Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marsupilami toivottavasti osoittautuu vaan peloksi tuo tunne ja pikku tyyppi siellä ihan oikein kasvaa ja kehittyy :Heartred kannattaa kysyä sitä ultraa! Haittaisikohan jos vähän liioittelis että on vuotanu vähän enemmän kun viirun verran :oops: niin jos pääsis paremmin ultrattavaksi :angelic:

Minäki tykkään kaikista vuodenajoista kyllä paitsi loppu syksyn/alkutalven hyytävä sade/räntä/loska/jää/jään päällä vettä-kuukausi sais jäädä pois :shifty: ja kesä ois siitä edestä pidempi ja kesällä sais olla aina vähintään 20 lämmintä :angelic: ja talvella vain viikon verran käydä kovempi pakkanen -20 -30 ja muutoin olis semmonen -5 :p

Mulla kääntyy epäusko tätä raskautta kohtaa voiton puolelle kun hormonit ilmeisesti nousussa vaikka oireet edelleen ainoastaan pissatus ja alamahan vihlomiset ja repäisyt... Vähän on käynyt joku kohdunulkoinen mielessä mutta oiskohan se sitten vain toispuoleista kipuilua...en tiedä... Mutta ultraakin varmaan joudun odotella sinne np ultraan. Neuvolaan pitäis soitella ja ehkä vois noista kivuista mainita... välillä vihloo nimittäin niin että itku ei ole kaukana ja joutuu hengitellä rauhallisesti, mutta sellanen repäisy kipu menee kyllä aika nopeaa ohi :sorry:

Mä en pysty enkä osaa valehdella niin ei onnistu tuo liioitteleminkaan :shy:

Kannattaa Rosmis soittaa neuvolaan ja mainita kipuilusta. Ei kai näitten pikkuisten suhteen voi liiankaan varovainen olla :)
Hyvä näin neuvoa, ja itse taas mietin kehtaanko sinne neuvolaan soittaakkaan, etten vaikuttaisi ihan ylihysteeriseltä kahjolta :bag: koitin jo itselle selittää painotttomuuden tunnetta kohdussa sillä että olisiko nuorimmaisesta ollut se painon tunne siksi koska istukka oli etuseinässä o_O
Ärsyttävää kun pyörii koko ajan mielessä kaikki vaihtoehdot negatiivisesta positiiviseen, eikä osaa olla ajattelematta asiaa :banghead:
Olisipa edes testejä jäljellä niin voisi niillä testata tulisiko vahvempaa plussaa, vai.... :confused:

Mä oon hysteerisyyden perikuva, kävin neuvolas 3krt ultras ennen nt-ultraa ja sen jälkeen oon käyny vielä 3krt ultras :D että kannattaa sinne vaan soitella! Onneks täti ymmärti joka kerta ja otti mun pelot todesta <3

Marsupilami mulla on ollu tosi oireeton raskaus koko ajan. Muutaman viikon oli etovaa oloa joskus rv8-10 ja tissit arat mutta siinäpä se. Migreenejä oli tiuhempaan yhdes välis mut neki jääny pois. Vattakivut on ainoat mitä on jäljellä satunnaisesti.

Mä soitin neuvolaan ja en kerennyt ultraa ehdottamaan kun se sitten ehdotti verikoetta. Niin meen sinne nyt sitten. Kyllähän sekin jo mieltä helpottaa jos hcg arvot on niin kuin pitääkin :nailbiting: nyt vaan tarpomaan poikien kans tonne -30C° pakkaseen :confused: saa hiukan pukea vaatetta päälle :confused2

Meillä tänään -17 pakkasta, mutta täällä rannikolla tuulee aina kylmästi. Jätettiin tänään esikoisen kerho väliin kun en viitsinyt kuukauden ikäisen kanssa lähteä kävellen viemään:confused:

Marsupilami, toivotaan tosiaan että olisi vain pelkoja tuo tunteet.

Meillä on 2.2 ristiäiset ja tänään mennään leikkauttamaan keskimmäisen tytön tukka ekaa kertaa:happy:

Täällä oli aamulla - 31.7 pakkasta, oon sitä mieltä et vähä vähempikin riittäs:)

Mut pakkohan se on vain liikkua, koulut ja kerhot:meh: Kävellen, kun en autoa raski rasittaa tällä kelillä...

Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin marsupilami! Mun tää viimesin raskaus oli alussa kans tosi oireeton ja mietin et onkohan siellä elämää ollenkaan, kun ei oo mitään selkeetä oiretta, mut kaikki oli silti normaalisti.:)

Mä tykkään ku vuodenajat vaihtuu, vaikka jokaisessa onkin jotain huonoja puolia..mut tylsäähän se olis, jos olis jatkuvasti samanlainen sää. Lapsena ja nuorena rakastin kesää ja hellettä, nyt pidän enemmän viileästä. Pitkät helteet uuvuttaa ja sit ei jaksa oikein tehä mitään. :dead:

Mä en osaa neuvoo kuvan lisäämisessä. En saanu ite edes profiilikuvaa laitettua, ku herjas et on liian iso kuva tai jotain.:shifty:

Nii ja lambille piti sanoa että kaikki kikat käyttöön vaan! :wink eihän niistä ainakaan haittaa oo. Mäkin ostin kokeiluun vehnäalkioöljyä, vaikka yritys ei oo vielä lähelläkään. :rolleyes: sen pitäis kyllä auttaa kuivaan ihoon ja hiuksiin kanssa.

Selkee ovis tuli onneks taas tässä kierrossa, mutta kyllä ärsyttää, kun ei sitä voinu hyödyntää.:meh:

Tsemppiä nuppunen sinnekin tulevaan yritykseen, mahtavaa olla hyvissä ajoin paalupaikalla, vehkeet öljyttynä:grin!
Alkaa taas pian ovis kolkutella, jospa TÄMÄ nyt olis SE oikea tyyppi:rolleyes:.. luulen kylläkin että mun mahikset kasvaa keväämmällä - tähän vuodenaikaan en ole koskaan raskautunut..:cool:

Miten saan puhelimella tänne kuvan laitettua
Paina "lataa tiedosto" ja sieltä selaat sun kuvan, jonka sitten valitset vieśtiisi. Helposti kyllä kuvissa on liikaa dataa, eikä ohjelma hyväksy niitä koon takia. Sellaset täytyy pienentää jollain keinoa..es liittämällä word-tiedostoon saa kuvia kivasti tallennettua pienemmäksi. Ehkä jossain puhelimissä on kans kameraasetuksissa valintana pienemmät pixelimäärät?

Ha haa, kiitti lambi, tosta sai tosi hauskan mielikuvan. :hilarious: Ettei nyt kukaan käsitä väärin, niin en mä ulkoisesti sitä öljyä kuitenkaan hiero vehkeisiin, vai pitäisköhän sitäki kokeilla :winkmitähän mies miettis :wacky: mä kuolen nauruun. :hilarious:

Mä oon pienentänyt kuvia puhelimella niin että ottanut kuvasta screenshotin :grin ja jonkun verran tarvinnut myös leikata kuvaa pienemmäksi.

Ha haa, kiitti lambi, tosta sai tosi hauskan mielikuvan. :hilarious: Ettei nyt kukaan käsitä väärin, niin en mä ulkoisesti sitä öljyä kuitenkaan hiero vehkeisiin, vai pitäisköhän sitäki kokeilla :winkmitähän mies miettis :wacky: mä kuolen nauruun. :hilarious:
Hei eikö kaikki keinot pitänyt ottaa käyttöön:shy:..? Mies vois varmaan innostua yrittämään jo vaikka heti jos pääsis vähän osallistumaan öljyämistalkoisiin.. Jassoo, että pitääkö sitä nyt öljykaupoillekin vielä keritä:think005 mikä ettei, onkai sitä hullumpiakin keksintöjä - niinku tää greippimehu:grin, tuntuu kyllä pöpiltä kuvitella tällä mehulla raskautuvansa:hilarious:..

Tottakai säkin lambi lähdet öljykaupoille! :wink joo se greippimehu kuulostaa ehkä vähiten uskottavalta, mutta miksipä sitä ei kokeilla vois. Mä en kyllä sitä pysty ottaan mukaan tähän mun kikka arsenaaliin, se kun on niin kauheen makusta. :wtf:
Tossa vehnäalkioöljyssä on paljon E-vitamiinia ja se ilmeisesti vaikuttaa positiivisesti hedelmällisyyteen. Ikuisen nuoruuden vitamiini kuulemma. :wink

cf6258d309cd5605d65967163c370d95

Takaisin