Paljon onnea vauvoista
Nepeta Cataria ja
Pilvikirsikka
Meille kuuluu hyvää
Aika tasaista arkea on eletty. Paitsi tietenkin tuo sota vähän mietityttää... Mutta muuten kaikki on mallillaan.
Pienimmäinen liikkuu ryömimällä ja kierimällä, konttausasentoa koittaa harjoitella. Yöt on menneet superhyvin 11-12h. Päikkärit vähän niin ja näin, aamuisin ½-1h, päivällä 2h ja illalla ½h, nukkuisi kauemminkin mutta olen herättänyt että malttaisi mennä yöunille. Muuten kyllä todella tyytyväinen typykkä, lattialla viihtyy ja sisarusten ympäröimänä tietysti
Hampaita ei vielä ole joten eiköhän ne unet mene levottomaksi sitten viimeistään kun niitä alkaa tulla
Kahdeksatta muksuahan se alkaisi jo kuumeiluttaa vaikkakaan mulla ei ole vauvakuumetta yhtään
Ehkä vielä odotellaan kuitenkin... Mulle on 2 sektiota kuitenkin tehty, pystyyn ja vaakaan niin kohtu ei varmaan ole enää ihan priimaa. Ehkä se vahvistuu jos vielä vähän odotellaan.... Tää on ihan kyllä mun omaa juttua, ei ole mitään suosituksia raskaudesta kyllä annettu eli kaipa saisi jo raskautuakin
Toisaalta en vaan vielä haluaisi alkaa siihen 9kk pahoinvointiin ja oksentamiseenkaan... Pakkohan se on taas kestää jos siihen hommaan alkaa mutta olisi kesäreissutkin paljon helpompia ilman, aion käydä lasten kanssa yksinkin reissussa kun mies on töissä. Toivottavasti pystyisi pitämään edes 5pv vapaata niin päästäisi reissuun koko perheellä. Norjaan kovasti mielelläni menisin
Yrittämistä edes ajatuksella tulee jos on tullakseen ei voi ajatellakaan vielä kun aiemminkin on menty sillä meiningillä ja 6x olen tullut raskaaksi ihan heti...
Eihän sitä toisaalta tiedä tuleeko raskaaksi enää, aina se silti mietityttää. Ikääkin on taas reilu vuosi enemmän ja ferritiinikin ihan pohjalukemissa.