Tsemppiä Tähti tulevaisuuden suunnitelmiin :)
Laitanpa tänne, mitä siellä gynella sit sanottiin, kun aiemmin valittelin niitä vaihdevuosivaivoja. Mulla oli siis viime kierrossa todella kamala kuivuus, nin että sattui ja kirveli, unettomuutta ja ovuloimaton 40 päivän kierto siis. Noh, varasin silloin heti ajan, tänne sain, kilpparit välillä tsekattu tk:ssa ok.
Lääkäri ei ihan ostanut mun unettomuusdiagnoosia, että voisi olla hormonivajeesta johtuvaa, koska minulla tulee vielä kuukautisia (27-40 pv?). Limakalvo ultrattiin 8,2 mm, normaali tähän kierron vaiheeseen (kp 27) ja parit pienet follikkelit molemmin puolin. Eipä sillä, mähän aloitin kolmisen viikkoa sitten gelee royalit, E-epan, satunnaisen macan ja muutenkin menee berocca ja vitaepro... voiko sillä olla vaikutusta tilanteeseeni nyt
No, käteen jäi pilleriresepti, jota en vielä hakenut, pitää miettiä vielä ja tunnustella, tarvinko todella. Ehkä katson vielä pari kiertoa, mihin tämä kääntyy - ja sitten kokeilen, jos olo ei toimi. Luonnollista estrogeenia sisältävä pilleri voi toimia, mutta on ikävä kyllä myös ehkäisyväline ...