Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kaikista kolmesta aiemmasta synnytyksestä menkat alkanut tasan 4 viikkoa jälkivuodon loputtua, eli n 5-6 viikkoa synnytyksestä. Ja olen täysimettänyt kaikkia lapsia vähintään 4kk. Eli kolmisen viikkoa ja varmaan alkaa jo taas...

Jihaa! :)
Täällä on kuunneltu jatkuvasti (viikkoja ) pojan kanssa lastenmusaa, (youtubesta Smart-tv )..:grin:p

Poika on musasta ihan krikatti:happy:

Tämä on ihan niin terapeuttista, (työbisness ) menon keskelle, jossa aina vaan pelkkiä tuloskäppyröitä katsellaan!!:bounce:bounce
Aivot nollautuu - Äitiyslomalla:3some
Voisko olla onnellisempi:angel8:love017

Tähti-73, kuulostaa, että nautitte vauvan kanssa molemmat elämäntilanteesta ihan täysillä! Way to go, hieno juttu! (Poislukien tietty aiemmat rokotusharmit, mutta muuten!)

4,5kk synnytyksestä eikä menkkoja ole näkynyt. Tosin ei välttämättä tulekaan ilman keltarauhashormonikuuria. Oon koko ikäni joutunu Terolutia syömään säännöllisen epäsäännöllisesti jotta kropan on saanu tyhjennettyä sen minimin 4-6 krt vuodessa gynen määräyksestä kohtusyövän ehkäisemiseksi. Mulla ei siis ole koskaan ollut normaalia kiertoa joten vaikea sanoa mitä nyt raskauden jälkeen tapahtuu.

Muokattu viimeksi:
Jos et oo rokotusta saanu lapsena? Mä oon saanu sekä rokotuksen että taudin kakarana :yuck: Mutta ei meillä neuvolassa anneta vanhemmille mitään rokotuksia. Ja siis ilmeisesti tarkoitit rokotusta itsellesi vai sittenkin pojalle?

Eclipse :) Siis itselle, niin sanoi th...kun imetys on loppu, niin se pitää ottaa...

Ja oon siis saanut rokotteen lapsena.

Eclipse :) Siis itselle, niin sanoi th...kun imetys on loppu, niin se pitää ottaa...

Ja oon siis saanut rokotteen lapsena.
Eli oot saanu 2x MPR rokotteen lapsena? Silloin sulla on suoja tuhka- ja vihurirokolle sekä sikotaudille. Ei silloin tarvitse enää ottaa MPR rokotetta aikuisena.

Kyllä ne menkat voi pysyä imettävällä pois vaikka vuodenkin ja alkaa vasta imetyksen päätyttyä:) ilman raskautta siis!mun yksi ystävä imetti runsaan vuoden molempia lapsiaan ja kunmankin imetyksen loputtua 4 viikkoa ja menkat alkoi. Eli imetys piti kierron poissa.
Oon itse aina toivonut että menkat pysyis kauan poissa mutta aina mulla alkanut siinä 4-6kk kohdalla. Sa nähdä miten nyt käy. Jostain luin että sektio voi vaikuttaa kiertoon ja vaikeuttaa raskaaksi tulemista :(

Mulla alkoi menkat runsaat 4kk synnytyksesta. Muistelisin et aikasemmista lapsista kans toi n.4kk oli. Kaikkia täysimettänyt.

Puuttuuko muiltakin nykyään valikko, pelkkä tykkää on olemassa?:rolleyes:

Hauskaa nappi sais olla....? Se oli ihan paras painike:singing::joyful:

Puuttuuko muiltakin nykyään valikko, pelkkä tykkää on olemassa?:rolleyes:

Hauskaa nappi sais olla....? Se oli ihan paras painike:singing::joyful:
Joo, se on joku it-osaston päivityksen bugi/ säätö. Yrittävät palauttaa sen. Luin jostain tuolta ilmoituksista.

Mä oon täällä monta kertaa sanonut et menkat on alkaneet heti jälkivuodon loputtua, mutta nythän siitä jo monta viikkoa eikä mekkoja näy :wideyed: ( alkoi varmaan heti vaihdevuodet) :wideyed:Maanantaina aloitin pilleritkin kun vihdoin pääsin jälkitarkastukseen. Pääsin myös verikokeisiin ja sydänfilmiin..eipä niissä taida mitään vikaa olla..ei ainakaan filmissä.

Mä oon täällä monta kertaa sanonut et menkat on alkaneet heti jälkivuodon loputtua, mutta nythän siitä jo monta viikkoa eikä mekkoja näy :wideyed: ( alkoi varmaan heti vaihdevuodet) :wideyed:Maanantaina aloitin pilleritkin kun vihdoin pääsin jälkitarkastukseen. Pääsin myös verikokeisiin ja sydänfilmiin..eipä niissä taida mitään vikaa olla..ei ainakaan filmissä.

Satru :) Miksi tutkimukset?

Mulla menkat olleet ihan päivän tarkat, kun alkoivat... vielä ei ainakaan kierto lyhentynyt iästä huolimatta :) kop kop...

Takaisin