Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No perkele? Onko se vai ei? Pelonsekaisin tuntein vedin laastarin pois koska se ei oo hyvä jos toi onkin..
No kp14 taikka 15? Mitä ihmettä? :O
, kyllä se mahd plussa voisi olla plussa vielä viikonkin päästä..(en siis heittäytyisi kaivoon vaikka negaa näyttäisi vielä mooonta päivää)
Syyskuun alussa. Et ei onneksi kauaa tarvi odotella.Joku viivanpaikka Twistedin testissä kun oikeen tarkkaan katsoo..? Eiköhän se selviä tässä jos jotain kyydissä on..
Milloin emmiellellä häät ? ❤
Tsemppiä yritykseen ☺
Minä odotin silloin esikoistamme kun meillä oli häät v.2011.. olin sillon rv 11+0, ei onneksi pahoinvointia,eikä kukaan arvannu mitään.. juomalaseja toki vähän pyöriteltiin miehen kanssa, ei tainnu kukaan tajuta etten juonutkaan oikeesti muutama vieras vaan tiesi mut suuri osa oli tietämätön koko asiasta häissä..
Kp 13 ja ärsyttää kun ei ehtinyt tänään talletella.. perjantaina viimeksi. No jos huomenna.. on tää kiireistä kun vuoronperään töissä jne. Limat lisääntyny ja ajoittain jomottaa oikeelle..
No on tässä yö aikaa pitäs mies nykii hereille..

tuntu et se olis ollu ennemmin se jarruttaja mut ei toki ei oo mikään pakottaa vaan ymmärtää kyllä vaikka oisin sanonut et se on nyt tässä mut joo kyllä se näin on et kaikki aina järjestyy jollain tapaa ja näinhän se on ainakin meillä ollut... Oon kyl niin onnellinen et mies puhui aina ympäri uuteen nyyttiin ja tuli niitä ehkäisystä huolimattakin