Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli aina toive ja tuntuma, mulla on kolme lasta. Tyttöjä ja poikia. Aikamoisen yllätyksen heitti elämä, kun vielä saatiin tämä poika. Vauva tuli jännään tilanteeseen. Paria kuukautta ennen hedelmöittymistä olin ihan valmis eroamaan miehestä, mut sitten tuulen suunnat muuttui ja vauva ilmoitti tulostaan. Ensin sen "tiesi" 8-vuotias tytär, joka tuli unenpöpperössä kertomaan oudosta unesta, jossa äiti laittoi uutta huonetta jollekin pojalle. Seuraavana yönä oli mun edesmennyt anoppi käynyt antamassa kasvatusohjeita pojalleen. Että jännää.

Todennäköisyys että saa tyttölapsen, kun kummatkin vanhemmat on yli 40v, on suurempi kuin poikalapsi. :) Joten eiköhän teille Tähti tyttö tule jo silläkin perusteella. Vaikka tuo väittämä onkin tieteellisesti todistettu niin täällä ketjussa palstailevien joukossa se ei kyllä pidä paikkaansa, kun taitaa olla poikia enemmän :wacky:

Kiitti tuesta, Eclipse :)

Mulla oli aina toive ja tuntuma, mulla on kolme lasta. Tyttöjä ja poikia. Aikamoisen yllätyksen heitti elämä, kun vielä saatiin tämä poika. Vauva tuli jännään tilanteeseen. Paria kuukautta ennen hedelmöittymistä olin ihan valmis eroamaan miehestä, mut sitten tuulen suunnat muuttui ja vauva ilmoitti tulostaan. Ensin sen "tiesi" 8-vuotias tytär, joka tuli unenpöpperössä kertomaan oudosta unesta, jossa äiti laittoi uutta huonetta jollekin pojalle. Seuraavana yönä oli mun edesmennyt anoppi käynyt antamassa kasvatusohjeita pojalleen. Että jännää.

Napu :) Hahah :) Lapset tietää! Meilläkin poika kantoi mulle kädessään raskaustestin:laughing021

Oli napannut sen korkealta hyllyltä, ettei pitäisi edes ylettyä sinne...

.

:hello Täällä olotila taas omituinen jälleen. Päivällä ei kummempaa, mutta nyt kun iltapäivä koitti, niin taas saapi hämmästellä miksi kuvottaa.

Olotilat alkoi oviksen jälkeen.

Ellei tässä olla raskaana, niin pitää alkaa tuumailla, että mikä moisen voi aiheuttaa?!!:confused004

.

Siis OMG! :wideyed: Testissä on kaksi viivaa, MUTTA toinen viiva tuli testialueen ulkopuolelle:hungover:

Onko susi, vai mitä sanotte? Kyseessä Pregcheck testi. Töistakaan ei testiä ei ole, pitää odottaa iltaan, kun pääsee kauppaan.

Miten kestän koko päivän:sad001

.

Siis OMG! :wideyed: Testissä on kaksi viivaa, MUTTA toinen viiva tuli testialueen ulkopuolelle:hungover:

Onko susi, vai mitä sanotte? Kyseessä Pregcheck testi. Töistakaan ei testiä ei ole, pitää odottaa iltaan, kun pääsee kauppaan.

Miten kestän koko päivän:sad001

.
Laita kuva! :eek::wideyed::):confused004:dance018:love017

Laita kuva! :eek::wideyed::):confused004:dance018:love017

Voi kun pystyisikin...

Eikä viiva ole taitekohdassa, vaan sen ulkopuolella. Joskus taitekohtaan jää jotain väriä, tai haamuja, johtuen taitoksesta. On siis toisella puolella testiä lähempänä kohtaa maximi, kun tikkua kastetaan pissaan. Eli siinä välissä, ei testialueella.

Osasinko selittää yhtään:banghead:

Dpo10
.

Voi kun pystyisikin...

Eikä viiva ole taitekohdassa, vaan sen ulkopuolella. Joskus taitekohtaan jää jotain väriä, tai haamuja, johtuen taitoksesta. On siis toisella puolella testiä lähempänä kohtaa maximi, kun tikkua kastetaan pissaan. Eli siinä välissä, ei testialueella.

Osasinko selittää yhtään:banghead:

Dpo10
.
En kyllä tajunnut, mutta ei se mitään. :wacky: Testaat joka tapauksessa illalla uudestaan. Kerro sitten mitä se näyttää.

En kyllä tajunnut, mutta ei se mitään. :wacky: Testaat joka tapauksessa illalla uudestaan. Kerro sitten mitä se näyttää.

Joo :) Satavarmasti!! Viiva on vielä sen verran voimakas, että ton luulisi näkyvän jo iltapissastakin...

Muuta, rinnat on painavat ja turpet

.

Jokos ootte puhuneet joululahjoista? Mitä ootte pyytäneet/ehdottaneet sukulaisilta/-lle, ketkä haluaa jotain hommata? Tuntuu, että oikeastaan kaikkea on ja ylimääräistä roinaa haluan välttää, ni jotain pitää sanoa tai saa mitä sattuu.

Jokos ootte puhuneet joululahjoista? Mitä ootte pyytäneet/ehdottaneet sukulaisilta/-lle, ketkä haluaa jotain hommata? Tuntuu, että oikeastaan kaikkea on ja ylimääräistä roinaa haluan välttää, ni jotain pitää sanoa tai saa mitä sattuu.

Kuukassius :) Jotain järkevää, ei roinaa.

Vaikeita.... Aina pakko hankkia, meiltä yleensä pyydetty vaatteita lapsille, merkin ja koon kera. Tarkat toiveet.

KuuKassius, meillä on toiveena jarrusukkia, pitkiä kalsareita, tyyny ja pulkka. Ja toivomme myös, että ei turhia osteltaisi. Meillähän on varastot täynnä leluja ihan jokaiseen ikään sopivia.

Kiireessä en ehtinyt enempää kirjoittaa aiemmin, joten nyt lyhyesti lisää.

Jarrusukat ja jarrutossut normisukkien päälle ja normisukkahousut on kans meidän listalla :D ja mustina tai harmaina.

Sitte tuli nukke ja nuken rattaat listalle (kuvan kera meni appivanhemmille, ettei tuu jotai frozenhelvettiä). Typy osoittaa nukkeja ainoastaan lelukuvastosta. Kaivaa aina sen sivun. Ei muut kiinnosta sieltä.

Auton turvaistuin on myös, ku se on nii sikahintainen.. ja mun vanhemmat haluavat osallistua. Tyttöä tuskin se kyl kiinnostaa.

Pulkka ja tyyny löytyy, mutta ne on hyviä ideoita, jos ei ois ollu!

Taidan sit pyytää lastenhoitovuoroja noiden lisäks, että päästään miehen kanssa treffeille. Tai ihan vaa nukkumaan xD

Mä oon pyytäny omilta vanhemmilta jotain eläinaiheista lelua, esim maatilan. Appiukko osti brion junaratasillan ja anopilta pyysin keittiötarvikkeita leikkimökkiin. Meillä on junaratapalikota mun ja pikkuveljen jäljiltä laatikollinen, mutta ei mitään kivoja lisäosia. Ite annan minikeittiön, joka on 18kk+ lelu. Saman sarjan työkalupöytä annettiin jo isänpäivänä niin tyttö on saanu ruuvailla ja sahailla isin kanssa. Ja muuten sit tulee varmaan jotain pientä. Mä oon yrittäny sanoa, et yks lahja per nenä max. En halua isoa kasaa turhaa roinaa myöskään. Nytkin jo mietin et joulun jälkeen on käytävä nykyiset lelut läpi ja siirrettävä ainakin puolet kirppislaatikkoon.

t
Testi uusittu :)

No työkiireessä pissaa en muisstanut pidätellä, joten otos tuli todella laimeasta pissasta ( ja vasta dpo10).

Mielikuvitus silti tekee tepposia, kuvittelen haamun/ viivanpaikan.

Tämä testi om kuitenkin kunnollinen, ei susi. Testaus oli aika turha :sad001 mutta tuli mielenrauha.

Toi ikänäkö alkaa vaivata, ettei enää näe yhtä pientä ja tarkkaa, kuin joku vuosi sitten.

Yölento :)

Pitäisi kai malttaa siihen asti, kun menkkojen kuuluu alkaa...

Nyt rinnat entistä kipeämmät, lähinnä eniten kainaloista. Olo vaan edelleen sama outo:wideyed:

.

Takaisin