Helena80
Keskustelun kolmiottelija
Twisted mulla kans mieli menee kun vuoristo rata mut mies kyllä ois valmis mut oottaa kiltisti jos lupaudunmontako teillä olikaan? Kyllä ihteäkin hirvitti aluks ku mies rupes puhunu että eihän me vain jäädä kahteen tai neljään lapseen
tuntu et se olis ollu ennemmin se jarruttaja mut ei toki ei oo mikään pakottaa vaan ymmärtää kyllä vaikka oisin sanonut et se on nyt tässä mut joo kyllä se näin on et kaikki aina järjestyy jollain tapaa ja näinhän se on ainakin meillä ollut... Oon kyl niin onnellinen et mies puhui aina ympäri uuteen nyyttiin ja tuli niitä ehkäisystä huolimattakin
siis apua kohta alkaa taas koulut ja mihin se kesä on mennyt iik uskomatonta
Mistä tollasia miehiä löytää
Neljänteen hän sanoi ehdoton ei, mutta puhuin ympäri ja lupasin hoitaa kodin ja vauvan niin hän sitten tienaa rahat perheelle. Nyt kun ei tärppää, niin ei pääse suunnitelmaa toteuttamaan
tuntu et se olis ollu ennemmin se jarruttaja mut ei toki ei oo mikään pakottaa vaan ymmärtää kyllä vaikka oisin sanonut et se on nyt tässä mut joo kyllä se näin on et kaikki aina järjestyy jollain tapaa ja näinhän se on ainakin meillä ollut... Oon kyl niin onnellinen et mies puhui aina ympäri uuteen nyyttiin ja tuli niitä ehkäisystä huolimattakin

suru ei katoa mutta muuttaa muotoaan... en sentään enää itke kun ajattelen häntä! Se on sentään jotain