännitä. Jos päädytään toista yrittää ni ristiriitasta on se puoli tai yksi vuosi sektiosta kun saa raskautua. Mun tapauksessa se tuskin heti tärppää jos lainkaan.

Meillä taas anoppi tilaa kalliita vaatteita joista puolet jää käyttämättä ja osan pyydän palauttaa. En tykkää että joku muu päättää minkälaisen takin puen lapselle syksyllä kysymättä multa.
Juu sama juttu oli jos näin kävis. Bodeja, mekkoja ym on ihan jees jos muut ostaa, mutta ulkovaatteet haluan päättää itse. Lapsella ei kuitenkaan tarvii olla talviulkovaatteita montaa kappaletta nii haluan et se on omasta mielestä laadukas ja kivan näköinen. Ja sitten tulevaisuudessa tietysti tyttö saa alkaa valita itse annetuista vaihtoehdoista.

Mä tein just saman. Sain muutaman pussillisen poikien vaatteita joista puolet lähtee kyllä kirppikselle suoraan. Tiedän, että en tule niitä tytölle ikinä pukemaan päälle, joten en aio niitä säilyttää kaapin täytteenä.
Mä muuten vannoin raskausaikana että minähän en välitä mitä vaatteita tyttö pitää ja vaaleanpunaisia vaatteita en sille pue päälle. Arvatkaa kuinka sit loppujen lopuksi kävi :hilarious: :rolleyes: Tai ihan vaaleanpunaiset vaatteet on edelleen out, mutta pinkkiä, violettia yms kyllä löytyy. Vauvajuhla asuna oli vaaleanpunainen body mustilla pilkuilla ja musta tyllihame. :p Nyt oon innostunu ettimään Aliexpressistä Minni hiiri vaatteita. Tosin suurin osa kivoista on 80+ koossa mutta onpahan sit valmiina :hilarious: Perusvaatteet etin kyllä edelleen kirpparilta, mutta kiinnitän kyllä enemmän huomiota kuoseihin. Rumat nyt vaan yksinkertaisesti jää käyttämättä. Likalla on nyt niin paljon vaatteita tässä koossa et vauvapyykkiä ei tarvii ees joka viikko pestä. Kirppikseltä ostettuna niihin ei siltikään ole mennyt rahaa satastakaan. :eek:

Täällä kans tursuaa jo pinkki vaatelaatikosta, vaikka päätin, ettei sitä tuu.. Samoin luulin, et tytöstä tulis aika tomboytyylinen, ni nyt jo vajaa 3kk ni suosikkilelu on Lamazen nukke! Pari muutakin Lamazea on, mut nukke vaan käy. Joudun luovuttaa :)

MS74, oot kyl just nyt mun sankari, ku pistät anopin palauttaa vaatteita :D Tuohon minäkin tähtään seuraavaks!

Meillähän tyttö tulee kohta myös 4kk ja mä jo odottelen et alkais kuukautiset,niin pääsis toivomaan vielä yhtä ihmettä.:wink

:) Mahdetaanko olla samaan aikaan back to Raskaana ketjussa:joyful:
Mutta voit etuilla, kun synnytit alateitse...mun ois kai pakko yrittää ventata vielä sektion takia
:rulez

JustMom10 :) Mitä ne riskit on? Mulle ei ole puhuttu riskeistä, ainoastaan olisi hyvä odottaa vuosi ennen seuraavaa.

MS74 :) En mäkään tykkää, että joku muu päättää, eikä kyllä päätäkkään, mutta kohteliaisuudesta laitan kerran päälle, jotta saa ihastella miten sopivan onkaan osannut ostaa pojalle....No, niinhän me lähdettiin pinkki pitsihattu päässä anoppilasta, kun hän ihasteli sen sopivuutta pojan päässä...hihh:wtf::banghead: Oi joi..

Takaisin