Sydänäänet

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Helleena, 5 joulu 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Gemini82 Peruskäyttäjä

Huhhuh kun meinas itku tulla :eek: tänään 10+6 ajattelin testata ja papu löytyi :Heartred liikuskelevaa tyyppiä on, niin kuin tuntemuksetkin ollu, koska tuli videota ottaessa oikein lähemmäs anturaa :D ihana ja huojentava ääni se laukka....
    • Tykkää Tykkää x 5
  2. Natalia Aloittelija

Kotidopplerilla rv 10
  3. Talvenlapsi Ihastunut foorumiin Heinämammat 2017

Kotidopplerilla eka tasainen jyskytys kuultu eilen 15+0 :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 4
  4. Pilvilinna Addikti

Mekin kuunneltiin taas eile. Löyty heti :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  5. Emir Naimisissa foorumin kanssa Kesämammat 2018

Oon koittanut nyt pari kertaa eikä oo löytynyt. Nyt 11+0. Jonkin verran on tuota äänen vaimennusta mahalla omasta takaa.:p
  6. pilvikirsikka Ei muuta elämää Helmikuiset 2022 Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Mä kuuntelin kans äsken ja sai kyl etsiä vähän aikaa! Mut 164 näytti sykkeeksi :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. womn Peruskäyttäjä

Ootteko huomannut että mitä pidemmälle mennään niin sitä ylempää alkaa löytymään sykkeet? Ja paljolti on voimistunu :happy: siistii!
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  8. Verde Rakastunut foorumiin Heinämammat 2017

Mulla kuunneltiin tänään (rv 15+5) neuvolassa vauvan sydänäänet. Tasainen 140 syke kuului.
    • Tykkää Tykkää x 4
  9. Pallo. Peruskäyttäjä

Ekan kerran löysin 11+0, mutta silloin sain etsiä aika kauan että löysin. Eilen 12+3 ja kuului heti kun laittoi dopplerin vatsalle! Kaipa se nousee pikkuhiljaa ylemmäs ja tietenkin kun pieni kasvaa niin sydänkin kuuluu kovempaa.
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Lemona Ihastunut foorumiin Heinämammat 2017

Mullakin eilen rv 15+3 kuului neuvolassa aika ylhäältä jo, ja tosi selkeästi. Neuvolantäti etsi ensin alempaa, mistä itse aiemmin olin löytänyt. Tosi nopeasti nyt kasvaa kohtu, mulla melkein navan tasolla jo...
    • Tykkää Tykkää x 4
  11. Pilvilinna Addikti

Mulla löytyy äänet neljä sormen leveyttä karvoituksen yläpuolelta. Nopeasti noussut :)
  12. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Jee, löysin vihdoin sydänäänet! Tai ainakin toiset. :D
    168-188 jumpsutus kuului, tosin hyvin alhaalta edelleen, ihan häpykarvoituksen rajoilta.
    nyt rv 13+3 (tai no 13+4 ku vuorokausi kerkes jo vaihtua)
    • Tykkää Tykkää x 5

Jaa tämä sivu