Sydänääniä dopplerilla

Eilen tuli doppler. En löytäny ääniä eilen enkä tänään. rv11+1 :-/ ehkä pitää vielä rv12 malttaa.

Meidän doppleripaketin kyljessä luki, että äänet saattaa alkaa kuulua vasta rv 14, joten ei ole mitenkään kiveen kirjoitettu, että äänet kuuluu välttämättä viikolla kaksitoistakaan vielä. Oletko menossa nt-ultraan? Sieltä ainakin saisi varmistusta, että kaikki on kunnossa. :-) Ja omana vinkkinä, että tosiaan joku muu saattaa löytää äänet vaikka itse ei löytäisikään. En ole löytänyt itse vieläkään, en ilmeisesti osaa painaa anturia tarpeeksi kovasti vatsaa vasten ja siksi en löydä ääniä vaikka mies löytääkin. Uskon, että runsas määrä geeliä tai voidetta auttaa myös huomattavasti.

Hyvät äänet kuului heti 9+4 dopplerilla alavatsalta vasenmalta. Kyllä se vaan oli niin tunteellinen hetki että vaan itkin.

Täällä kuuntelin eilen kanssa muutaman päivän tauon jälkeen, pitkään sai tällä kertaa etsiä ja tunsin kuinka siellä liikutaan niin sen perusteella vihdoin pysyi minuutin verran niin, että sain katsella ja kuunnella sydänkäyrää :) Huomenna ultra niin varmistuu sitten että kaikki on kuten pitää tässä vaiheessa! :)

En ole nyt pitkään aikaan kuunnellut sydänääniä, mutta tänä aamuna taas halusin kuulla, kun oireet on niin kovasti helpottaneet. Heti löytyi vahva jumputus vasemmalta alhaalta <3 monesti kuului kovempi tumps dopplerista, varmaan potkuja sitten :) tunsin että välillä liikkui doppleria vasten. On vissiin eläväinen tyyppi tulossa!

Mää tänään kuulin jo navan kohdalla sykkeen. Eikö sen luulis alempana olevn? Tosi paljon on vaihdellut paikkaa mutta silti pysynyt vasemmalla puolen. Huomenna ultra kertoo totuuden.

Mulla on ollut koko alkuraskauden oikealla puolella. Tänään kuunnellessani jo meinasin pelästyä kun ei heti löytynyt, mutta tyyppi olikin vasemmalla puolella! :love7

Nyt minäkin löydän jo itse äänet. Asukas majailee suoraan navan alapuolella, keskellä siis. Todella alhaalla on vielä. Ihana, kun äänet on kuuluneet samasta kohti, niin nopeasti löytää jumputuksen, jota tekisi mieli jäädä aina koko päiväksi kuuntelemaan.♡

Miltä ne sydänäänet oikeen kuulostaa? koitin äsken kuunnella (rv11+5) ja kuulin vaan semmosta tum tum tum. tuntu jotenkin omalta pulssilta/sykkeeltä se :-O ei ainakaan ollut mitenkään kauheen nopea.

Miltä ne sydänäänet oikeen kuulostaa? koitin äsken kuunnella (rv11+5) ja kuulin vaan semmosta tum tum tum. tuntu jotenkin omalta pulssilta/sykkeeltä se :-O ei ainakaan ollut mitenkään kauheen nopea.

Kirjoita vaikka angelsounds YouTubeen, sieltä löytyy videoita! :)

Se vauvan syke on kyllä niin nopea (tuplat) omaan verrattuna, että tunnistaa!

Mulla on istukka edessä ja pelkkää kohinaa monesti kuuluu kun koittaa kuunnella ääniä.
Tänään neuvolassa hoitsukaan ei niitä sydänääniä heti kuullut, oikealla puolella on muutama todella kipeä kohta ja ne on luultavasti kannake-kipuja niitä kun useamman saaneelle tulee useammin.
Kyllä ne äänet sitten saatiin kuulumaan. Huomenissa omaalääkäriä pitää saada kiinni ja selkäkivuista mennä valittamaan, niitä ei ennen ole ollutkaan.

Meilläkin vauva myllää useesti niin että jumputus aina hetkeksi häviää :)

Muuten, jotkuthan noista sydänäänistä päättelee sukupuolta. Junan kuuloinen olisi poika ja kavionkopse tyttö. Mä tulin ainakin siihen tulokseen, että mistä kohtaa kuuntelee niin kuulostaa erilaiselta. Vähän kauempaa oli ihan junan tsukutus, mutta kun kohdalle sattui niin ihan kavioiden kopse. :)

Mä kanssa saan sekä junan että laukan kuuluviin, riippuen dopplerin asennosta. Ei ne sykekorkeudetkaan aina kerro mitään, mutta meillä kyllä tytöstä syke oli aina korkea 155->

Täällä tytöistä ollut korkeampi syke, pojasta hyvä jos 110 aina neuvolassa päästiin :D Saas nähdä miten nyt, dopplerilla kuunnellessa olleet kyllä n.20 matalammalla mitä edellisestä tytöstä, poikaa itse veikkailen.

Meillä oli kuopuksesta aina 150 tai vähän reilu ja poika on. Tästä on 150-160 välillä ja varovaisen tyttöveikkauksen oon saanut. Mä en henk.koht. usko tohon lukema juttuun yhtää :)

En minäkään usko, sattunut vaan kohdalle noin nuo sykkeet :D Mahan muoto yms mennyt sit ihan päin vastoin :)

En oo vielä saanu dopplerilla ääniä kuulumaan. Pitää varmaan huomenna taas yrittää. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Ultrassa syke oli 168 :)

Takaisin