Rosmis
Satasella mukana keskusteluissa
Marsupilami toivottavasti osoittautuu vaan peloksi tuo tunne ja pikku tyyppi siellä ihan oikein kasvaa ja kehittyy
kannattaa kysyä sitä ultraa! Haittaisikohan jos vähän liioittelis että on vuotanu vähän enemmän kun viirun verran
niin jos pääsis paremmin ultrattavaksi :angelic:
Minäki tykkään kaikista vuodenajoista kyllä paitsi loppu syksyn/alkutalven hyytävä sade/räntä/loska/jää/jään päällä vettä-kuukausi sais jäädä pois
ja kesä ois siitä edestä pidempi ja kesällä sais olla aina vähintään 20 lämmintä :angelic: ja talvella vain viikon verran käydä kovempi pakkanen -20 -30 ja muutoin olis semmonen -5 
Mulla kääntyy epäusko tätä raskautta kohtaa voiton puolelle kun hormonit ilmeisesti nousussa vaikka oireet edelleen ainoastaan pissatus ja alamahan vihlomiset ja repäisyt... Vähän on käynyt joku kohdunulkoinen mielessä mutta oiskohan se sitten vain toispuoleista kipuilua...en tiedä... Mutta ultraakin varmaan joudun odotella sinne np ultraan. Neuvolaan pitäis soitella ja ehkä vois noista kivuista mainita... välillä vihloo nimittäin niin että itku ei ole kaukana ja joutuu hengitellä rauhallisesti, mutta sellanen repäisy kipu menee kyllä aika nopeaa ohi
kannattaa kysyä sitä ultraa! Haittaisikohan jos vähän liioittelis että on vuotanu vähän enemmän kun viirun verran Minäki tykkään kaikista vuodenajoista kyllä paitsi loppu syksyn/alkutalven hyytävä sade/räntä/loska/jää/jään päällä vettä-kuukausi sais jäädä pois
ja kesä ois siitä edestä pidempi ja kesällä sais olla aina vähintään 20 lämmintä :angelic: ja talvella vain viikon verran käydä kovempi pakkanen -20 -30 ja muutoin olis semmonen -5 Mulla kääntyy epäusko tätä raskautta kohtaa voiton puolelle kun hormonit ilmeisesti nousussa vaikka oireet edelleen ainoastaan pissatus ja alamahan vihlomiset ja repäisyt... Vähän on käynyt joku kohdunulkoinen mielessä mutta oiskohan se sitten vain toispuoleista kipuilua...en tiedä... Mutta ultraakin varmaan joudun odotella sinne np ultraan. Neuvolaan pitäis soitella ja ehkä vois noista kivuista mainita... välillä vihloo nimittäin niin että itku ei ole kaukana ja joutuu hengitellä rauhallisesti, mutta sellanen repäisy kipu menee kyllä aika nopeaa ohi

nyt vaan tarpomaan poikien kans tonne -30C° pakkaseen 

Kävellen, kun en autoa raski rasittaa tällä kelillä...
Ettei nyt kukaan käsitä väärin, niin en mä ulkoisesti sitä öljyä kuitenkaan hiero vehkeisiin, vai pitäisköhän sitäki kokeilla
mä kuolen nauruun.
mikä ettei, onkai sitä hullumpiakin keksintöjä - niinku tää greippimehu