Suurperheelliset kuumeilijat

Okei aika jännittävä koska en tunne mitään oireita ym.
Ei siis välttämättä indikoi raskautta, vaan että ovistesti muuttuis loppukierrossa muutenkin positiiviseks. En itse tiedä, kun en ole tainnut testata enää tuolloin. Toivottavasti sulla kuitenkin tulis plussa r-testiinkin. 😊

View attachment 155003
Tässä on vähän ihmetelty, että onkohan tämä haamu, vai näänkö omiani. Malttaisko sunnuntaihin asti vielä odotella uuden testin tekoa..
Valitettavasti oli jälleen kerran väärä hälytys. Vaikka viiva punersi. Mulla ei oo ikinä ennen, kun on yritetty raskautua, niin tullut mitään feikki positiivisia. Mutta tässä pian 7kk yrittämisen aikana on tullut aivan jäätävästi? Todella outoa.

Nyt terolut kuuri konsultoitavana lääkärille. Katsotaan mitä tuleva tuo.. Kuukautiset edelleen kateissa.

Valitettavasti oli jälleen kerran väärä hälytys. Vaikka viiva punersi. Mulla ei oo ikinä ennen, kun on yritetty raskautua, niin tullut mitään feikki positiivisia. Mutta tässä pian 7kk yrittämisen aikana on tullut aivan jäätävästi? Todella outoa.

Nyt terolut kuuri konsultoitavana lääkärille. Katsotaan mitä tuleva tuo.. Kuukautiset edelleen kateissa.
Mä luulen, että harva valeviivoista on oikeasti valeviivoja. Siellä on munasolu yrittänyt kiinnittyä ja hetkellisesti nostanut hormonitasoja.

Toivottavasti kiinnitysyritykset ennustausivat onnistunutta raskautta pian 😊

Takaisin