Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea tytön pallerosta!Tsemppiä Freya88 Itellä onneks takanapäin raskaana olo. Saatiin tyttö maailmaan elokuun puolessa välissä. Meni 41 viikolle ja käynnistykseen, mutta onneks ei ollu kovin iso 4,2 kg ja synnytys meni täydellisesti.
Miten muilla käynnistynyt koulujen aloitus? Mie oon ihan hätää kärsimässä näiden Wilmojen ja Daisyjen ja edlevon kanssa!! Tuntuu et puhelin laulaa kokoajan ja pitäs muistaa joka päivä vaikka mitä. Puhelimen kalenteriin yritän kaikki laittaa, mutta silti unohtanut jotain ko aamulla piippaa joku viis hälytystä. Meillä vanhin 4 luokalla ja ei sekään vielä osaa oikein huolehtia kerhoista, retkistä ja liikuntatunneista... milloinkohan sitä vois olettaa että osaa jo huolehtia itse asioista.
Tietenki se että oon nyt kotona vaikuttaa, liikaa varmasti huolehin niiden puolesta. Tänään just aamulla sanoin että huomena saatta ite lähteä kouluun ja huolehtia syömiset ja pukemisen. Mulla on kumminkin kaks päiväkotilaisräta ja vauva jotka pitää aamulla syöttää ja pukea. Jospa nuo kolme koululaista jo ossais lähteä ilman minun patistamista.
Tsemppiä Freya88 Itellä onneks takanapäin raskaana olo. Saatiin tyttö maailmaan elokuun puolessa välissä. Meni 41 viikolle ja käynnistykseen, mutta onneks ei ollu kovin iso 4,2 kg ja synnytys meni täydellisesti.
Miten muilla käynnistynyt koulujen aloitus? Mie oon ihan hätää kärsimässä näiden Wilmojen ja Daisyjen ja edlevon kanssa!! Tuntuu et puhelin laulaa kokoajan ja pitäs muistaa joka päivä vaikka mitä. Puhelimen kalenteriin yritän kaikki laittaa, mutta silti unohtanut jotain ko aamulla piippaa joku viis hälytystä. Meillä vanhin 4 luokalla ja ei sekään vielä osaa oikein huolehtia kerhoista, retkistä ja liikuntatunneista... milloinkohan sitä vois olettaa että osaa jo huolehtia itse asioista.
Tietenki se että oon nyt kotona vaikuttaa, liikaa varmasti huolehin niiden puolesta. Tänään just aamulla sanoin että huomena saatta ite lähteä kouluun ja huolehtia syömiset ja pukemisen. Mulla on kumminkin kaks päiväkotilaisräta ja vauva jotka pitää aamulla syöttää ja pukea. Jospa nuo kolme koululaista jo ossais lähteä ilman minun patistamista.
Täällä melko varmat fiilikset että viides aarre on aluillaan. En ole vielä uskaltanut tehdä raskaustestiä mutta oon testannut kaapista pois ovulaatiotestit ja niissä on tullut positiivinen tulos vahvistamaan mun omia tuntemuksia. Oon niillä myöskin aiemmissa kierrossa testannut ja ennen ei ole tullut ennen menkkoja toista viivaa ollenkaan niin uskon ainakin 85% varmuudella olevani raskaana. Minä en nuita ovistestejä ole ennen testaillutkaan mutta kolmessa kierrossa niitä nyt testailin kun alkoi painamaan mieltä tuleeko tässä iässä enää raskaaksikaan. Meidän nuorin on pian 26kk ja joka vuodon alettua ajattelin että en varmaankaan tule enää raskaaksi. Ikää minulla on 36. Jotenkin se tuo ikä mielessä vaan kaihertaa että ei tässä enää kovin kauaa ole varmaankaan kovin hedelmällinen. Mutta olen kiitollinen jos nyt olen raskaana niin saadaan meidän pieneen suurperheeseen viides ihana.
Meillä on neljä lasta, eli kai mekin suurperhe ollaanHei, saanko tulla huutelemaan pikkuperheellisenä ja kyselemään täältä, että miten teistä tuli suurperheitä? Oon aina sanonut, että haluan 10 lasta, mutta vuodet on vierineet ja nyt vasta päästiin alkuun. Tuo mun "10 lasta" vaatii jo aikalaista suunnittelua, varsinkin kun oltaisiin niin kovasti haluttu adoptoida ja se polku on pitkä ja raskas.
Ootteko käytännössä ajatellut aina vaan että "yks vielä" vai onko teillä ollut joku numero jo mielessä tai "niin paljon kun tulee niin tulee" vai mitä mielessä on liikkunut kun nykyiseen tilanteeseen ootte päätyneet?
En koskaan suunnitellut haluavani isoa perhettä. Virta on vuosien saatossa vienyt mukanaan ja kyllä se vauvakuume on sieltä aina päätään nostanut ”Kyllähän meille vielä yksi mahtuu.”Hei, saanko tulla huutelemaan pikkuperheellisenä ja kyselemään täältä, että miten teistä tuli suurperheitä? Oon aina sanonut, että haluan 10 lasta, mutta vuodet on vierineet ja nyt vasta päästiin alkuun. Tuo mun "10 lasta" vaatii jo aikalaista suunnittelua, varsinkin kun oltaisiin niin kovasti haluttu adoptoida ja se polku on pitkä ja raskas.
Ootteko käytännössä ajatellut aina vaan että "yks vielä" vai onko teillä ollut joku numero jo mielessä tai "niin paljon kun tulee niin tulee" vai mitä mielessä on liikkunut kun nykyiseen tilanteeseen ootte päätyneet?
Molempi parempi!Mulla on ollut aina sillai suurperhe, että mulla on ollut aina paljon lemmikkejä se alkoi marsuista ja on ollut melkein ihan kaikkea akvaariosta hevoseen asti, kunnes tuli lapset kuvioihin. Hoivavietti on ollut siis suuri ja kun eka lapsi tuli, oli vauvakuume loputon ja nyt lapsia on viisi ja koiria neljä (yksi koirista todnäk vaan väliaikaisesti meillä) haaveilen kyllä vielä ainakin yhdestä vauvasta ja vähän nyt olen sekaisin sen vuoksi itsekin, kun haluaisin sen neljännen koiran pitää, mutta haluaisin myös ihmisvauvan
Onhan se ihanaa kun on perhettä ympärillä minusta se on rikkaus
Kiitos pilvikirsikka! Mulla tämä ikäkriiseily tulee ystäväpiiristä. Tässä vasta yksi ystävistä synnytti esikoisen ja oli kovasti huolissaan raskaaksi tulosta kun on jo niin vanha. Samoin yksi vähän vanhempi ystävä päätynyt keskeytykseen kun oli mielestään liian vanha äidiksi ja samaa ikää toinen ystävä sai keskenmenon. Niin on tässä miettinyt että joko, tai milloin tässä on itse liian vanha sitten tähän hommaan enää.Ethän sinä oo edes vanha vielä! Toiset vasta aloittaa tuossa iässä tai myöhemmin toivottavasti on tärpännyt
Kiitos pilvikirsikka! Mulla tämä ikäkriiseily tulee ystäväpiiristä. Tässä vasta yksi ystävistä synnytti esikoisen ja oli kovasti huolissaan raskaaksi tulosta kun on jo niin vanha. Samoin yksi vähän vanhempi ystävä päätynyt keskeytykseen kun oli mielestään liian vanha äidiksi ja samaa ikää toinen ystävä sai keskenmenon. Niin on tässä miettinyt että joko, tai milloin tässä on itse liian vanha sitten tähän hommaan enää.