pilvikirsikka
Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Marsupilami onko pahoinvointi jatkunut? Mulla ainakin ällötti välillä lopussa, tosin se jatkuu myös edelleen näin 1,5kk synnytyksen jälkeen
Siis jotkut hajut etoo edelleen, esim maitokahvi (since 5/2019) 
Mä olin alkuraskaudessa niin kannettiin miehen kanssa mun tutulta sohva alas kerrostalon kolmannesta kerroksesta... ja milloin mitäkin tavaraa roudattiin lyhyitä matkoja, kun oli pakko. Ehkä kuitenkin kuuntelisin omaa kroppaa, eihän se hyväksi ole ihan hullunlailla rehkiä enää ison mahan kanssa.
Mites muiden kevät on lähtenyt käyntiin? Mulla ollut vähän huolta ja murhetta, tuntuu että koko ajan on jotain. Omaa hammasta vaihteeksi särkee, mutta onneksi alkaa fiilis muuten parantua. Päästään uuteen vanhaan kotiin muuttamaan ehkä jo pääsiäisenä
Mies on siellä ahkeroinut kovasti, on nytkin vielä iltahommissa. Onkohan miehellä myös kevättä rinnassa, kun on päättänyt luottaa täysimetykseen ehkäisynä
En ole puuttunut asiaan ja tuntuu itselläkin hormonit hyrräävän
No aiemmilla kerroilla on kierto startannut vasta noin vuosi synnytyksestä.
Siis jotkut hajut etoo edelleen, esim maitokahvi (since 5/2019) 
Mä olin alkuraskaudessa niin kannettiin miehen kanssa mun tutulta sohva alas kerrostalon kolmannesta kerroksesta... ja milloin mitäkin tavaraa roudattiin lyhyitä matkoja, kun oli pakko. Ehkä kuitenkin kuuntelisin omaa kroppaa, eihän se hyväksi ole ihan hullunlailla rehkiä enää ison mahan kanssa.
Mites muiden kevät on lähtenyt käyntiin? Mulla ollut vähän huolta ja murhetta, tuntuu että koko ajan on jotain. Omaa hammasta vaihteeksi särkee, mutta onneksi alkaa fiilis muuten parantua. Päästään uuteen vanhaan kotiin muuttamaan ehkä jo pääsiäisenä
Mies on siellä ahkeroinut kovasti, on nytkin vielä iltahommissa. Onkohan miehellä myös kevättä rinnassa, kun on päättänyt luottaa täysimetykseen ehkäisynä
En ole puuttunut asiaan ja tuntuu itselläkin hormonit hyrräävän
No aiemmilla kerroilla on kierto startannut vasta noin vuosi synnytyksestä.

kai nämä raskauden määrät alkaa ottamaan jo kropalle koville...
Nyt alaselkä kipeytyy herkästi ja muutenkin tulee vatsaan epämukava tunne(harjoitus supistuksia?). Aiemmissa raskauksissa ei ollut selkäkipuja ollenkaan.
kunhan vaan ymmärtäisin kehon viestit etten yritä liikaa 
Kevättä kohti mennessä olotkin kohenee. Vauvakuume vaivaa, mutta taitaa jäädä kuumeilun asteelle. Meille ei mahdu tähän taloon enää yhtään ipanaa, enkä ehkä jaksaisikaan aloittaa kaikkea taas alusta. Vaikka olisihan se ihana <3
Hengailen edelleen täällä taustalla, luen harvakseltaan ja vielä harvemmin kirjoittelen.

muista ei ollut tälläisiä, supistukset on aina tarkoittanut synnytystä niin nyt oon ihan hämmilläni näistä yksittäisistä
Sinuna ainakin varautuisin siihen että vauva saattaa syntyä kotona!
peukkuja yritykselle
Kai se on kun on kotonakin koko ajan liikkeessä eikä ehdi lepäämään missään välissä. Pääkoppa kyllä tykkää siitä lenkkeilystä.
mulla ei oo koskaan kovin paljon tullut verta, lapsivedet on mennyt 2/3 kertaa ponnistus vaiheessa ja ekasta kalvot puhkaistiin. Meidän lattia on rakolaminaattia, on tosi vaikea puhdistaa kun menee aina niihin völeihin kaikki, ja muutenkin laminaatti herkkä kosteudelle. Pitää toivoa ettei nytkään lapsivedet lorisisi lattialle
Mutta vähemmän kummiskin houkuttaa ajatus kotisynnytyksestä, on siinä kummiskin ne omat riskinsä, ja sairaalassa on niin ihanaa kun pääsee siitä heti pian lämpöiseen suihkuun jne
Kolmosen kanssa mentiin pillit päällä ambulanssilla koska mullakaan ei ollut vielä olo että synnytän kohta