Kiirettä on ollut, ettei ole ehtinyt edes mitään kommentoida! Onnea tuhannesti vauvasta, plussista (jos joku oli?), hääpäivistä, vaikeuksien kohtaamisesta ja voittamisesta, sekä runsain mitoin tsemppiä piinailijoille mistä vain asiasta!
Meillä on toukokuu mennyt lähinnä sairaalassa ja loppukuusta aloitin kesätyöt vanhassa työpaikassa. Vaihdettiin isännän kanssa rooleja hänen jäädessä pitämään isyysvapaita ja kesälomiaan kotiin ja minä pääsin huilimaan välillä työmaalle. Siltä se on minusta tuntunut! Töissä on paljon leppoisampi työtahti kuin kotona, saa syödä ruokansa kuumana ja käydä vessassa ihan yksin.. :D Lisäksi siellä saa olla muiden aikuisten kanssa ja on tullut fyysisessä työssä liikuttua paljon enemmän kuin kotona. Jospa painokin vahingossa vähän tippuisi ihan palkan juostessa.
Haikeana olen laittanut kaverille pieniä vaatteita eteenpäin, mutta ei meille juuri nyt tule vauvaa. Ei vain ole voimavaroja, vaikka välillä syli huutaa tyhjyyttään. Täynnähän se näiden kolmen kanssa toki konkreettisesti on, mutta alkavat olla kaikki jo niin isoja, ettei meillä oikein vauvaa enää ole.

Isommat täyttivät juuri neljä ja nuorin vajaa 2v on henkisesti 4v. Aika on mennyt pitkälle reumatytön asioiden kanssa. Oltiin viikon kuntoutuksessa toukokuun alussa ja käyntejä on tullut muutenkin nyt runsaasti. Tytöllä ei reumatulehduksia ole aktiivisena tällä hetkellä, mutta valitettavasti kipuhermosto toimii niin yliaktiivisena, että kipu on kroonistunut. Se aiheuttaa meille nyt runsaasti ylimääräistä työtä.. :/ Edessä on mm psykologikäyntejä, fysioterapiaa ja toimintaterapeutin käyntejä. Lisäksi normaalit reumakontrollit ja lääkitykset.
Onneksi on saatu isännän kanssa vähän lastenhoitoapuja meille myönnetyn hoitajan kautta. Eilen oltiin ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen kaksistaan treffeillä ja syömässä hyvin. Kotona oltiin jo kahdeksan jälkeen tarkoituksena laittaa lapset itse nukkumaan, mutta kaikki kolme olivat jo untenmailla, kun kotiin päästiin. :D Hoitaja saa tulla meille toistekin!
Huomenna saan itse vielä vapaaillan muun perheen jäädessä vielä reissuun ja itse ajelen yöksi kotiin, kun sunnuntaina pitää mennä töihin. En ole 4v aikana nukkunut yhtään yötä yksin!

Tuleekohan uni ollenkaan? Nuorin on ensimmäistä kertaa vieläpä erossa minusta..