T
Tähti ★
Vieras
JustMom10 :) Sä oot neroTuo saattaa olla, tosin olisi neljäs lapsenlapsi
JustMom10 :) Tähän vielä, että oon anopin kanssa jutellut, että toinen saa tulla heti perään ja tietty ois kiva, jos sattuisi tuleen sisko..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JustMom10 :) Sä oot neroTuo saattaa olla, tosin olisi neljäs lapsenlapsi

En mä imetä enää. 6 viikkoa osittaisimetin.Imetätkö Maria vielä tässä kiinteiden ruokien ja korvikkeen lisäksi? :) Voi olla, että olet asiasta maininnutkin jossain kommenteissa, mutta en muista.. :)
Hihh, anoppi taas!:arghh:
Tehnyt löydön, elikäs taas hatun hankkinut pojalle....väriltään pinkki - kudottu pitsihattu -OMG!
Mistä nää tyttöjen asut tarttuu hänen käsiinsäEi kehtaa ees kritisoida...
Vai onko tää jotain uutta muotia, josta en käsitä? Minusta hän tietää itsekin, ettei tuota hattua tosiaan tule käytettyä...
![]()
JustMom10 :) Tähän vielä, että oon anopin kanssa jutellut, että toinen saa tulla heti perään ja tietty ois kiva, jos sattuisi tuleen sisko..![]()
![]()
Miten muuten,maltatko odottaa vuoden loppuun vai huuteleeko ovis tikut jo kaapista?![]()
Mutta kyllä vielä tovi pitää odottaa, poitsu täyttää kahden päivän päästä 4kk
?

Tikut osuu silmiin kaapista sillai satunnaisestiJemmassa siis on
Mutta kyllä vielä tovi pitää odottaa, poitsu täyttää kahden päivän päästä 4kk
![]()
Tähtipölyä :) Vieläkö te ootte siellä jenkkilässä?
Meidän etelänreissu siirtyi keväälle, kunnes poitsu on vähän isompi ja mies saa paremmin lomaa töistä
Ensi kesänä luultavasti matkustetaan pojan kanssa Ranskaan, sillä tiedossa on sukuhäät
Nyt vähän harjoiteltiin matkustamista laivalla Ruotsiin ja hyvinhän se sujui...vaativin osuus oli matkalaukkujen raahaaminen![]()
Eikun tällä viikolla. Laitoin kirpparille joskus meneviin 56 kokoset mitkä jäi ei enää mahdu ja mitä en haluu säästää. Isommistakin koista totesin joistain etten tuu ikinä käyttää tytöllä.MS74 :) Ennen raskauttako keräilit ? Ette usko, että mä löysin pienet siniset puhtaat pojansukat lenkkipolulta 25vuotta sitten ja nyt ne on omalla pojalla jalassaSilloin ajattelin, että se oli enne ja poika tulee
Niin kävi.
Hihh, anoppi taas!:arghh:
Tehnyt löydön, elikäs taas hatun hankkinut pojalle....väriltään pinkki - kudottu pitsihattu -OMG!
Mistä nää tyttöjen asut tarttuu hänen käsiinsäEi kehtaa ees kritisoida...
Vai onko tää jotain uutta muotia, josta en käsitä? Minusta hän tietää itsekin, ettei tuota hattua tosiaan tule käytettyä...
![]()
Mä tein just saman. Sain muutaman pussillisen poikien vaatteita joista puolet lähtee kyllä kirppikselle suoraan. Tiedän, että en tule niitä tytölle ikinä pukemaan päälle, joten en aio niitä säilyttää kaapin täytteenä.Eikun tällä viikolla. Laitoin kirpparille joskus meneviin 56 kokoset mitkä jäi ei enää mahdu ja mitä en haluu säästää. Isommistakin koista totesin joistain etten tuu ikinä käyttää tytöllä.
Perusvaatteet etin kyllä edelleen kirpparilta, mutta kiinnitän kyllä enemmän huomiota kuoseihin. Rumat nyt vaan yksinkertaisesti jää käyttämättä. Likalla on nyt niin paljon vaatteita tässä koossa et vauvapyykkiä ei tarvii ees joka viikko pestä. Kirppikseltä ostettuna niihin ei siltikään ole mennyt rahaa satastakaan. Meillä taas anoppi tilaa kalliita vaatteita joista puolet jää käyttämättä ja osan pyydän palauttaa. En tykkää että joku muu päättää minkälaisen takin puen lapselle syksyllä kysymättä multa.Mun anoppi on taas sellainen että pojalle pitää olla sinistä ja tytölle punaista, muuten jotenki niiden luonne kärsii siitä! Kauhee haloo nousi siitäkin kun kastenauha oli vihreä eikä sininen. Me ei kuulemma anneta tytön olla tyttö eikä pojan poika. Ei niin, me annetaan lasten olla lapsia! Mua ärsyttää suunnattomasti toi anopin ajatusmaailma, että lapsi kärsii jotenkin jos kulkee "väärän värisissä vaatteissa"..Varsinkin kun taapero on iältään 1v9kk ja poika 1kk..He edes tiedä mikä on tyttö ja poika.
Ristiäiset meni hyvin. Poika nukkui koko tilaisuuden ajan ja sen jälkeenkin oli ihan tyytyväinen :)
Mua ei jännitä. Jos päädytään toista yrittää ni ristiriitasta on se puoli tai yksi vuosi sektiosta kun saa raskautua. Mun tapauksessa se tuskin heti tärppää jos lainkaan.Meidän esikko, tyttö, peri myös siskoni 3:n pojan jäljiltä vaatteet ja hyvin poikavoittoisissa kulki ekat vuotensa:) mutt niin neiti on nyt 2-kymppisenä:)
Ei teitä vauva haaveisia, sektioituja yhtään jännitä tai mietitytä raskaus sektion jälkeen? Siis ne riskit? Vaikkakin pieniä prosentteja mutta kuitenkin? Itse vaan kovin pohdituttaa![]()
Juu sama juttu oli jos näin kävis. Bodeja, mekkoja ym on ihan jees jos muut ostaa, mutta ulkovaatteet haluan päättää itse. Lapsella ei kuitenkaan tarvii olla talviulkovaatteita montaa kappaletta nii haluan et se on omasta mielestä laadukas ja kivan näköinen. Ja sitten tulevaisuudessa tietysti tyttö saa alkaa valita itse annetuista vaihtoehdoista.Meillä taas anoppi tilaa kalliita vaatteita joista puolet jää käyttämättä ja osan pyydän palauttaa. En tykkää että joku muu päättää minkälaisen takin puen lapselle syksyllä kysymättä multa.
Mä tein just saman. Sain muutaman pussillisen poikien vaatteita joista puolet lähtee kyllä kirppikselle suoraan. Tiedän, että en tule niitä tytölle ikinä pukemaan päälle, joten en aio niitä säilyttää kaapin täytteenä.
Mä muuten vannoin raskausaikana että minähän en välitä mitä vaatteita tyttö pitää ja vaaleanpunaisia vaatteita en sille pue päälle. Arvatkaa kuinka sit loppujen lopuksi kävi![]()
Tai ihan vaaleanpunaiset vaatteet on edelleen out, mutta pinkkiä, violettia yms kyllä löytyy. Vauvajuhla asuna oli vaaleanpunainen body mustilla pilkuilla ja musta tyllihame.
Nyt oon innostunu ettimään Aliexpressistä Minni hiiri vaatteita. Tosin suurin osa kivoista on 80+ koossa mutta onpahan sit valmiina
Perusvaatteet etin kyllä edelleen kirpparilta, mutta kiinnitän kyllä enemmän huomiota kuoseihin. Rumat nyt vaan yksinkertaisesti jää käyttämättä. Likalla on nyt niin paljon vaatteita tässä koossa et vauvapyykkiä ei tarvii ees joka viikko pestä. Kirppikseltä ostettuna niihin ei siltikään ole mennyt rahaa satastakaan.
![]()
Meillähän tyttö tulee kohta myös 4kk ja mä jo odottelen et alkais kuukautiset,niin pääsis toivomaan vielä yhtä ihmettä.![]()

Meidän esikko, tyttö, peri myös siskoni 3:n pojan jäljiltä vaatteet ja hyvin poikavoittoisissa kulki ekat vuotensa:) mutt niin neiti on nyt 2-kymppisenä:)
Ei teitä vauva haaveisia, sektioituja yhtään jännitä tai mietitytä raskaus sektion jälkeen? Siis ne riskit? Vaikkakin pieniä prosentteja mutta kuitenkin? Itse vaan kovin pohdituttaa![]()
Meillä taas anoppi tilaa kalliita vaatteita joista puolet jää käyttämättä ja osan pyydän palauttaa. En tykkää että joku muu päättää minkälaisen takin puen lapselle syksyllä kysymättä multa.
:banghead: Oi joi..