No enpäs oo ehtinyt tänne kommentoimaan mitään hetkeen, sillä mies lähti eilen töihin isyysloman jälkeen ja nyt tämä koko sirkus on päivisin yksin mun pyöritettävissä! :) Aika menee kuin siivillä ja tuntuu, etten mä ehdi yhtään mitään päivän aikana! Vieraitakin käy tasaseen tahtiin ja on mielenkiintoista huomata, miten pieni vauva saa semmoisetkin ihmiset tulemaan kylään, jotka ei muuten kyllä käy ikinä..!! :) Onneks mun äitimuori tuli taas tänään jeesailee, alotti pesee ikkunoita, joita tässä huushollissa on ihan kiitettävästi (mun inhokki hommaa!!) ja kesäverhotkin pitää vaihtaa pois! Siivoilu-urakkaakin pikkuhiljaa aloitellaan ristiäisiä silmällä pitäen, tosin itse täytyy muistaa ottaa vielä rauhallisesti, oon huomannut, että pitkään kumarassa olo aiheuttaa kipuilua tuonne alavatsan sisäpuolella oleviin sektiohaavoihin..
!
Kesäverhot-siis niiiin respect!!
Meillä on just ja just verhot ja niitä ei kyllä vaihdella,hyvällä tsäkällä pääsevät kerran vuodessa pesulle.
. Nyt ku Muumimamma sanoit, ni tuli vasta mieleen et todellakintodellakin on kesäverhot vielä. Äääh! En vaihda niitä ristiäisiin mennessä. Hyvä jos jouluun mennessä tänä vuonna....
siks kun sen turkista tuli huopatehdas kohdunpoiston jälkeen. Normisti pyrreillä on helppohoitoinen lammasturkki mut hormonimuutos teki tälle kepposet. Ajelen sen sitten puol vuosittain kaljuksi.