Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuuhan Huli kertomaan sitte!

Meillä mä kerroin pojille joskus rv15 että tulee vauva, ja isompi 3v odottaa aiva onnes ja ny tuo nuorempi 2v eilen kurkki mun mahaa paidan alta ja etti vauvaa :D ja esikoinen ilmotti että vois tulla vielä 3 vauvaa lisää.

Kaikki mallikkaasti, painoa pienellä 420g, pitkä poika tulossa (kuten iso veljensäkin on) :happy:

Sokereissa sen verran heittoa, että voi olla että insuliini joudutaan aloittamaan. Mikä sitten tarkoittaa sitä että todennäköinen käynnistys olisi toukokuun puolessa välissä edessä...

Onnea Huli hyvistä ultrakuulumisista <3 ittellä vielä 2vk.. Inhottavaa että joudut pistelemään!

Siis vielä en joutunut aloittamaan pistoksia, soittavat äitipolilta tämän kuun lopussa ja jos en siihen saa sokereita tasoittumaan, niin sit on aloitus edessä:sad001

Huli onnea hyvistä ultrakuulumisia :love017
Harmi jos joudut pistelemään, mutta onhan se sitten kuitenkin sun ja vauvan parhaaksi :Heartred

Äippä meilläki tuli tappelu et kumpi saa syliin eka kun tuo juniori tuotiin kotiin laughing7 korvaamattomia apulaisia ovat kyllä edelleen :thumright

Huli onnea mahtavista ultra kuulumisista ja poika lupauksesta <3
Rosmis on noista isommista kyllä iso apu! Varsinkin tosta meidän 7.5v esikoisesta<3
Me laitettiin eilen hakemus isommasta vuokra kämpästä... saatais se 1 huone lisää! Niin toivon että saadaan se vaikka ajatus muutosta ahistaa aivan hulluna!!!!! Tämän lauman ja tavaran muuttaminen paikasta A paikkaan B, ei kiitos!!!

Mää oon täällä ihan vaalean sinisessä kuplassa leijumassa:grin (ja mies on myös onnensa kukkuloilla:happy:)

Tuo muutto kyllä kuulostaa sellaiselta, ettei itsekään huvittaisi tehdä:)

Huli oliko teillä mitä sukupuolta ennestään? Yhtään muista;)
Meillä isukki jo mietiskelee koska voi ostaa Lego technics settejä ja sun muita autoratoja:D
Onpa toi kunnostautunut kylläkin Lego friends sarallakin;)

Täällä vuoden ensimmäiset menkat menossa ohi ja kohta sitä pääsee taas yrittämään :)
Tulivat nyt yrityksen aloitettuamme monta päivää etuajassa, olivat paljon kivuliaammat kuin
yleensä ja nopeammat myöskin. Mulle on käynyt samoin kaikkien edellisten lastenkin
yritysten aloituksessa.

Ai niin, piti kommentoida tuohon vuodenaika-asiaan eli
meillä esikoinen siis syntyi marraskuussa, keskimmäisen
laskettu aika oli 27.12, mutta meni tammikuun puolelle
rv 42+1 ja nuorin syntyi elokuussa. Mulla noi kaikki
mennyt käynnistykseen 42+0, mutta keskimmäisen
kohdalla kesti 1,5 vuorokautta syntymään ja nuorimmaisen
kohdalla kerkesin jo osastolle 42+0, kun lääkäri tuli tekee
tutkimuksen ja lähetti vielä kotiin yöksi ja aamulla pääsin
suoraan saliin käynnistykseen. Aikamoista tunnetilojen
vaihtelua oli jokaisessa, huhhuh.

Jos onnistun nyt raskautumaan, en taida odotella poikkeusta
synnytyksessä edellisiin verrattuna :D

Meillä on tää yks elokuinen (la lokakuussa) ja täytyy sanoo et niin paljon kun vihasinkin olla raskaana, siitä teki vielä hirveempää kesän helteet :D onneks sentään sektiosta ei tarvinnu toipua 32°C kuumuudessa. Mä nyt rakastan muutenki viileempää ja sateisempaa ilmaa, kylmää jopa ja luntakin. Pitäis varmaan harkita muuttamista Seattleen :D

Deb mä kans vihaan kesää ja helteitä ja rakastan talvea ja pakkasta, Islanti olis mun unelmapaikka asua ku sielä ei kuulemma lämpötila nouse yli 15 asteen kesälläkää :D

Mä tykkään kyllä kun Suomessa on niin erilaiset vuoden ajat. Ihanaa vaihtelua kun kesällä kuuma ja talvella kylmä :rolleyes: ainut mistä en tykkää niin on loskakelit keväällä :bored: tai oikein sateinen syksy... mutta muuten tykkään keväästä ja syksystäkin :)

Mulla on huonot fiilikset tästä raskauden sujumisesta, kun ei yhtään tunnu siltä että olisi raskaana, vähäisetkin oireet hävinneet, mutta kaikista eniten häiritsee tunne niin kuin kohtu olisi tyhjyyttä täynnä :bag:
Ajattelinkin huomenna ehkä soittaa neuvolaan ja kysyä olisiko mahdollista saada ultralla tai verikokeella mielenrauhaa tähän asiaan.. :oops:
Ja yhtään ei helpottanut mieltä kun vessareissulla jäi veriviiru paperiin :arghh: vaikka järjellä ajateltuna noin vähäinen vuoto ei tarkoita vielä yhtään mitään, mutta kun on valmiiski semmonen tunne ettei kaikki ole hyvin niin pienetkin asiat vaan lietsoo pelkoa :sad001

Voi ei marsupilami, kunpa ei tarkoittaisi tuntemus mitään :/

Onnea Hulille ihanista ultrakuulumisista ja niemjalle tsemppiä oman ultran odotteluun :happy:

Mä tykkään kyllä kun Suomessa on niin erilaiset vuoden ajat. Ihanaa vaihtelua kun kesällä kuuma ja talvella kylmä :rolleyes: ainut mistä en tykkää niin on loskakelit keväällä :bored: tai oikein sateinen syksy... mutta muuten tykkään keväästä ja syksystäkin :)

Mulla on huonot fiilikset tästä raskauden sujumisesta, kun ei yhtään tunnu siltä että olisi raskaana, vähäisetkin oireet hävinneet, mutta kaikista eniten häiritsee tunne niin kuin kohtu olisi tyhjyyttä täynnä :bag:
Ajattelinkin huomenna ehkä soittaa neuvolaan ja kysyä olisiko mahdollista saada ultralla tai verikokeella mielenrauhaa tähän asiaan.. :oops:
Ja yhtään ei helpottanut mieltä kun vessareissulla jäi veriviiru paperiin :arghh: vaikka järjellä ajateltuna noin vähäinen vuoto ei tarkoita vielä yhtään mitään, mutta kun on valmiiski semmonen tunne ettei kaikki ole hyvin niin pienetkin asiat vaan lietsoo pelkoa :sad001
Äh, onpas ikävä tunne sulla! Toivotaan että on pelkkä tunne. Mä oon tuntenut aina kaikenmoista raskaana, eikä niihin oo paljoakaan ollut luottaminen. Kunnes toisin todistetaan..

Ja hei, samoin, tykkään kyllä kaikista vuodenajoista! Talvi vois kyllä olla vähän lyhyempi ja leudompi..

Takaisin