Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tähti-73, kuulostaa, että nautitte vauvan kanssa molemmat elämäntilanteesta ihan täysillä! Way to go, hieno juttu! (Poislukien tietty aiemmat rokotusharmit, mutta muuten!)

Jos et oo rokotusta saanu lapsena? Mä oon saanu sekä rokotuksen että taudin kakaranaMutta ei meillä neuvolassa anneta vanhemmille mitään rokotuksia. Ja siis ilmeisesti tarkoitit rokotusta itsellesi vai sittenkin pojalle?
Titti, ootko varma ettet ole raskaana?![]()
Eli oot saanu 2x MPR rokotteen lapsena? Silloin sulla on suoja tuhka- ja vihurirokolle sekä sikotaudille. Ei silloin tarvitse enää ottaa MPR rokotetta aikuisena.Eclipse :) Siis itselle, niin sanoi th...kun imetys on loppu, niin se pitää ottaa...
Ja oon siis saanut rokotteen lapsena.
Onneks sun tyttö on isompi kuin mun poika!Meillä 3kk tyttö 62,4cm ja 6870g

Puuttuuko muiltakin nykyään valikko, pelkkä tykkää on olemassa?
Hauskaa nappi sais olla....? Se oli ihan paras painike![]()
Joo, se on joku it-osaston päivityksen bugi/ säätö. Yrittävät palauttaa sen. Luin jostain tuolta ilmoituksista.Puuttuuko muiltakin nykyään valikko, pelkkä tykkää on olemassa?
Hauskaa nappi sais olla....? Se oli ihan paras painike![]()
En ole.Titti, ootko varma ettet ole raskaana?![]()
( alkoi varmaan heti vaihdevuodet)
Maanantaina aloitin pilleritkin kun vihdoin pääsin jälkitarkastukseen. Pääsin myös verikokeisiin ja sydänfilmiin..eipä niissä taida mitään vikaa olla..ei ainakaan filmissä.Mä oon täällä monta kertaa sanonut et menkat on alkaneet heti jälkivuodon loputtua, mutta nythän siitä jo monta viikkoa eikä mekkoja näy( alkoi varmaan heti vaihdevuodet)
Maanantaina aloitin pilleritkin kun vihdoin pääsin jälkitarkastukseen. Pääsin myös verikokeisiin ja sydänfilmiin..eipä niissä taida mitään vikaa olla..ei ainakaan filmissä.