Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä siinä niin kävi et laitoin laastarin takas. Ainakin joksikin aikaa. Tuli jo riitaa ja tajusin et jos kaikki menee samanlaiseksi kuin aina ennenkin niin vauva pahentaa tän parisuhteen täysin.

Tuli taas niin ahdistava tunne täällä riitelyn myötä. Että oon taas syyllinen ja aiheutan täällä kaiken pahan. :(

Voi eikä twisted :sorry: tottakai teet niinkuin parhaalta tuntuu tuossa tilanteessa, mutta älä tunne syyllisyyttä, et ole aiheuttanut pahaa :/ vaikka toinen riidan kesken niin sanoisi, ei varmasti ole totta. Iso virtuaalihalaus <3

Eihän mies sitä enää varmaan ees myönnä tai ainakaan ääneen mainitse että minä taas pahoitan kaikkien mielen, mutta ajattelee niin. Se riittää :S On ihan saakelin paha mieli aina välistä kun en osaa luottaa et kaikki menis hyvin. Miehen ei mun mielestä ois pitänyt koskaan sanoa, että haluaa vielä neljännen, koska olin jo oman surutyöni tehnyt asian suhteen.. :(

Moi, mahtuuko kuumeilemaan tänne ?
Eli suurperhehän meillä jo on ja kuudetta pientä kuumeillaan nyt! toki jos tämä ei nyt onnistu niin ollaan jo saatu enemmän mitä ikinä uskalsi toivoa❤.. mutta, mutta Yk 8 starttasi käyntiin, nyt kp 9 menossa. Tuntuu, että kaipaisi vähän vertaistukea muista suurperheellisistä tai semmoisesta haaveilevista ☺
PlussaOnnea kaikille ❤

Moi, mahtuuko kuumeilemaan tänne ?
Eli suurperhehän meillä jo on ja kuudetta pientä kuumeillaan nyt! toki jos tämä ei nyt onnistu niin ollaan jo saatu enemmän mitä ikinä uskalsi toivoa❤.. mutta, mutta Yk 8 starttasi käyntiin, nyt kp 9 menossa. Tuntuu, että kaipaisi vähän vertaistukea muista suurperheellisistä tai semmoisesta haaveilevista ☺
PlussaOnnea kaikille ❤

Tervetuloa :welcome Mulla kans yk8 menossa, kp20.

Tervetuloa rosaliina:) tärppi onnea!
Onko teillä minkä ikäiset pienokaiset jo ennestään? Meillä on 6 lasta joista vanhin 8v ja nuorin 10kk... enempää ei tule mutta täällä sitä vaan roikutaan:joyful:
Sisu käveli eilen mua sormista kiinni pitäen, mun iso pieni mies :nailbiting::wideyed:

Voimia twistedille, toivottavasti ootte saanut miehen kans sovittua :Heartred

Tänään käyty ekaa kertaa oksentamassa pahoinvoinnin takia :yuck: mitään ei tee mieli syödä, paitsi rullakebappi on poikkeus :hungry:
Mulla ei oo ollut kummastakaan pojasta niin huono olo että olisi oksentamassa tarvinnut käydä.. olisikohan nyt tulossa tyttö tai kaksoset.. on kyllä poika olo, josko sitten kaksos pojat :dummy::dummy: :Heartblue mun suvussa ei kylläkään oo kaksosia niin todenäköisyydet niille pienet :rolleyes:
Tänään rv5+4 ja mietin pahentuukohan tää olo vielä tästä :depressed: netistä luin että monilla pahoinvointi pahimmillaan 7. raskausviikolla.

Nuo kaksoset olis kyllä hyvä juttu kun mies ei välttämättä neljättä suostu yrittämään, niin jos tulisi kerralla :rolleyes: ja ei kai se sitten enää paha olisi vaikka tulisi viideskin :p auto pitäisi joka tapauksessa vaihtaa kaksosien takia :joyful:

Tervetuloa Rosaliina :happy: elsalle onnea hyvistä ultrakuulumisista, kumpaako itse odotit että ultrassa näkyisi :)
Äippä, sisuhan on pistänyt vauhtia kehityksessä. Me käväistiin eilen leikkitreffeillä kuopuksen kanssa samanikäisen tytön kanssa (7,5kk) ja siinä missä meidän neitokainen makoilee selällään tyytyväisenä ja vähän ryömii, niin tämä toinen matami istuu, konttaa, nousee tukea vasten ja kävelee tukea vasten muutamia askelia:wideyed: on ne vaan niin erilaisia.

Kiitos onnitteluista.

Kyllä sitä kerta toisensa jälkeen on ihmeissään, kun tervettä vauvaa ultrassa lupaillaan. Sukupuolelle on se ja sama näiden uutisten jälkeen. Mutta tyttöä olisin toivonut vaihteluna, poikaolo ollut alusta saakka. Kätevä on kun tulee poika. Leluja meillä pikkupojilta läjäpäin. Nuorin tyttö on pian 11v ja hänen leluja ei paljoa jäljellä ole. Ne vain, millä leikkii edelleen.

Metsätähti hyvä on meidän mennä Jorviin kasvukontrolliin(maanantaina) kertomaan mitä kaikkea jo osaa alle 1v ja mun mielestä osaa jo aikalailla kun osaa nousta seisomaan ja kävelee talutettuna... mut ei se kontata osaa! Menee hirveetä kyytiä ryömien:hilarious:

Äippä, jännittääkö? Meidänkin piti käydä 7kk neuvolassa ekstrapunnituksessa kun neiti painaa vain 5,7kg. Pituutta on 64cm.

Meillä on kaikki lapset ollu hitaita liikkeellelähtijöitä, keskimäärin 8kk oppineet istumaan lattialla ilman tukea, konttaamaan oppi keskimmäinen vasta 11kk ja esikoinen olisko ollu 10kk. Kävelemään ovat lähteneet 1v3kk ja 1v2kk, joten en eden odota että tämä nuorimmainen oppii ennen vuoden ikää kävelemään :)

Kiitos tervetulo toivotuksista ❤

Onnea Elsalle ultrakuulumisista ja twistedille voimia omaan tilanteeseen. Ja marsupilamille jaksamista pahoinvoinnin kanssa. Ja muille myös tärppionnea!

Äippä×6 : meillä kans esikoinen 8v ( ensi kuussa täyttää, menee siis tokalle ) , kakkonen 6v (menee eskariin) ja sitten on 5v, 3v ja nuorin ens kuussa 2v. Eli melko tiuhaan tahtiin syntyneet ☺. lupa ois kutoselle mutta ei oo tärpänny vielä. Edelliset tuli melko helposti, vaikka mulla onkin muutama tekijä minkä puolesta luulisi ettei ihan helposti välttämättä tärppää. Toisin on käynyt. Mutta saa nähdä siunaantuuko meille vielä se kuudes.. ainakin on kokeiltu..
Ei olla kerrottu kellekkä yrityksestä, hulluna pitäisivät varmaan

kp 10 ja ovistestejä en oo vielä hommannu.. ajattelin nyt mennä ilman ainakin tämän kierron..

Metsätähti hiukan jännittää! Etenkin se että jos vaikka saatais vihdoinkin jäädä vaan neuvolan seurantaan... noh jää nähtäväksi! Maanataina ollaan viisaampia:)
Rosaliina, aika samalla temmolla ootte lapsisia saanut kun me:) meidän esikoinen on tosiaan 8v, sit löytyy eskariin lähtiä 6v, 5v, 3.5v, 2v ja pikku sisu 10kk... jospa uusi nyytti nappais pian ja helpolla matkaan! ;)

Äippäx6: no tosiaan onpa saman ikäiset lapset meillä ☺ teilläkin eskariin lähtijöitä perättäisinä vuosina sitten? meillä nää kolme keskimmäistä siis perättäisinä vuosina (13,14 ja 15 vuosina syntyneet).
Nyytistä vielä haaveillaan salaa ❤
(Ainahan haaveita saa olla )..
Viime kierto oli mulla 33pv et saa nähdä nyt.. vähän vaihtelua ollu mutta 28-33pv välillä.

Joo nyt meillä oli ”välivuosi” eskariin lähtöön mutta nyt onkin 3 putki edessä:) sit taas 1 ”välivuosi” mut viimeisetkin lähtee sillon päiväkotiin kun töihin pitäis palata 2 vuoden päästä kun minimies on 3;)

Takaisin