Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Twisted mulla kans mieli menee kun vuoristo rata mut mies kyllä ois valmis mut oottaa kiltisti jos lupauduno_Omontako teillä olikaan? Kyllä ihteäkin hirvitti aluks ku mies rupes puhunu että eihän me vain jäädä kahteen tai neljään lapseen:nailbiting:tuntu et se olis ollu ennemmin se jarruttaja mut ei toki ei oo mikään pakottaa vaan ymmärtää kyllä vaikka oisin sanonut et se on nyt tässä mut joo kyllä se näin on et kaikki aina järjestyy jollain tapaa ja näinhän se on ainakin meillä ollut... Oon kyl niin onnellinen et mies puhui aina ympäri uuteen nyyttiin ja tuli niitä ehkäisystä huolimattakin:grinsiis apua kohta alkaa taas koulut ja mihin se kesä on mennyt iik uskomatonta

Mistä tollasia miehiä löytää :eek: Mä jouduin omalleni sanoo, et 30v on takaraja esikoiselle, mut hän aina sano, että katotaan sitte joskus. Lopulta sanoin, et sanois selkeesti kyllä tai ei, mut ei sanonu ja sitte mä totesin, et mä nostan kytkintä, jos asia ei edisty. Sitten suostui ja hänestähän kuoriutui loistava isä :wideyed: Neljänteen hän sanoi ehdoton ei, mutta puhuin ympäri ja lupasin hoitaa kodin ja vauvan niin hän sitten tienaa rahat perheelle. Nyt kun ei tärppää, niin ei pääse suunnitelmaa toteuttamaan :oops:

Helena80 en tiiä mistä löytyy:grinmut on aina ollut erittäin halukas lapsiin vaikka työ vaatii 24/7 olemisen ja pyörittämisen eikä todella aina oo helppo ollut eikä oo vieläkään mut aina on jollain tapaa selvitty

Meillä kans niin päin että mies haluaa liudan lapsia ja on tosi lapsirakas <3 hän joutui odottamaan kauan ennen kuin hänestä tuli isä, oli jo luopunut toivosta, kunnes tapasi mut :D nyt elellään molemmat siinä kuplassa ja yhdessä hoidetaan kaikki :) eli ei olisi ongelmaa vain sanoa, että nyt haluun uuden vauvan :D no ei, puolisen vuotta meillä on näissä pienimmissä mennyt ja kun ikää tulee lisää niin ei tiedä kauanko sitä joutuu edes kuumeilemaan.

Ihanaa kun ilma on vähän viilentynyt ja pystyy tekeen sisällä remppaa. Ens vkl on keskimmäisen 3v synttärijuhlat niin olisi kiva saada paikkoja kuntoon ennen sitä :happy:

Mun mies ekana ehdotti tätä kutosen yritystä nelosen kohdalla oli vähän et joo auto menee vaihtoon jne.. empi hetken siis. No vitonen tuli "tulee jos tullakseen" periaatteella aika helposti. Nyt lupa ois kuudenteen ja yk 8.. mutta hyvä näinkin. Silti vaan miettii että onnistuspa vielä joskus.. vaikka saanut jo monta ihanaa lasta ❤

Toivotaan että täällä plussia nyt saataisiin kaikki ☺ ❤

Voi eikä Helena :sad001 mutta toivoa on niin kauan ennenku menkat alkaa.. toivotaan ettei alkaskaan!
Täällä kp 15 ja limat ja himot :angelic: ja vähän maha kipeänä päivällä..testejä ei oo mut ovisoireita on..eilenkin oli samanlaista.

Kp28/28-32, dpo10-11, lämpö nousi 35.9 --> 36.5. Menkkajomot neljättä päivää, mutta testi nega.
Odottelu jatkuu..

Mä just ilmoitin ihmisille, että meidän lasten yhteissynttäreitä juhlitaan tän kuun lopussa. Kaikissa juhlissa olis samat vieraat niin ei tartte pitää juhlia elokuussa, marraskuussa ja tammikuussa. Ajattelin sitten, et laitetaan taas kesälle kaikkien yhteiset, kun voi ulkonakin olla :)

Onko tämä ihan normaalii ku vieläkin ahdistaa.. Sattuu.. Tuntuu niin tuskalliselta mennä veljen haudalle vaikka kuollut jo yli 10 vuotta sitten... Tulee niin paha tunne että joutuu palaan takasin... Joutu tavallaan tekeen surutyötä yli vuoden ku oli sairaalassa:sad010

Onko tämä ihan normaalii ku vieläkin ahdistaa.. Sattuu.. Tuntuu niin tuskalliselta mennä veljen haudalle vaikka kuollut jo yli 10 vuotta sitten... Tulee niin paha tunne että joutuu palaan takasin... Joutu tavallaan tekeen surutyötä yli vuoden ku oli sairaalassa:sad010
:Heartbigred
Ei löydy sanoja :sad001
Halit

Toivotaan Helena että plussaksi muuttuu☺

Voimia Pikkuvarpaat ❤

Ja onnet kaikille elokuun juhlijoille
Meiltäkin löytyy kaksi elokuista, joten loppukuussa heidän juhlat tiedossa.

Täällä kp 17 ja limat ja jomottelut jatkuu. Maha ollu aika kipeä ja vihlonu vuoroin oikeelle ja vasemmalle. Viime kuussa ei näin voimakkaita ovisoireita ollut. Mutta synnytysten jälkeen ovikset muuttunu kipeemmiksi.
Talleteltu on ja ei auta kuin toivoa..
On vaan olo ettei onnistu tässäkään kuussa.
Vasta yks päivä sanoin ettei se mitää jos ei nyt tärppää. Ja et alkaa helpompaa olla ku lähtevät peräjälkeen eskariin ja kouluun. Nuorin pian 2v.

Ja nyt kauhee vauvakuume!! Miten toivonkaan sitä plussaa.. ja pientä ihmistä ❤ vaikka tasan tiedän miten lapsissa on työtä ja aina ei ole helppoa.. etenkin jos kaikki sairastaa yhtäaikaa jne..

Mukavaa loppuviikkoa kaikille

Pikkuvarpaat, hali:Heartred
Joistain suruista ei hevillä eroon pääse... kannattaa juttu apua hakea jotta saat surun käsiteltyä tai ainakin työkalut surun työstämiseen!
Meidän ekan pojan (kesketys rv 13 rakennevikojen takia) tuhkat on Vantaalla lasten lehdossa ja mä en voi sinne mennä vaikka mun muitakin sukulaisia on sinne samalle hautausmaalle haudattu... pelkkä ajatus sinne menemiseen saa haukkomaan henkeä ja tuntuu että kuolen! Viimeisen kerran kun siellä yritin käydä romahdin täysin porteilla:sorry: suru ei katoa mutta muuttaa muotoaan... en sentään enää itke kun ajattelen häntä! Se on sentään jotain:sorry: menetyksestä on semmoset 7-vuotta.

Mun kaikki lapsoset lähtee huomenna viikonlopuksi mummolaan... suuntelmissa netflix ja herkkuja! Omaa aikaa, siitä onkin hyvä tovi:smiley-bounce012

Hyvää viikonloppua täältäkin kaikille:)

Takaisin