Suurperheellisten pulinapalsta <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja twisted
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos pilvikirsikka! Mulla tämä ikäkriiseily tulee ystäväpiiristä. Tässä vasta yksi ystävistä synnytti esikoisen ja oli kovasti huolissaan raskaaksi tulosta kun on jo niin vanha. Samoin yksi vähän vanhempi ystävä päätynyt keskeytykseen kun oli mielestään liian vanha äidiksi ja samaa ikää toinen ystävä sai keskenmenon. 😥 Niin on tässä miettinyt että joko, tai milloin tässä on itse liian vanha sitten tähän hommaan enää.
Ei todellakaan olla liian vanhoja! 😅
Kroppa kyllä kertoo kun alkaa olla aika muille jutuille 🤗

Täällä kävi sit ilmeisesti niin että vuoto alkoi eilen. Tuli aika pitkä kierto 37 päivää ja saman tien alkoi vuotaa ja hyytymän kera. Mutta nyt sitten tänään näyttää että vuoto oiskin jo loppunut. Mitä ihmettä tämmönen. Kyllä tässä vielä pahemman mielen saa jos keho nyt jotain sekoilee ja vuoto tulee jotenkin hitaasti vaikka yleensä mulla toinen päivä runsain. Vai uskaltaako tässä vielä pitää toivetta yllä että voisin olla sittenkin raskaana. Testiä en oo siis edelleenkään tehnyt. Onko teillä kellään kokemusta raskauden aikaisesta vuodosta? Taidan tänään tehdä illalla testin jos ei koko päivänä enää vuotoa näy. Mulla on myös rinnat edelleen arat vaikka yleensä se loppuu kun vuoto alkaa.

Täällä kävi sit ilmeisesti niin että vuoto alkoi eilen. Tuli aika pitkä kierto 37 päivää ja saman tien alkoi vuotaa ja hyytymän kera. Mutta nyt sitten tänään näyttää että vuoto oiskin jo loppunut. Mitä ihmettä tämmönen. Kyllä tässä vielä pahemman mielen saa jos keho nyt jotain sekoilee ja vuoto tulee jotenkin hitaasti vaikka yleensä mulla toinen päivä runsain. Vai uskaltaako tässä vielä pitää toivetta yllä että voisin olla sittenkin raskaana. Testiä en oo siis edelleenkään tehnyt. Onko teillä kellään kokemusta raskauden aikaisesta vuodosta? Taidan tänään tehdä illalla testin jos ei koko päivänä enää vuotoa näy. Mulla on myös rinnat edelleen arat vaikka yleensä se loppuu kun vuoto alkaa.
Mulla on ollut kirkasta vuotoa raskauden aikana.
On ollut pitkin raskautta ja saatiin siitä huolimatta terve lapsi.
Sitten on ollut vuotoa, mikä merkitsi keskenmenoa.

Hyytymät harvoin tietää hyvää raskauden aikana 😕
Km voi myös sitten näkyä vielä positiivisena testissä, jos siitä kyse.

Mulla on ollut kirkasta vuotoa raskauden aikana.
On ollut pitkin raskautta ja saatiin siitä huolimatta terve lapsi.
Sitten on ollut vuotoa, mikä merkitsi keskenmenoa.

Hyytymät harvoin tietää hyvää raskauden aikana 😕
Km voi myös sitten näkyä vielä positiivisena testissä, jos siitä kyse.
Pitää seurailla tilannetta. Mulla ei oo ollut ennen mitään vuotoja, korkeintaan jotain pientä kiinnittymiseen liittyvää niin en oikein tiedä näistä mitään. Kuitenkin tämä on nyt mun normivuodosta poikkeavaa.

Pitää seurailla tilannetta. Mulla ei oo ollut ennen mitään vuotoja, korkeintaan jotain pientä kiinnittymiseen liittyvää niin en oikein tiedä näistä mitään. Kuitenkin tämä on nyt mun normivuodosta poikkeavaa.
Joo ei kannata heittää vielä kirvesta kaivoon! 😊

Monestihan vuodot onkin yleisiä alkuraskaudesta, ja voihan se olla ihan vaan kummalliset menkat.

Se unohtui multa tuolta aiemmasta viestistä muuten, että yhdessä raskaudessa "menkat" tuli pari kuukautta ennen kuin osasin edes epäillä raskautta!
Olivat normaalia niukemmat, mutta ihan luulin menkoiksi 😄

Joo ei kannata heittää vielä kirvesta kaivoon! 😊

Monestihan vuodot onkin yleisiä alkuraskaudesta, ja voihan se olla ihan vaan kummalliset menkat.

Se unohtui multa tuolta aiemmasta viestistä muuten, että yhdessä raskaudessa "menkat" tuli pari kuukautta ennen kuin osasin edes epäillä raskautta!
Olivat normaalia niukemmat, mutta ihan luulin menkoiksi 😄
On mulla vielä vähän toiveita jäljellä kun oireitakin on ainakin tuo rintojen aristus. Vuoto tosiaan on ihan oikeasti loppu, ei vuoda enää ihan mitään ainakaan tällä hetkellä. Mietin että kai keskenmenossa kaikki vuotaisi kerralla pois eikä tulisi taukoa välissä. Varmaan kipujakin olisi? Mulla on ollut kauan sitten varhainen keskenmeno niin ne meni ainakin ihan tavallisista menkoista kun tuli niin varhain. Myöskään kuukautiset ei yleensä keskeydy ja jatku muutaman päivän päästä niin on tämä nyt vähän erikoinen tilanne. Mietin että jos ei mitään vuotoa nyt oikeasti enää kuulu niin käyn illalla ostamassa testin ja testaan mitä se näyttää. Kyllähän tässä nyt vähän jännittää mikä tilanne tässä on päällä. Tiskasin tuossa aiemmin ihan varoen ja kuuntelin koko ajan varmaan jalat yhdessä että eihän vaan tunnu vuotoa. Parempi vaan nyt tehdä testi kuin jatkaa tämmöstä neuroosia enempää. 🙈

Tein tälle iltaa testin ja kyllä siihen vaan kaks viivaa tuli ihan saman tien vaikka vähän epäilytti että ei taida tulla. 🥹 Mutta nyt on kyllä huoli että mikä se eilinen vuoto oli kun siinä oli se hyytymä myös mukana. 😥
Onnittelut plussasta!
Huomenna soita neuvolaan, ohjeistavat kyllä eteenpäin. Vuoto saattoi olla vaikka varhain kesken mennyt kaksonen? Mainitse soittaessasi vuodosta, voi olla että laittavat käymään labrassa ja viikon kuluttua uudelleen jotta näkee nouseeko raskaushormoni.
Muista että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan 🤗

Tein tälle iltaa testin ja kyllä siihen vaan kaks viivaa tuli ihan saman tien vaikka vähän epäilytti että ei taida tulla. 🥹 Mutta nyt on kyllä huoli että mikä se eilinen vuoto oli kun siinä oli se hyytymä myös mukana. 😥

Onnittelut! 😍 Komppaan tuota että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan! Olen kans kaikenlaisia tarinoita kuullut että ollut vaikka millaista vuotoa ja silti asiat menneet hyvin. Jospa se olisi sullakin niin ❤️

Onnittelut plussasta!
Huomenna soita neuvolaan, ohjeistavat kyllä eteenpäin. Vuoto saattoi olla vaikka varhain kesken mennyt kaksonen? Mainitse soittaessasi vuodosta, voi olla että laittavat käymään labrassa ja viikon kuluttua uudelleen jotta näkee nouseeko raskaushormoni.
Muista että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan 🤗
Kiitos! ❤️ Näin yritän ajatella että kaikki hyvin nyt kunnes jotain muuta todistetaan. En päässyt aamulla soittamaan läpi neuvolan puhelinpalveluun. En tykkää jättää takaisin soittoa kun soittavat kuitenkin huonoon aikaan. Sain varattua netin kautta ensikäynnin ja lähetin sieltä samalle terveydenhoitajalle viestiä miten vuodon kanssa. Ei ole nyt onneksi vuotanut lisää ja oireitakin tuntuu mikäli en kuvittele rintojen arkuutta ja välillä lievää etovaa oloa.

Meilläkin on tämä nuorin kaksikko sen verran tehokas pari nykyään että vaikka heitä on vain kaksi niin voisi kuvitella että heitä olisikin enemmän. Sen verran kiireisenä pitää. 😅❤️

Huh, muillakin on! 😅 Välillä osaavat niin hienosti touhuta keskenään, mutta selän kun kääntää ovat vessassa lavuaarilla läträämässä 😆

Huh, muillakin on! 😅 Välillä osaavat niin hienosti touhuta keskenään, mutta selän kun kääntää ovat vessassa lavuaarilla läträämässä 😆
Meillä kans jatkuvasti joku pesee käsiä tai vetää pönttöä. 🙈 Välillä mietin että meniköhän sieltä pöntöstä jotain tavaraa alas. Sit kun menee vessaan niin siellä on aina tulva lattialla odottamassa tämmösen episodin jälkeen. 🫠

Takaisin