Pitäiskö munkin antaa vaan 4tippaa? Oon nyt antanu viis. Vauvalla tuntuu olevan taas vattavaivoja vähän. Ei huuda, mut tosiaan pieree ja ähkii. Ja paskaa tulee! Kolme kertaa vaihtanu vaipan tänää... Tädin mielestä voi johtuu lisääntyneestä maidon määrästä. Käy järkeen kyllä.
Oli nla tänää ja mulla j-tarkastus. Vauvan painonlisäys viikossa 280g! Tsiisus! Pituutta tullu viikossa 3cm. Nyt se kasvu lähti, viddu me on tosiaankin pidetty sitä nälässä. Tai siis mä, ku en oo syöttäny tarpeeksi.
Sellainen juttu, että vauva on ylijäntevä. Onko kellään mielipidettä siitä? Kannatteli päätä melko hyvin ku lekuri nosti käsistä. Sitte ku laittoi vattalleen, ni vetäs kädet alle niin et oli kyynärpäiden varassa ja pää ylhäällä. Kuulemma 6 viikkoisen ei pitäis vielä tolleen hötkyillä. Sitä ny seurataan ja jos jotain (en ny saanu selvää et mitä), ni fysioterapiaa, ja jos sit vielä jotain ni neurologille... Mut ei mitään vaaraa nyt, rouva hyvä, ei kannata huolestua! Kehittyyks tää ny liian nopeeta, vai mitä? Voi perse. Neurologi kuulosti vaaralliselta. Mutta ei tarvi kotona mitään muuttaa, vauvankäsittelyä tms. Äääh! Mitä sanoo siskot?
Hei, SE on nukkunu 25min putkeen! Nyt äiti pää tyynyyn!