Suurperheelliset kuumeilijat

Mulla pitäisi olla tänään rv5+6, mutta vähäisetkin oireet katosi sunnuntaina.. sain huomiseksi verikokeisiin ajan hcg mittaukseen. Tein tänään raskaustestit ja odotin jo leffa viivoja, mutta ei 😔 laitan tähän kuvan, myös 8.5 päivältä vertailun vuoksi. Pc ihan kuin haalistunut. Kuivuttuaan oli kyllä samanalainen kuin aiempikin. Rfsu vahvistunut.. mutta muista oon saanut tasavahvat viivat jo aiemmin, niin on hiukan toivoton olo 😔

Liitteet

• 20250513_140836.jpg
    20250513_140836.jpg
    508.4 KB · Katsottu: 107
Mulla pitäisi olla tänään rv5+6, mutta vähäisetkin oireet katosi sunnuntaina.. sain huomiseksi verikokeisiin ajan hcg mittaukseen. Tein tänään raskaustestit ja odotin jo leffa viivoja, mutta ei 😔 laitan tähän kuvan, myös 8.5 päivältä vertailun vuoksi. Pc ihan kuin haalistunut. Kuivuttuaan oli kyllä samanalainen kuin aiempikin. Rfsu vahvistunut.. mutta muista oon saanut tasavahvat viivat jo aiemmin, niin on hiukan toivoton olo 😔

marsupilami, Sulla on kyllä hienot viivat jo! 🤍 Hyvä että pääset myös hcg mittaukseen. Ootko testaillut päivittäin? Vai vain tuolloin 8.5 ja nyt 13.5?

Tsemppiä ❤️ hyvät viivat nuo kyllä on, toivotaan parasta ❤️

Kiitos tsempeistä ❤️ jotenkin omaan silmään liian haaleet varsinkin kun vertaa aiempiin raskauksiin ja kun ollut ihan täysin tasavahvat viivat 😪 tosiaan viimmeksi oon tehnyt nuo 8.5 ja ajattelin että ne jäisi viimmeisiksi. En oo tässä välissä testaillut. Tänään oli pakko hakea testejä lisää ja tehdä, kun ollut nyt pari päivää liiankin hyvä olo 😪 viimme viikolla oli kummiskin jo sellaista etovaa oloa, nyt ei mitään 🤔😪 toivottavasti olisi silti kaikki hyvin ja jos tämä raskaus nyt vaan menisi helpomman kautta 🙏

Neuvolan täti onneksi ihana ja laittoi lähetteen verikokeisiin, olisin päässyt ultraankin, mutta kaikki lääkäri ajat varattu kesäkuun puoleen väliin, niin se ei tähän tilanteeseen auta 💔

marsupilami, Mulla tuli mieleen kun oot jo oletettavasti raskausviikolla 6, sellainen kuin jenkeissä tunnetaan nimellä hook-efekti. Eli käytännössä sitä hormoonia on jo niin paljon että testit ei välttämättä näytä oikein. Itse huomasin olikohan ekassa, vai tokassa raskaudessa (🤔) Sain ohjeen laimentaa vedellä pissaa ja kun testasin uudestaan niin johan lävähti silmiin nähden leffaviivat! (Siitä laimennetusta pisusta) Eli omalla kohdalla oli tuollainen.

Eräällä kerralla testasin, ja sitten itkin täällä foorumillakin kun oli yht äkkiä niin "hailakka" viiva ja aamupissasta. No sitten iltapäivällä olikin taas ihan tummat viivat. Sitä osaa kyllä panikoida yhdestä jos toisesta asiasta, mutta yleensä ihan suotta!
Ja siis nuo sun viivat on kyllä ihan tosi hyvät 😀🤍

^ Tässä sitä huomaa btw miten helposti asiat unohtaa. En enää tommosiakaan muista että missä raskaudessa mitäkin. Noh, johan viimeisimmästäkin on 4,5v. 😅 (Mikä tuntuu kyllä hurjan pitkältä ajalta nyt 😯)

marsupilami, Mulla tuli mieleen kun oot jo oletettavasti raskausviikolla 6, sellainen kuin jenkeissä tunnetaan nimellä hook-efekti. Eli käytännössä sitä hormoonia on jo niin paljon että testit ei välttämättä näytä oikein. Itse huomasin olikohan ekassa, vai tokassa raskaudessa (🤔) Sain ohjeen laimentaa vedellä pissaa ja kun testasin uudestaan niin johan lävähti silmiin nähden leffaviivat! (Siitä laimennetusta pisusta) Eli omalla kohdalla oli tuollainen.

Eräällä kerralla testasin, ja sitten itkin täällä foorumillakin kun oli yht äkkiä niin "hailakka" viiva ja aamupissasta. No sitten iltapäivällä olikin taas ihan tummat viivat. Sitä osaa kyllä panikoida yhdestä jos toisesta asiasta, mutta yleensä ihan suotta!
Ja siis nuo sun viivat on kyllä ihan tosi hyvät 😀🤍
Kiitos tästä ❤️ luo toivoa ❤️ 🥹 ei saisi näitä pissa testejä tehdä tai ainakaan niin kovin luottaa pelkästään niihin, kun luin jopa sellaista että joku oli saanut plussan jälkeen täysin negan ja oli silti tullut vauva syliin ❤️
Vatsa ainakin on mulla ihan turvoksissa, edes jokin oire löytyy 😅 mieskin aamulla hämmästy että kuinka se nyt noin pyöreä jo on 😅❤️ mulla kyllä turpoaa herkästi vatsa, ja esim ennen menkkoja on kans aika pallo 🙈

marsupilami, Saitko vielä hcg tuloksia? Kyllähän siellä varmasti pulla on uunissa. 🥰 Muistan itsekin että turvotus/masu tuli kyllä miltei heti ensioireena plussattua, oli hankala kun työhousut ihan kiristi 🫢

Tulos tuli: hcg 1234. (Tänään rv6+0.) Taulukon mukaan näyttäis olevan ihan ok, kun alaraja 1080? 🤔 ehkä en vaan tällä kertaa niin oirehdi, kuin aiemmista? Kannattaakohan mun pyytää silti vielä että mittaavat perjantaina vielä uudestaan että nouseeko arvo? 🤔 aika niukka on toisaalta tuo lukema...?

Oon selaillut netin läpi ja lukenut kokemuksia, että en ole ainut jolla oireet loppuneet 6-7 viikolla kokonaan, ja on mennyt silti kaikki hyvin ❤️ paljon on sitten niitäkin että on tarkoittanut keskenmenoa...

Tulos tuli: hcg 1234. (Tänään rv6+0.) Taulukon mukaan näyttäis olevan ihan ok, kun alaraja 1080? 🤔 ehkä en vaan tällä kertaa niin oirehdi, kuin aiemmista? Kannattaakohan mun pyytää silti vielä että mittaavat perjantaina vielä uudestaan että nouseeko arvo? 🤔 aika niukka on toisaalta tuo lukema...?

Oon selaillut netin läpi ja lukenut kokemuksia, että en ole ainut jolla oireet loppuneet 6-7 viikolla kokonaan, ja on mennyt silti kaikki hyvin ❤️ paljon on sitten niitäkin että on tarkoittanut keskenmenoa...

Hyvä arvo on 🙏 jospa olisi tosiaan vaan vähäoireisempi raskaus? ❤️

Hyvä arvo on 🙏 jospa olisi tosiaan vaan vähäoireisempi raskaus? ❤️
Toivotaan niin, jos tässä vaan pääsekin helpolla 🙏 olisi kyllä saanut olla korkeampikin tuo arvo ettei tarttisi niin murehtia, vaikuttaa että kaikilla muilla useampi tuhat vähintään tässä vaiheessa... mutta jos katsoo taulukoita niin iso haarukka niisssä kyllä on 6viikolle 1080-56500.

Laskin että jos on aina tuplaantunut arvo niin 28.4 olisi arvo ollut 5, plussan sain herkällä testillä 27.4 ja selvän haamulaisen pc:n testiin 28.4 🤔 liikaa nyt tulee mietittyä näitä.. 😔

Laskin että jos on aina tuplaantunut arvo niin 28.4 olisi arvo ollut 5, plussan sain herkällä testillä 27.4 ja selvän haamulaisen pc:n testiin 28.4 🤔 liikaa nyt tulee mietittyä näitä.. 😔

Tiiän että helpommin sanottu kuin tehty! Raskaana kunnes toisin todistetaan ❤️

Sain maanantaiksi uuden ajan verikokeisiin, että näkee mihin suuntaan arvo menee.
Onneksi on tullut tuttuja närästys oireita ja päänsärkyä niin vähän helpottaa mieltä ❤️ ja turvotus on valtavaa aamusta asti. Tänään ulkona mietinkin että voi ei joku tulee pian onnittelemaan 🤣
Meidän ekaluokklainen poika kysyi eilen "pienentääkö se vatsaa jos tekee vatsalihaksia", sanoin että kyllä se vaikuttaa asiaan. "Miksi sä et sitten tee vatsalihaksia? Siksikö että sun mahaan mahtuisi vauva paremmin?" ❤️🤣 selitin ettei se siihen vauvan mahtumiseen vaikuta, ja että en vaan oo jaksanut tehdä 🤣 sitten kysyi "miksi meillä ei oo vauvaa" 🥹
Kovasti on toivonut jo jonkun aikaa meille vauvaa. Toivottavasti nyt menisi kaikki hyvin, niin nt ultran jälkeen kerrotaan lapsille ❤️

Voi että miten ihania pohdintoja  marsupilami teidän pojalta 😍🥰 Nyt vaan peukut pystyyn 👍🏻👍🏻 ja tarrasukkia ❤️

Tulos tuli... hcg 1304 😭 eli ei kovin paljoa noussut viidessä päivässä (1234 viimmeksi) 😪 ei vuotoa tai kipuja... lääkäri arvioi tilanteen torstaina. Joka tapauksessa tilanne toivoton 💔
Toivottavasti vaan tyhjentyisi itsestään, eikä olisi kohdunulkoinen ja aiheuttaisi mitään 🙏
Yllättävän lujille tämä ottaa, vaikka osasinkin odottaa 💔😭

Tulos tuli... hcg 1304 😭 eli ei kovin paljoa noussut viidessä päivässä (1234 viimmeksi) 😪 ei vuotoa tai kipuja... lääkäri arvioi tilanteen torstaina. Joka tapauksessa tilanne toivoton 💔
Toivottavasti vaan tyhjentyisi itsestään, eikä olisi kohdunulkoinen ja aiheuttaisi mitään 🙏
Yllättävän lujille tämä ottaa, vaikka osasinkin odottaa 💔😭

Voi ei 🥺 oon pahoillani ❤️

Voi eii marsupilami olen niin pahoillani 😔💔 Mulla oli tuulimuna viime kesänä. Ja luulin oikeasti yli kuukauden että meille tulee vauva! Jos edes hieman helpottaa, niin ehkä tässä asiassa on hyvä tietää nyt varhaisimmassa vaiheessa. Ei toki varmasti auta mutta.. edes jotain positiivista muistuttavaa, ellei positiivista? Äh! 😔

Jep. Onneksi luotin itseeni ja pyysin päästä verikokeisiin... muuten luulisin vieläkin että meille tulossa tammivauva.. nimittäin vuotoa ei ole eikä kipuja. Oikeastaan tuntuu vaan että raskausoireita alkaa olemaan, kamala närästys eikä oikein mikään maistu... alavatsa tuntuu turvonneelta 😔

Jep. Onneksi luotin itseeni ja pyysin päästä verikokeisiin... muuten luulisin vieläkin että meille tulossa tammivauva.. nimittäin vuotoa ei ole eikä kipuja. Oikeastaan tuntuu vaan että raskausoireita alkaa olemaan, kamala närästys eikä oikein mikään maistu... alavatsa tuntuu turvonneelta 😔

Tsemppiä ❤️ sama se oli keskenmenon jälkeen niin epäreilua kärsiä pahoinvoinnista, kun koko vauvaa ei enää ollutkaan 😭💔❤️

Päivä kerrallaan ❤️

Takaisin